Håpet om kjærlighetsbarnet ❤

Jeg ser at testen er litt svakere. Men jeg tror ikke du skal konkludere helt enda. Testen din er fortsatt veldig sterk, og de kan svinge litt i styrke fra den ene til den neste. Jeg håper så for deg :) Også er jeg glad dere har en plan videre hvis det ikke går denne gangen.
 
Der kom det svakere strek. Så da har jeg vel fått svaret mitt der. Nå synker hcg.

En test nå så "sent" vil ikke indikere noe fordi hcg vil synke etter hvert i en normal gravditet også, og hjemmetester er ikke gode nok til å tåle høy hcg og vil da bli svakere, Google "hook effect" ❤️ jeg har sekv opplevd at testene stagnerte ut mot uke 5 og ble noe svakere, men jeg er da gravid i uke 33 enda! Så her må du nok vente på Ul for å få et svar, og vi er nok mange som heier på deg og spiren ❤️
 
Jeg skal gjøre ett forsøk på å tynne ut urin og se. Men synes det er rart om jeg skal oppleve hook effekt allerede nå siden jeg har ligget bak normalen i hcg hele veien. Men da har det kanskje hentet seg inn og tatt igjen normalen nå da.
 
Der kom det svakere strek. Så da har jeg vel fått svaret mitt der. Nå synker hcg.
Vil ikke si at det er svaret ditt, som du sikkert vet, kan ikke de testene brukes på den måten :Heartred Jeg testet bare for gøy da jeg var 7+1 (nederst), da så den sånn ut (svakere). Nå er jeg i uke 28 :) Ville heller ikke lagt så mye i det å bruke et gammelt UL-apparat utenpå magen så tidlig. Håper alt går bra for deg og lille spiren :love2

IMG_5535.jpeg
 
Dersom du klarer det er nok det beste å legge vekk testene til du har vært på ultralyd. Nå vil de ikke vise noe nyttig ift stigning eller synking.
 
Der kom det svakere strek. Så da har jeg vel fått svaret mitt der. Nå synker hcg.
Jeg hadde ganske likt forløp med den ene MA-en min i uke 8. bare at da så vi en bamsemums med hjerteslag i uke 6 og 7. Men hadde hele tiden lav hcg-stigning og litt småblødninger.

Sier ikke at det må være det i ditt tilfelle, og krysser fortsatt fingrene for deg men ville bare dele :Heartred
Sender deg en stor klem :Heartred
 
Setter veldig pris på alle svarene fra dere. Ser selv at jeg har svart litt mindre hyggelig enn jeg pleier å være. Det er tydelig at dette her har gått kraftig utover psyken og at jeg er på bristepunktet. Jeg er rett og slett fæl mot samboeren min. :sad015 Han er like fortvilet som meg og det blir bare verre for hver dag vi venter. Jeg går bare og venter på tegn på at det går galt hele tiden. Samboeren prøver å holde håpet oppe og jeg blir bare sint og vanskelig. I dag toppet det seg med svakere strek på testen.

Han sto på farten til å løpe ut døra og dra på jobb. Vi så på testen sammen og han spurte meg om dette var et dårlig tegn. "Ja selvfølgelig er det dårlig!" Glefsa jeg til han. Nå angrer jeg. Vi vet jo fortsatt ikke hvordan det går. Jeg er bare så desperat etter svar at jeg angriper alt og alle rundt meg og det gir ingen mening. Stakkars fine samboeren min. Han har ikke gjort noe for å fortjene dette her. :sad015

Jeg må prøve å ta meg sammen litt. Men det skjer så plutselig. Det skal ingenting til før jeg glefser til og jeg innser etterpå hva jeg har gjort.
 
Der kom det svakere strek. Så da har jeg vel fått svaret mitt der. Nå synker hcg.
Setter veldig pris på alle svarene fra dere. Ser selv at jeg har svart litt mindre hyggelig enn jeg pleier å være. Det er tydelig at dette her har gått kraftig utover psyken og at jeg er på bristepunktet. Jeg er rett og slett fæl mot samboeren min. :sad015 Han er like fortvilet som meg og det blir bare verre for hver dag vi venter. Jeg går bare og venter på tegn på at det går galt hele tiden. Samboeren prøver å holde håpet oppe og jeg blir bare sint og vanskelig. I dag toppet det seg med svakere strek på testen.

Han sto på farten til å løpe ut døra og dra på jobb. Vi så på testen sammen og han spurte meg om dette var et dårlig tegn. "Ja selvfølgelig er det dårlig!" Glefsa jeg til han. Nå angrer jeg. Vi vet jo fortsatt ikke hvordan det går. Jeg er bare så desperat etter svar at jeg angriper alt og alle rundt meg og det gir ingen mening. Stakkars fine samboeren min. Han har ikke gjort noe for å fortjene dette her. :sad015

Jeg må prøve å ta meg sammen litt. Men det skjer så plutselig. Det skal ingenting til før jeg glefser til og jeg innser etterpå hva jeg har gjort.
Enig med de som anbefaler å glemme testene. Denne testen er ingen svar, og det vet du også. Svaret kommer etter UL. Vondt å lese hvordan du har det om dagen.
 
Måtte teste teorien. Nederst er urin tynnet 50/50 med vann... Så ja det er hook effekt her. Det må jo bety at hcg har steget normalt da siden det er normalt at det skjer sånn rundt 7 uker på vei. :oops:

Nå pælmer jeg testene og lar dette være. Fikk iallefall bekreftelse på at hook effekt faktisk er en ting.
 

Vedlegg

  • 20240411_153306.jpg
    20240411_153306.jpg
    841 KB · Visninger: 70
Måtte teste teorien. Nederst er urin tynnet 50/50 med vann... Så ja det er hook effekt her. Det må jo bety at hcg har steget normalt da siden det er normalt at det skjer sånn rundt 7 uker på vei. :oops:

Nå pælmer jeg testene og lar dette være. Fikk iallefall bekreftelse på at hook effekt faktisk er en ting.
Wow jeg har ikke heller sett det i praksis, så kult! Heier på dere og vil bare si at du ikke skal være for streng med deg selv. Du reagerer helt normalt i en utrolig vanskelig situasjon. Det må være tøft for både deg og samboer ❤️
 
Så godt å se ❤️ og helt enig, kast resten av testene, eller la mannen gjemme de :hilarious: blir veldig spennende med ul nå ❤️
 
Veldig spent på del ultralyden din nå ❤️ hold ut, det er helt grusomt å gå der og vente og håpe og ikke vite. Snart får dere svar ❤️ (og det er også vanlig å få litt kortere lunte, bli litt irritabel osv når man er gravid, så det kan du nok bare skrive av som svangerskaps-symptom ;) :Heartred )
 
Tenker på deg
 
Back
Topp