Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Hele helga forsvant i et smertefullt mareritt. Jeg hadde så intense smerter at jeg trodde jeg skulle bli gal tilslutt. Men det ble gradvis bedre, så da lot jeg være å ringe inn til sykehuset. Nå er det omtrent ikke noe blod. Kun bittelitt brun utflod innimellom. Smertene er borte, men jeg tar det litt rolig enda og er livredd det skal begynne igjen. Gleder meg veldig til jeg får lov å bade i badekaret igjen.
 
Hele helga forsvant i et smertefullt mareritt. Jeg hadde så intense smerter at jeg trodde jeg skulle bli gal tilslutt. Men det ble gradvis bedre, så da lot jeg være å ringe inn til sykehuset. Nå er det omtrent ikke noe blod. Kun bittelitt brun utflod innimellom. Smertene er borte, men jeg tar det litt rolig enda og er livredd det skal begynne igjen. Gleder meg veldig til jeg får lov å bade i badekaret igjen.
Off tenker på deg. Ikke godt å ha det sånn! :Heartbigred
 
Har jeg eggløsning allerede nå? Jeg har ikke kjøpt meg nye tester og har ikke orket å teste ut hcg. Men det kjennes ut som noe er på gang i kroppen. Masse slim og de typiske smertene jeg pleier å ha rundt eggløsning. Det er på høyre side denne gangen. Samme side som jeg hadde før innsett faktisk.
 
Da kom blodprøve svar på min gen test. Ingen unormale funn. Så da er det ikke meg det er noe feil med. Samboeren har vi ikke fått svar for enda. Håper det kommer snart.
Vi har også fått "vanlige" svar på gentest.. likevel kan feilen skje i celledelingen og den er ikke synlig i blodprøve...
 
Fant denne videoen om embryoutvikling.
Legen her forteller at når embryo ikke kommer til 8 celler på dag 3 så er det 100% egg kvaliteten det går på. Jeg hadde 4 runder IVF hos Hausken der omtrent alle stoppet før 8 celler... Jeg har enda ikke fått snakket med St.Olavs og spurt om tallene derfra. Men basert på Hausken sitt svar så vet jeg nå at eggene mine var elendige allerede da jeg var 35 år gammel.

https://youtu.be/U7rnMQ2Dj54?si=ePZgPpxpRa-f2ygm

Mannen sin genprøve viste ingenting unormalt. Jeg er bare så rastløs og utålmodig etter å komme i gang. 3 år har vi kastet bort på mine ubrukelige egg. Ja det er sårt og jeg er litt oppgitt.
 
Fant denne videoen om embryoutvikling.
Legen her forteller at når embryo ikke kommer til 8 celler på dag 3 så er det 100% egg kvaliteten det går på. Jeg hadde 4 runder IVF hos Hausken der omtrent alle stoppet før 8 celler... Jeg har enda ikke fått snakket med St.Olavs og spurt om tallene derfra. Men basert på Hausken sitt svar så vet jeg nå at eggene mine var elendige allerede da jeg var 35 år gammel.

https://youtu.be/U7rnMQ2Dj54?si=ePZgPpxpRa-f2ygm

Mannen sin genprøve viste ingenting unormalt. Jeg er bare så rastløs og utålmodig etter å komme i gang. 3 år har vi kastet bort på mine ubrukelige egg. Ja det er sårt og jeg er litt oppgitt.

Off- alt hjertet skal måtte tåle. Håper dere får kommet snart i gang med den veien som vil funke for dere endelig!
 
Back
Topp