Håpet om en liten spire

Takk, det håper jeg og[:)] Er ikke greit med mye slim[&:]
Uff, ja tiden mellom EL og TR er heeelt grusom! Tiden går så vanvittig sakte da!
Når har du planer om å teste da?
Krysser alt jeg har for at svigermor har rett
Jeg kan få jobbe en del ekstra hvis jeg vil, men jeg har sagt nei. For det første så blir det for mye i lønn i forhold til at jeg skal få stipend, og for det andre så er det veldig deilig med masse fri før studiestart, hihi[8D] Og når studiene begynner har jeg ikke tid til mer[;)]
Har du hørt noe fra jobber du har søkt enda?

Har tenkt å ikke teste nå, men tviler på at jeg klarer det. Har ikm neste lørdag, så blir ikke testing før om hvertfall en uke[:)]

Hvis du har stipend er det kanskje greit å ta det litt rolig med jobbingen ja. Kjipt å måtte betale tilbake da.
Er dette siste året ditt?

Har ikke hørt noe enda nei[:(] Men håper og høre noe veldig snart![:)]

Så flink du er som ikke har tenkt til å teste. Hvis det ikke går helt etter planen, og du tester om en ukes tid allikevel, så krysser jeg fingrene for at den blir positiv
Får håpe at dagene går fort fram til du har IKM! Gikk du på dobbel pergo denne gangen?

Ja veldig kjedelig å måtte betale tilbake. Jeg må allerede betale litt tilbake av stipendet for jeg tjener for mye. Man tjener jo så mye når man bare jobber kveld og natt[;)] Tror grensa for å få fullt stipend er at man ikke tjener mer enn rundt 116 000 i året, grensa burde vært høyere!

Jeg vet ikke helt om dette er siste året eller ikke[;)] Jeg har veldig lyst til å ta master, og da blir det to år til etter jeg er ferdig med dette året.. Men hvis jeg får et veldig bra jobbtilbud, eller hvis jeg ikke kommer inn på master, så blir dette siste året. Hadde vært veldig deilig å gå ut i jobb og[:)]

Håper du snart hører noe!! Blir spennende å se[:)]

Har gått på dobbel denne pp ja[:)] Har du tatt pergo denne pp? Hvor mange kurer fikk du?

Herregud, det er jo ingenting, 116 000... Hvor mye får man utbetalt i mnd når man stipend da?

1 august:

2 august:

3 august: Ferdig med pergokuren.

4 august:

5 august:

6 august:

7 august:

8 august:

9 august: Positiv el-test

10 august:

11 august:

12 august:

13 august:

14 august:

15 august:

16 august:

17 august:

18 august:

19 august: Negativ test i dag, bare å vente på tr nå da... Kontakter gyn igjen når vi kommer hjem fra ferie så vi får sendt søknaden til ivf.

20 august:

21 august:

22 august:

23 august: Venter tr

24 august:

25 august:

26 august:

27 august: Jeg blir 24 år

28 august:

29 august:

30 august: Vi reiser til Nice[:D]

31 august:

kjipt med negativ test, men tror nok du var litt tidlig ute med å teste. Er vel mer vanlig å få positiv test på IKM eller etter enn før? Ikke vet jeg, tar ikke så ofte test for jeg blir så utrolig skuffa når de blir negative. Krysser fingrene for deg at det blir lenge til TR dukker opp[:)] Å skulle den dukke opp så får dere iallefall hjelp!

håper du er for ivrig [:D] og at TR ikke dukker opp så du er nødt til å ta en ny [;)]

Hei[:D]
Jobber du i natt? Nå har jeg og kjøpt meg one tree hill[;)] PLUSS hele sex and the sity serien, så nå har jeg noe å drive med på nattevakt[8D]
Så synd at du fikk negativ test, men det var nok for tidlig.
Krysser fingrene for at du får positiv test til helgen

Hei hei[:)] Jeg hadde fri i natt jeg.
Har du begynt å se One tree hill nå? Den er så bra[:)] Jeg gråt på nesten hver episode[:)] Hehe.
DU har vel el nå rundt disse tider du?

Så deilig at du hadde fri da[:)]
Jeg hadde sett sesong 1 fra før av, men nå har jeg kjøpt meg sesong 2 og 3. Satt og så på det i mange timer i natt[8D]
Det er utrolig bra! Man gråter nesten hver episode ja, hehe[;)]
Ja regner med å ha EL på lørdag eller søndag, nå SKAL det klaffe!
Når skal du teste igjen? Krysser alt jeg har for deg!!!

1 august:

2 august:

3 august: Ferdig med pergokuren.

4 august:

5 august:

6 august:

7 august:

8 august:

9 august: Positiv el-test

10 august:

11 august:

12 august:

13 august:

14 august:

15 august:

16 august:

17 august:

18 august:

19 august: Negativ test i dag, bare å vente på tr nå da... Kontakter gyn igjen når vi kommer hjem fra ferie så vi får sendt søknaden til ivf.

20 august:

21 august:

22 august:

23 august: Venter tr

24 august: Fortsatt ikke tr

25 august: Ikke tr enda. Hva skjer med kroppen min da? Negativ g-test.

26 august:

27 august: Jeg blir 24 år

28 august:

29 august:

30 august: Vi reiser til Nice[:D]

31 august:

Heisann!

Ser du er i ventemodus for TR du også.. Det er så kjipt, hvorfor kan ikke syklusene bare være stabile? TR har ikke dukket opp her enda heller, men er på 14dpo i dag så da burde den vært her. Tempen gikk litt ned i går men i dag har den gått litt opp igjen så nå skjønner jeg ingenting. Hater negative tester, så venter enda noen dager før jeg evt tester men regner med at TR kommer før den tid. I dag har jeg iallefall fått bestilt meg legetime, så da satser jeg på at det blir en start på utredningen snart!!

Lykke til videre med utsatt TR, håper det er en grunn til at den ikke har kommet enda!![:D]

Huff. Dette var trist Line..[:(] Er så utrulig kjipt når man nærmer seg 2 år som prøver. Det suger skikkelig. Og er så lite rettferdig..[:'(] Nei, håper du blir gravid denne nye pp, og slipper hoppe over i pp24!!

Tenker på deg, sender en god og varm klem over nettet til deg!

Hei [miss][:)]

Takk for gode ord[:)]
Jeg snakket med gyn i går. Sambo er visst ikke helt klar for ivf enda allikevel så jeg spurte han om jeg kunne få prøve en trippelkur med pergo, men han sa at det var forsket på og at 2 tbl var det som hadde best virkning. Så nå skal jeg rett på ny dobbelkur uten pause mnd også skal jeg få el-sprøyte. Hvis det ikke klaffer da, er det virkelig ikke håp for å klare det på egenhånd. Så da er det bare å krysse fingerne[:)]

Har du hørt noe mer om hva som skjer? Fått innkalling til infotime?

Back
Topp