Håpet om en liten spire

ORIGINAL: Line84

Hei [miss][:)]

Takk for gode ord[:)]
Jeg snakket med gyn i går. Sambo er visst ikke helt klar for ivf enda allikevel så jeg spurte han om jeg kunne få prøve en trippelkur med pergo, men han sa at det var forsket på og at 2 tbl var det som hadde best virkning. Så nå skal jeg rett på ny dobbelkur uten pause mnd også skal jeg få el-sprøyte. Hvis det ikke klaffer da, er det virkelig ikke håp for å klare det på egenhånd. Så da er det bare å krysse fingerne[:)]

Har du hørt noe mer om hva som skjer? Fått innkalling til infotime?

Har ikkje hørt noko meir. Venter litt på tlf fra en sjukepleier eller/og brev[;)] Tenkte drøye det til uti neste veke ein gong å så ringe. Evt. vente til M er kommet heim, og så ta en tlf, for den veka skal eg bare jobbe 1 dag trur eg![:)] Litt "enklere" å ta en tlf når eg er heime, enn på jobb. Er jo litt privat så..[8|]

Oi, eggløsningsprøyta også?! Så spennande!! Håpe da skjer dinne gongen![:D] "Fingers crossed dear!"

Så trist Line! Sender en trøsteklem.

uff trist at TR kom.... men 23 har jo et 3 tall i seg, og alle gode ting er tre, så da krysser vi fingrene for det! nå må du bare følge med EL for resten av jobben må dere gjøre, så skal jeg krysse for dere [;)]

Takk for gode ord alle sammen[:)]

Håper nå at en dobbelkur med pergo og el sprøytene kan gjøre susen[:)] Sambo har funnet ut at han ikke er klar for ivf enda, så det blir til at vi venter med det hvis dette ikke funker. Så nå er det bare å krysse fingerne og håpe på det beste.

[miss]: Gleder meg til å følge deg videre[:)] Håper du snart hører noe, slik at dere kommer igang[:)] 

*dreamer*: Håper det snart blir din tur nå også, og at du får din kjære til å teste seg snart! [:)]

Dunn: Det er så godt å se at tiden går og at du snart skal få se den lille[:)] Håper alt går bra med deg og den lille[:)] Kjenner du mye liv nå?

dagosi: Håper virkelig at alle gode ting er 23[;)] Hehe. Håper virkelig at du snart får en liten spire i magen din[:)] Syntes du virker så sterk med tanke på at dere har prøvd i så mange år!

takk line!
er ikke alltid like lett, men tror man må være sterk for å få hjulene til å gå! å jeg føler i allefall at det har blitt lettere og lettere fordi jeg nå har roet meg med det å tro at jeg skal klare det på egenhånd, å har bruk for hjelp, å for hver dag som går er jeg et stk nærmere å få hjelp, tror virkelig ikke de kan nekte og hjelpe oss nå!
jeg har tro på tallet 3, å tror derfor at om jeg krysser for dere denne mnd å når dere har pergo og el-sprøyter, så må dette gå riktig vei!

Line84 det var synd å lese at din sambo ikke er like klar for IVF som deg, men det er jo bare en ting å gjøre nå krysse fingrene for at pergoen gjør susen.
Håper at din bedre halvdel kommer på bedre tanker snart, det er jo en enkel sak for mennene å gå igjennom IVF da, dems oppgave er jo bare å avlevere noen svømmere, selv om de synes det er pinlig å stå i kø på fertilitetsklinikken da og noen får angst om de reier å få det til eller ikke.
Min mannlikte det ikke så godt, men han gjorde det med glede på mine vegne, men hatet køen og at andre tok i dørhåndtaket når han skulle konsentrere seg der inne.......[8D]Det var neppe noe morsomt, men det gikk da selv om det var et press og ikke noe fred å få. 

Jeg krysser fingrene alt jeg har at du får det til på en eller annen måte snart og har en voksende mage......

Ja, nå har jeg akkurat vært på apoteket og hentet dobbel kur med pergo og Ovitrelle el-sprøyte. Håper håper denne gangen altså[:)]

Tror nok han blir med etterhvert, men han må nok bare få føle litt mer på det[:)] Vi venter til han er klar[:)]

Krysser fingre for deg snuppa[:D] Hååååper virkelig dette funker!!

Her ser det ut som om det kanskje ikkje blir noko forsøk før kanskje etter jul..[&o] Fikk tlf fra sjukepleieren, eg håpte jo at "no skulle eg få vite kati me skal ha forsamtale".. Men ho lurte på om eg ville være med på et prøveprosjekt anng. metformin blant de slanke med pco.. BLÆH. Det har eg prøvd før, og gikk farlig ned i vekt og mista mensen over laaang periode, lengre enn tidligere. Så takka fint nei. Så sa ho då at då satt ho meg bare på ventelista. Spørte om ho visste ca kor lang tid det ville ta. Men ho visste ikkje, berre at det sikkert kom til å ta et par mnd, men at me kom nok til å få forsamtale i haust. BLÆH. Men da ser det nok ut som om det ikkje blir forsøk i år.. Sukk.. Og så må jo ALT klaffe med jobben til M.. Så trur eg skal ringe ein av dagane i neste veka, eller veka etter å forklare korleis det er med jobben til M, kor tid han er vekke osv. Og kor lenge han er vekke..

Uff, synd det tar så lang tid! Er nok lurte å ringe og forklare dem situasjonen ja. Kan jo hende de kan ordne litt for deg da[:)] Krysser fingerne for at du kommer fort fram i køen[:)]

1 august:

2 august:

3 august: Ferdig med pergokuren.

4 august:

5 august:

6 august:

7 august:

8 august:

9 august: Positiv el-test

10 august:

11 august:

12 august:

13 august:

14 august:

15 august:

16 august:

17 august:

18 august:

19 august: Negativ test i dag, bare å vente på tr nå da... Kontakter gyn igjen når vi kommer hjem fra ferie så vi får sendt søknaden til ivf.

20 august:

21 august:

22 august:

23 august: Venter tr

24 august: Fortsatt ikke tr

25 august: Ikke tr enda. Hva skjer med kroppen min da? Negativ g-test.

26 august:

27 august: Jeg blir 24 år

28 august:

29 august:

30 august: Vi reiser til Nice[:D] Første dag med dobbel pergokur

31 august: Pergo

1 september: Pergo

2 september: Pergo

3 september: Siste tbl med pergo

4 september:

5 september:

6 September: Til gyn, for å ta ul av follikene, el-sprøyte (Ovitrelle) El vil da komme innen 36 timer[:D]

7 september:

8 september:

9 september:

10 september:

11 september:

12 september:

13 september:

14 september:

15 september:

16 september:

17 september:

18 september:

19 september:

20 september:

21 september:

22 september:

23 september: Håper tr holder seg langt vekke denne gangen[;)]

24 september:

25 september:

26 september:

27 september:

28 september:

29 september:

30 september:

vil unnskylde for at jeg ikke husket dagen din, er skikkelig flau [&o]
her er en liten forsinket sak i fra meg, håper det hjelper på....

bra du er godhjertet å tilgir fort! hva har du drevet med siden bursdagen din, ser jo at du ikke har vært her på en stund...

jeg har begynt å måle tempen siden sist da, men har ikke kommet helt inn i det enda da...
stemmer, det burde jeg jo vist! hva gjorde dere der da? hvordan var været? var dere alene der?

Spennende da[:)] Jeg skjønner ingenting av dem tempingen jeg, så jeg har kun brukt el-tester[:)]

Vi hadde det helt fantastisk på tur[:)] Nydelig vær, litt overskyet et par dager bare[:)]

ja, skal prøve meg på EL tester, må bare få sumlet meg til å bestille, jeg er nok litt treg... men tenkte det var greit og slå tempen i bordet når jeg en gang i fremtiden vil få utredning, skal ikke stå på meg at vi ikke får det til...

vil å dra til varmere land!!!!!!! var det shopping, bade eller slappe av tur?

Ja, sånn sett er det jo greit og ha tempet[:)]

Det var litt av alt ferie, men stortsett bade og sole seg ferie[:)] Elsker sommer og sol altså[:)] Det er helt nydelig! Hvor kunne du tenkt deg og reise da? Jeg skal til Grand Canaria i februar igjen med ei venninne[:)] Liker å reise kan man si[:)] Hehe

Back
Topp