Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jo helt klart kjempesterkt! Vil ikke komme med noen falske forhåpninger jeg heller akkurat. Men må si jeg innerst inne ønsker og tror at det er bra nå. Skulle bare ønske du slapp alt det psykiske stresset oppi detteNy test igjen. Det øker visst fortsatt. Synes streken har blitt sterkere enn første testen jeg tok for å følge med.
Ja hcg nivå stiger utvilsomt riktig nå. Men liker dårlig at det gikk så tregt i starten og at vi ikke engang fant fostersekk på ultralyd. Nå var det riktignok et apparat fra steinalderen og utenpå magen. Så det kan jo være usikkert resultat der da. En uke og en dag igjen til ny ultralyd nå. Da får vi svaret.Dette er jo helt klart kjempesterkt! Vil ikke komme med noen falske forhåpninger jeg heller akkurat. Men må si jeg innerst inne ønsker og tror at det er bra nå. Skulle bare ønske du slapp alt det psykiske stresset oppi dette
Vil man kjenne at livmor vokser og magen bli bittelitt større om det ikke er baby nedi der? Magen min begynner definitivt å bule litt ut helt nederst. Jeg har et solid lag med fett på kroppen, sånn at det er ikke noe synlig for andre. Men jeg merker det godt når jeg ligger på rygg. Jeg tenkte at nå har jeg vel lagt på meg av all rare maten jeg spiser... nope, gått ned litt faktisk. Det er ikke bare ekstra fett! Noe skjer..
Ja blitt i overkant spennende dette her. Jeg har kommet frem til at enten er det Blighted Ovum igjen. Eller så blir det baby. Det er umulig å skille mellom de to uten å ha sett på ultralyd. Nå er det en uke igjen.
Så grusomt.... kondolerer så mye det må ha vært helt utrolig smertefullt både fysisk og psykisk. Håper at denne gangen så får dere en levende baby det er veldig spennende nå, håper dere får se liv på ultralyd sånn som vi fikkDet var ikke helt som en normal fødsel siden tvillingene kom i uke 17. De var bittesmå stakkars. Så de var jo døde lenge før de kom ut. Jeg forsto ikke hva som skjedde før de bare plutselig kom.
Snart 2 år siden det her nå. Tiden går. Hadde håpet på å få til baby snart da. Helst en levende en.
16. April klokka 12. Mindre enn en uke til nå.Jeg er så spent jeg. Når har du ul igjen?
Det går fort det. Jeg krysser sånn fingra for dere.16. April klokka 12. Mindre enn en uke til nå.