Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Ny test igjen. Det øker visst fortsatt. Synes streken har blitt sterkere enn første testen jeg tok for å følge med.
 

Vedlegg

  • 20240408_070851.jpg
    20240408_070851.jpg
    808,9 KB · Visninger: 50
Ny test igjen. Det øker visst fortsatt. Synes streken har blitt sterkere enn første testen jeg tok for å følge med.
Dette er jo helt klart kjempesterkt! Vil ikke komme med noen falske forhåpninger jeg heller akkurat. Men må si jeg innerst inne ønsker og tror at det er bra nå. Skulle bare ønske du slapp alt det psykiske stresset oppi dette :Heartred
 
Dette er jo helt klart kjempesterkt! Vil ikke komme med noen falske forhåpninger jeg heller akkurat. Men må si jeg innerst inne ønsker og tror at det er bra nå. Skulle bare ønske du slapp alt det psykiske stresset oppi dette :Heartred
Ja hcg nivå stiger utvilsomt riktig nå. Men liker dårlig at det gikk så tregt i starten og at vi ikke engang fant fostersekk på ultralyd. Nå var det riktignok et apparat fra steinalderen og utenpå magen. Så det kan jo være usikkert resultat der da. En uke og en dag igjen til ny ultralyd nå. Da får vi svaret.

Jeg så på video på YouTube i går kveld om et par som så like lite som oss på ultralyd. De fikk beskjed om å ta piller og sette i gang abort for der var det null håp. Så dro de etterhvert på ny ultralyd som de fikk fikset via noen de kjente. De kom dit og hun som utførte ultralyden bare startet med å si. "Hva enn legen ba dere gjøre, IKKE gjør det!" Så fikk vi se sprellende bamsemums på skjermen og hjerte som slo som bare det. Tenk så fantastisk! Jeg tør ikke håpe på for mye. Men det hadde vært utrolig fint om det skjedde med oss også. ❤️

Jeg har rosa og gul utflod sånn annenhver dag føles det som. Så er det helt fargeløst og fint før det plutselig er noe igjen. Sånn har det holdt på nå lenge. Umulig å si om det bare er normalt, eller tegn på at kroppen ikke helt forstår at det er dødt inni der. Jeg veksler veldig mellom å håpe og å ha null tro på at det her går bra.

Jeg blir mer og mer hormonell og jeg er ordentlig grinete om dagen. Jeg bjeffer og glefser til samboeren og forstår ikke hva jeg selv driver med. Stakkars mann. Han har ikke gjort noe galt. Men er nok at han ikke oppfatter hva jeg sier med det samme, så er jeg ordentlig muggen og nebbete mot han. :facepalm:
 
Vil man kjenne at livmor vokser og magen bli bittelitt større om det ikke er baby nedi der? :oops: Magen min begynner definitivt å bule litt ut helt nederst. Jeg har et solid lag med fett på kroppen, sånn at det er ikke noe synlig for andre. Men jeg merker det godt når jeg ligger på rygg. Jeg tenkte at nå har jeg vel lagt på meg av all rare maten jeg spiser... nope, gått ned litt faktisk. Det er ikke bare ekstra fett! Noe skjer..
 
Vil man kjenne at livmor vokser og magen bli bittelitt større om det ikke er baby nedi der? :oops: Magen min begynner definitivt å bule litt ut helt nederst. Jeg har et solid lag med fett på kroppen, sånn at det er ikke noe synlig for andre. Men jeg merker det godt når jeg ligger på rygg. Jeg tenkte at nå har jeg vel lagt på meg av all rare maten jeg spiser... nope, gått ned litt faktisk. Det er ikke bare ekstra fett! Noe skjer..

Kanskje ved en blighted ovum men er ikke sikker ? Håper håper håper for dere nå :Heartred
 
Jeg er så spent på dine vegne kjenner jeg. Tenk om vi hadde endt med 2024 baby begge to :Heartred
 
Ja blitt i overkant spennende dette her. Jeg har kommet frem til at enten er det Blighted Ovum igjen. Eller så blir det baby. Det er umulig å skille mellom de to uten å ha sett på ultralyd. Nå er det en uke igjen.
 
Ja blitt i overkant spennende dette her. Jeg har kommet frem til at enten er det Blighted Ovum igjen. Eller så blir det baby. Det er umulig å skille mellom de to uten å ha sett på ultralyd. Nå er det en uke igjen.

Håper håper håper! Noen små blør jo gjennom et svangerskap. Så lenge testene øker så er det jo noe som skjer! Skal bli godt med klarhet tenker jeg om en uke uansett! :Heartred
 
Sender deg mange klemmer!
 
Greia med blighted ovum er at da kan testene øke som normalt fordi det er en morkake der som vokser og utvikler seg. Men embryo mangler. Så fram til man har sett på ultralyd så er det helt klin umulig å skille blighted ovum fra et normalt og friskt svangerskap. Kroppen oppfører seg helt likt, man har stigning på hormonnivåer og symptomer på svangerskap. Det er til å bli sprø av.

Sist gang hadde jeg ingen mistanke og fikk sjokk. Denne gangen er jeg i det minste forberedt.
 
Det var ikke helt som en normal fødsel siden tvillingene kom i uke 17. De var bittesmå stakkars. Så de var jo døde lenge før de kom ut. Jeg forsto ikke hva som skjedde før de bare plutselig kom.

Snart 2 år siden det her nå. Tiden går. Hadde håpet på å få til baby snart da. Helst en levende en.
Så grusomt.... :smiley-angry017 kondolerer så mye ❤️ det må ha vært helt utrolig smertefullt både fysisk og psykisk. Håper at denne gangen så får dere en levende baby :love7 det er veldig spennende nå, håper dere får se liv på ultralyd sånn som vi fikk :Heartpink
 
Livmora er tydeligvis godt i gang med å vokse. Har relativt kraftige menssmerter som kommer og går litt. Det var intenst i går kveld og da jeg sto opp i dag tidlig. Jeg la meg til å sove etter å ha sendt ungdommene ut av huset og på skolen. Var heldigvis litt bedre da jeg våknet igjen utover formiddagen. Nå kjenner jeg det hvis jeg løfter tungt og går opp og ned trapper. Det gjør vondt når buksa strammer, så jeg må finne fram de største joggebuksene tror jeg.
 
Jeg er så spent jeg. Når har du ul igjen?
 
Nå har ene puppen min gått amok. Den gjør så vanvittig vondt at jeg vurderer å ta smertestillende. Da er det ille altså. Er ikke bare litt ømt liksom. Det stikker sånn intenst akkurat som om noen stikker en kniv inni. Sånn kan jeg ikke huske at jeg har hatt det før. Håper det forsvinner like brått som det dukket opp. Har prøvd å klemme for å se om det er melk, men kom heldigvis ikke noe. :laughing002
 
Back
Topp