Håpet om en liten spire

Jobben din er vel egentlig pliktet til og tilrettelegge for deg hvis du blir gravid[:)] Er nok greit og ikke jobbe natt da ja...

Blir jo evt mai forum på meg nå da. Tviler, men kan jo håpe[:)] Jeg skal ringe gyn nå kl 17 å høre om jeg kan få prøve en dobbel eller trippel kur med pergo.
Vil fortsatt ikke din kjære teste seg?

Vi skal en uke til Nice nå 30 august[:)] Gleder meg som bare det[:)]

1 juli:

2 juli: Reiser til mamma og pappa på østlandet.

3 juli:

4 juli:

5 juli: Reiser til Hellas

6 juli:

7 juli:

8 juli:

9 juli:

10 juli:

11 juli:

12 juli: Forventet el, håper varmen gjør underverker[;)]

13 juli:

14 juli:

15 juli:

16 juli:

17 juli:

18 juli:

19 juli: Hjem fra Hellas, så til mamma og pappa

20 juli: Hjem til Bergen igjen[:D]

21 juli: Sommerferien er over[:(]

22 juli:

23 juli: Sa opp jobben min[:)]

24 juli:

25 juli: Vært hos gyn. Fikk en dobbel kur til med pergo. Søknaden om ivf blir sendt i august/september om jeg ikke blir gravid på denne kuren.

26 juli:

27 juli:

28 juli:

29 juli:

30 juli:

31 juli:

ORIGINAL: Line84

Jobben din er vel egentlig pliktet til og tilrettelegge for deg hvis du blir gravid[:)] Er nok greit og ikke jobbe natt da ja...

Blir jo evt mai forum på meg nå da. Tviler, men kan jo håpe[:)] Jeg skal ringe gyn nå kl 17 å høre om jeg kan få prøve en dobbel eller trippel kur med pergo.
Vil fortsatt ikke din kjære teste seg?

Vi skal en uke til Nice nå 30 august[:)] Gleder meg som bare det[:)]

Ok, det er bra å vite[:D]

Fikk du dobbel eller trippel kur? Krysser fingrene for at du fikk det og blir gravid neste pp[:D]
Han vil ikke det nei[&o] Men det virker ihvertfall som han kanskje går med på det i løpet av høsten eller vinteren... Får vente i spenning[8D]

Ååå så herlig at dere skal til Nice!![:D] Heldiggris[;)] Hvor lenge skal dere være der?

Jeg fikk dobbel kur[:D] MEn dette er siste kuren jeg får. Blir jeg ikke gravid på denne nå så skal jeg tilbake i august/september og da sender vi søknad om ivf.

Håper virkelig han vil teste seg snart slik at dere kommer dere videre![:)]

Vi skal bare en uke til Nice[:)] Hvordan hadde dere det i syden da?

1 juli:

2 juli: Reiser til mamma og pappa på østlandet.

3 juli:

4 juli:

5 juli: Reiser til Hellas

6 juli:

7 juli:

8 juli:

9 juli:

10 juli:

11 juli:

12 juli: Forventet el, håper varmen gjør underverker[;)]

13 juli:

14 juli:

15 juli:

16 juli:

17 juli:

18 juli:

19 juli: Hjem fra Hellas, så til mamma og pappa

20 juli: Hjem til Bergen igjen[:D]

21 juli: Sommerferien er over[:(]

22 juli:

23 juli: Sa opp jobben min[:)]

24 juli:

25 juli: Vært hos gyn. Fikk en dobbel kur til med pergo. Søknaden om ivf blir sendt i august/september om jeg ikke blir gravid på denne kuren.

26 juli: Tr kom i dag[:@]

27 juli:

28 juli:

29 juli:

30 juli: Begynner på Pergotime dobbel kur. Siste kuren jeg får så håper det blir en liten spire nå!

31 juli:

ORIGINAL: Line84

Jeg fikk dobbel kur[:D] MEn dette er siste kuren jeg får. Blir jeg ikke gravid på denne nå så skal jeg tilbake i august/september og da sender vi søknad om ivf.

Håper virkelig han vil teste seg snart slik at dere kommer dere videre![:)]

Vi skal bare en uke til Nice[:)] Hvordan hadde dere det i syden da?

Krysser virkelig alt jeg har for at den siste kuren gjør susen!!![:D] Hvis ikke så er det nok ikke lenge til du får en spire i magen uansett, hvis dere skal sende søknad om ivf i august/september. Du fortjener så innmari å bli gravid snart!![:)]

Tusen takk! Skal gå på min andre pergokur neste pp, og jeg får ikke fler kurer før han sjekker seg. Så jeg håper at han går med på det hvis jeg ikke blir gravid denne pp'n eller neste.

Så deilig med en uke i Nice, dere får kose dere masse!! Vi hadde det kjempefint i syden:) Hadde dere det fint i Hellas?[:)]

Håper det blir vår begge sin tur snart[:D] Også håper jeg veldig at du snart får med din kjære på å teste seg!

Vi hadde det kjempe fint i Hellas[:)] Vi elsker jo Hellas begge to. Hehe. Har bestemt oss for å reise til Rethymnon igjen til neste år alt, det blir 3 gangen[:)] Hehe

1 august:

2 august:

3 august: Ferdig med pergokuren.

4 august:

5 august:

6 august:

7 august:

8 august:

9 august: Forventet el

10 august:

11 august:

12 august:

13 august:

14 august:

15 august:

16 august:

17 august:

18 august:

19 august:

20 august:

21 august:

22 august:

23 august: Venter tr

24 august:

25 august:

26 august:

27 august: Jeg blir 24 år

28 august:

29 august:

30 august: Vi reiser til Nice[:D]

31 august:

Ja, godt å være ferdig[:D] Bivirkninger ja... Hehe, jeg er et hormontroll når jeg går på de, men i tillegg nå har jeg vært så sinnsykt varm[:o] Helt forferdelig. Hehe. Merket du noe når du gikk på de? Hvordan går det med deg nå?

Jeg skal på natt imorgen vet du[:D] Du også?

Hehe, det var morsomt å lese[;)] Akkurat sånn blir jeg og. Spesielt det med at jeg er varm, får skikkelige hetetokter[;)] Føler at jeg er midt i verste overgangsalderen når jeg går på de[8D]

Her går det bra. IKM på lørdag eller søndag, men tror ikke det har klaffet. Men neste pp skal jeg prøve en vitamin"kur" som flere på barnimagen av blitt gravide av, pluss at jeg skal ta min andre pergokur da. Så gleder meg nesten til mensen kommer[;)] Og sambo har sagt seg sånn ca. villig til å levere sædprøve om jeg ikke blir gravid neste pp, så da får jeg bare krysse fingrene for at han mener det Uff, de 2-3 siste nettene har jeg drømt at jeg har testet positivt, har ikke lyst til å våkne vettu[8D]

Hvordan går det med deg sånn ellers da?

Så bra at du skal jobbe natt i morgen, det skal jeg og[:D] Da kan vi skravle[;)]

Ja, da håper jeg virkelig han gjør det[:)] Alt vil jo bli så mye lettere når man får konstantert om det er noe galt eller ikke.

Her er alt bra[:)] Er så lettende å tenke på at jeg snart er ferdig i jobben[:)] Håper bare jeg får noe nytt snart[:)] 

Så bra du skal jobbe også[:)] Er så godt å ha noen og snakke med når man er på jobb[:)]

Hvordan går det på nattevakt?[;)]
Her er det stille og rolig.

Det må være deilig å tenke på at du snart er ferdig med jobben! Hadde det ikke vært for at jeg tjente så bra på det, hadde jeg aldri i livet jobbet natt jeg heller[8D]
Når slutter du? Håper du får noe nytt snart!

Ja jeg håper at han leverer prøve snart, er så slitsomt å ikke vite.
Uff, har hengt meg helt opp i å bli gravid i det siste, er såå stressa. Alle rundt meg prøver eller er gravide føles det som. Bare babyprat hele tiden.
Nå VIL jeg at du og jeg skal få det til og!!

Hallo[:)]

Her er det stille og rolig[:)] Jeg har siste natten min 23 okt, men håper jeg kan slutte før hvis jeg finner meg noe nytt før den tid.

Uff, det er så tøft når alle andre blir gravide med engang. Bestevenninnen min har fått 2 barn i løpet av disse 2 årene. Helt grusomt!
Håper også det snart er vår tur! Syntes virkelig vi fortjener det nå!

Er det 1 natt i uken du har?

Så deilig at du kan slutte før hvis du finner deg noe annet da[:)]
Har du søkt på noen jobber da?

2 barn mens du har prøvd!!![:(] Det er så urettferdig!!
Det stikker i hjertet hver gang jeg hører at noen jeg kjenner er gravide eller skal prøve.
Også er det så slitsomt at ingen skjønner hvordan det er å være langtidsprøver. "Bare slapp av så blir du nok gravid". Særlig!!![:@]
Jeg synes også at vi fortjener en spire nå! Den dagen testen sier "Gravid" kommer jeg til å bli verdens lykkeligste![:D]

1 natt i uka ja, så det er ikke så ille egentlig[;)]

Jeg har søkt gjennom vikarbyråer. De har sendt søknaden min til 3 bedrifter, så jeg håper og høre noe snart.

1 natt i uka er jo greit[:)]

Det er kjempe tøft. Uff, er mange opp og nedturer når man er langtidsprøver. Er så glad for at jeg har bv. Her skjønner folk virkelig hva man snakker om.

Når starter du opp på skolen igjen?

Så spennende, får håpe du hører noe snart ja![:D]

Ja det er mange opp og nedturer ja. Jeg synes det er så rart hvordan jeg begynner å håpe hver eneste gang jeg nærmer meg ikm, for så å bli skuffa hver eneste gang når TR kommer! Hadde vært bedre om jeg klarte å ikke få forhåpninger, og så evt. bli positivt overraska. Også er det urettferdig at det virker som alle rundt meg blir gravide bare gubben ser på dem. Er så glad for at jeg har bv jeg og, hadde ikke overlevd uten! Det er så deilig å snakke med noen som forstår!

Jeg starter på skolen igjen 18. august[:)] Du er så heldig som er ferdig!! Hehe..

Sånn er jeg også. Kan gå hele mnd og ikke tenke så mye på graviditeten, men når det er 5 dager igjen til ikm tenker jeg ikke på annet. Er så slitsomt.
Jeg vet, folk blir jo gravide bare de går forbi hverandre... Kunne ønske det skjedde oss snart!

Hvor lenge har du igjen på skolen nå?

Jeg sitter og ser One tree hill nå[:)] Kjøpt meg alle sesongene. Det er SÅ fantastisk bra[:)] Griner, smiler og ler om hverandre[:)]

Uff, ja det er så innmari slitsomt! Jeg har ikm om 3-4 dager og jeg klarer ikke slutte å tenke på det!
Men innerst inne så "vet" jeg bare at det ikke har klaffet denne gangen heller. Men neste pp SKAL det gå.
Da skal jeg gå på pergo, pluss at jeg har kjøpt inn til en "kur" med masse vitaminer og sånt, som skal være en "vidunderkur" for å bli gravid[;)]
En på barnimagen ble jo gravid på den kuren etter hun hadde prøvd i 35pp, så det er verdt å prøve tror jeg[8D]

Skulle ønske det skjedde oss snart og! Begynner nesten å glede meg til sambo leverer prøve, og vi kommer så langt at det blir sendt inn søknad om ivf. For da blir det forhåpentligvis vår tur.

Jeg har et år igjen av bachelor. Men jeg vil inn på master, så hvis jeg kommer inn, så har jeg 3 år igjen[;)]

One tree hill er såå utrolig bra!![:D] Har lastet ned og sett hele sesong 1, men det er nesten ikke lagt ut noe av sensong to og tre, så vurderer å kjøpe meg dem!
Hvilken sesong ser du nå?

Jeg er snart ferdig med sesong 3 nå[:)] Skikkelig bra!

Hvordan kur er det?
Ja, tenk så mye lettere alt blir når han får testet seg! Da er dere et stor skritt nærmere[:)]

Back
Topp