Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Jo nærmere ultralyd vi kommer, jo mer urolig og nervøs blir jeg. Nå lever jeg i en sånn tilstand mellom noe. Nå er det litt håp iallefall. Men etter ultralyd så kan det hende jeg må gjennom en abort og da er vi ferdige liksom. Da er det over og null håp om baby i år. Jeg tror jo ikke dette her går bra, men hadde vært fint om jeg tok feil.

Symptomene mine er litt annerledes denne gangen enn sist. Men det sier jo egentlig fint lite. Hcg og alle de andre hormonene i sving gir jo symptomer i alle retninger og ingen svangerskap er like. Jeg var betydelig mer kvalm sist gang. Denne gangen har jeg mer voksesmerter i livmora. Nå har det tilogmed gått så langt at jeg fikk strekk inni der da jeg nøs brått og plutselig. Det hadde jeg ikke sist. Da var fostersekken en uke eller to bak i utvikling og uten noe embryo. Så det kan jo bety at den er større denne gangen da. Så gjenstår det bare å se om det er noe levende inni der da.

Jeg prøver å ikke fundere så mye på dette her. Men hodet er umulig å holde i sjakk hele tiden. Jeg stopper meg selv når jeg begynner å planlegge for mulig baby. Samme når jeg begynner å tenke på abort og om hva som skjer der hvis jeg må på sykehuset igjen. Det får jeg tenke på når jeg vet svaret. Det er ingenting å gjøre nå uansett. Det som skjer, det skjer.

Det stoppa heldigvis da. Så da var det garantert fordi jeg hadde hard mage. Nå er det helg og snart tirsdag. Jeg vil bare komme meg til tirsdag så vi får vite hva som skjer.
Godt å høre❤️ håper helgen flyr!! Krysser fingre og tær for gledelige nyheter på tirsdag ❤️

Tenker på deg I helgen og håper tirsdag kommer raskt

Jeg husker så sykt godt akkurat den følelsen der med mini. Da jeg blødde masse med koagler og alt, og livmorhals var åpen, og legevakta naturligvis ikke hadde ul. Jeg var så instilt på pause når aborten ble ferdig, og det var bare så ufattelig dritt. Følte jeg vant i lotto da de oppdaget liv før de skulle ta utskrapning og det ikke ble noe av.
Stor stor klem til deg :Heartred

Nå har det offisielt rabla for meg. SITRON!! Herregud jeg har så lyst på sitron! Samboeren fant en sånn av de gule flaskene med sitronsaft i kjøleskapet som bare har stått der i evigheter. Jeg smakte på og endte opp med å drikke omtrent halve flaska. Det smakte så godt. :oops::laughing002 Jaja.. kroppen min har iallefall bestemt seg for at jeg er gravid. Snart tirsdag og ultralyd nå.

Fokuset nå er at der er det nok ikke liv. Så får jeg heller ta det der og da hvis jeg tar feil. Bedre å tenke sånn enn å gå og håpe på liv og så bli skuffet.

Det kan være ett godt tegn det. For sitron husker jeg ei virkelig måtte ha.
Jeg er så kjedelig så ikke hatt noe sånn jeg :hilarious:

Imorgen..imorgen. krysser alt jeg har for deg!

Nå har det offisielt rabla for meg. SITRON!! Herregud jeg har så lyst på sitron! Samboeren fant en sånn av de gule flaskene med sitronsaft i kjøleskapet som bare har stått der i evigheter. Jeg smakte på og endte opp med å drikke omtrent halve flaska. Det smakte så godt. :oops::laughing002 Jaja.. kroppen min har iallefall bestemt seg for at jeg er gravid. Snart tirsdag og ultralyd nå.

Fokuset nå er at der er det nok ikke liv. Så får jeg heller ta det der og da hvis jeg tar feil. Bedre å tenke sånn enn å gå og håpe på liv og så bli skuffet.
HCG produserer jo du- uavhengig av hva du ser på tirsdag. Så at du opplever symptomer er ikke helt unaturlig, men mtp de er så tydelige så krysser jeg alt for at det er et positivt tegn. Tenk for et virkelig mirakel om dette nå blir en terminspire :Heartbigred forstår godt du forbereder deg på det verste likevel

Ja er akkurat det. Symptomene er veldig tydelige. Så jeg er jo uten tvil gravid og produserer hcg enda. Så får vi se i morgen hva som er inni der. Jeg tror det er enda en sånn blighted ovum. Jeg har rukket å tenke så langt at jeg vil be om å få vente litt med å ta abort pille. Jeg har så mye annet som skjer denne uka at jeg har ikke lyst på tur inn på sykehuset midt i det hele. Er jeg heldig så starter kroppen selv. Hadde vært digg å slippe cytotec igjen altså.

Ja er akkurat det. Symptomene er veldig tydelige. Så jeg er jo uten tvil gravid og produserer hcg enda. Så får vi se i morgen hva som er inni der. Jeg tror det er enda en sånn blighted ovum. Jeg har rukket å tenke så langt at jeg vil be om å få vente litt med å ta abort pille. Jeg har så mye annet som skjer denne uka at jeg har ikke lyst på tur inn på sykehuset midt i det hele. Er jeg heldig så starter kroppen selv. Hadde vært digg å slippe cytotec igjen altså.

Snart finner du ihvertfall ut❤️

Jeg håper sånn på att dere får en positiv overraskelse imorgon. Men skjønner godt at du velger å forberede deg på det mottsatte. Krysser alt!! ❤️

Og der begynte jeg å blø på ordentlig. Nå er jeg iallefall forberedt på hva som skjer. Jeg har vondt også. Det kommer og går. Blir helt varm og svett når det setter i gang. Men det betyr iallefall at jeg slipper Cytotec og spetakkel. Ferskt blod som kommer sammen med brun og slimete utflod.

Og der begynte jeg å blø på ordentlig. Nå er jeg iallefall forberedt på hva som skjer. Jeg har vondt også. Det kommer og går. Blir helt varm og svett når det setter i gang. Men det betyr iallefall at jeg slipper Cytotec og spetakkel. Ferskt blod som kommer sammen med brun og slimete utflod.
Åh nei :sorry: ❤️

Å neiiiiiiii, jeg hadde så trua jeg!

:Heartred Åååh hadde et lite håp altså. Men ja se på det lyse mtp cytotec. Du er flink til å finne det positive. Sender en stor klem!

Nå er jeg på vei til sykehuset. Må si jeg er litt spent da på hva vi får se. Har det utvikla seg et embryo eller er det bare tom sekk liksom? Jeg har enda ikke blødd såpass at noe har kommet ut, så regner med vi da rekker å se noe på ultralyd før det kommer ut.

Nå er jeg på vei til sykehuset. Må si jeg er litt spent da på hva vi får se. Har det utvikla seg et embryo eller er det bare tom sekk liksom? Jeg har enda ikke blødd såpass at noe har kommet ut, så regner med vi da rekker å se noe på ultralyd før det kommer ut.
Blir godt å endelig få svar. Krysser fingrene for gode nyheter!

Masse lykke til!! :Heartbigred

Back
Topp