Håpet om en liten spire

Så bra!! Må nesten ut å kjøpe[;)] Har lastet ned de to første sesongene i sesong 4, så skal se om jeg kommer inn i det[8D]

Kuren er sånn:

2 vitamin E kapsler
2 sink tabletter (tas av begge to)
2 wild yam kapsler
1 multivitamin
1 folsyre
tas hver dag

Hun som ble gravid etter 35pp hadde fått tips av en eller annen profesjonell da hun var i helekostbutikken. Og det funka på første forsøk[;)]

Ja det kommer til å bli mye lettere, gleder meg!!

Hmm, babyverden hang seg helt opp her[&:]

Uff, det må være tøft for deg!
To venninner av meg har barn på 2 år, og hun ene er gravid igjen.
Nå skal en annen venninne av meg straks begynne å prøve, så regner med at det blir en gravid til snart...
Så det er langt i fra alle, så det er ikke så ille som hos deg heldigvis.
Vet vennene dine at du prøver? Så de tar litt hensyn til hva de sier og sånt?

Det er bra at de tar hensyn da!
De fleste vet at vi prøver. Men ingen tar vel egentlig hensyn. De skjønner ikke hvor vanskelig det er[:(]

Sitter og ser på vogn jeg, gleder meg så innmari til jeg kan kjøpe det.
Har så lyst til å shoppe masse! Har du kjøpt noe til babyen?

Jeg har bare kjøpt en sparkebukse.
Tror jeg må kjøpe en body eller noe og. Er så koselig å ha, og titte på når jeg har tunge dager..
Men venter med å kjøpe noe særlig mer enn det, selv om jeg har lyst til å kjøpe masse!![;)]
Dagen jeg skal på ul og får vite kjønn skal jeg slå meg berserk[8D]

Ble plutselig litt action her visst...
Nei det er ikke noe vits å kjøpe noe, hvis du tror det blir verre[:(]
Håper du blir gravid snart da. Om noen måneder så kanskje vi kan dra på storshopping begge to[;)]

1 august:

2 august:

3 august: Ferdig med pergokuren.

4 august:

5 august:

6 august:

7 august:

8 august:

9 august: Positiv el-test

10 august:

11 august:

12 august:

13 august:

14 august:

15 august:

16 august:

17 august:

18 august:

19 august:

20 august:

21 august:

22 august:

23 august: Venter tr

24 august:

25 august:

26 august:

27 august: Jeg blir 24 år

28 august:

29 august:

30 august: Vi reiser til Nice[:D]

31 august:

Stikker en tur innom for å se hvordan det står til med deg. Skjønner godt at du ikke vil kjøpe noe før du har en positiv test i handa, men kanskje en liten lykkesmokk hadde gjort seg, gjorde ikke det selv, men en liten ting som et symbol skader ikke. Husker det var inn med smokk på ranselen da jeg gikk på videregående, he he......

Håper at du snart kommer et steg videre, du fortjener å bli gravid nå vennen.

Takk for gode ord[:)] Ja, nå er det 10 dager igjen til ikm, så da vet vi jo mer hva som skjer da.
Kanskje jeg skulle kjøpt en lykke smukk imorgen[:)] Hehe

Svigermor ringte i dag og spurte om jeg var gravid da. Skikkelig ekkelt, hun hadde drømt om moren sin(somer død), og da hadde hun sagt til henne at jeg var gravid nå[:)] Så håper det stemmer. Hun vet jo egentlig ikke helt at vi prøver, selv om jeg delvis har røpt meg. Hehe. Krysser fingerne for at hun er sanndrømt[:)]

Hvordan går det med deg nå da? Begynner du å få mage? Tiden flyr altså. Husker det som det var i går at du stod med positiv test[:)]

Så bra!![:D] Har du en god følelse denne pp´n da?[:)]
Alt er bra med meg og. Synes det er en evighet til EL og ikm da, hehe.

Jeg er på jobb som vanlig jeg og[8D] Hvor ofte jobber du natt egentlig?
Rolig der i dag?

Her er ikke formen helt på topp hos snuppa i dag, så jeg har litt å styre med innimellom..

Jeg har egentlig ikke noe god følelse denne pp, men håper svigermor har rett da[;)] Hehe.
Det føles alltid lenge mellom el og mens[:(] Pyton.
Jeg jobber veldig mye natt, men det er fordi jeg jobber ganske mye ekstra. Jobber du mye ekstra?
Her er det stille og rolig[:)]
Synd hun er syk da. Håper hun kommer seg snart[:)]

Back
Topp