Håpet om en liten spire

Blir godt det ja, men aner jo ikke når vi får time. Har bare fått beskjed om å ta blodprøve så det er klart før timen. Kan ikke skjønne hvorfor sambo da ikke skal levere sædprøve før timen når det er like stor mulighet for at feilen ligger hos han. Dessuten vet jeg jo at jeg har EL... Får vel ta en telefon til Porsgrunn å høre kanskje.

Var kjipt at TR kom nå ja, hadde et lite håp siden tempen har vært så høy og fin siden EL, men den gang ei. Bedre lykke neste gang!! For oss begge!
 
Så kjipt at TR kom denne gangen også, nå som dere hadde timet alt så bra. Skjønner godt du er sliten og at du tar en pause herifra. Tar på den skuffelsen som er der hver gang TR kommer...

Håper alt står bra til med dere, og at du får hentet nye krefter. Tenker mye på deg[:)]

Sender deg en go'klem jeg, og håper at mannen din går med på å ta en sædprøve* i julegave til deg!


*mente at han går med på IVF snart [;)]
 
Hei Snuppis[:)]
 
Så koselig at du skriver i dagboka mi[:)] Her er alt bra. Kjempe deilig med en pause, men er jo inne titt og ofte for å snike litt på dere[;)] Logger bare ikke inn. Hehe.
Nå har jeg bare en uke igjen med nattevakter, begynner i ny jobb mandag 27 okt[:)] Gleder og gruer meg masse.
Gyn håper veldig på at det vil hjelpe med å bli gravid, at jeg slutter å jobbe natt. Vi prøver nå uten hjelpemidler som el-tester, pergo osv. Tar alt helt med ro.
 
Hvordan går det med deg da? Savner dere også! Men kommer skikkelig tilbake over nyttår, og da håper jeg virkelig du har fått en positiv test til da[:)]
¨
Klem til deg
 
hei line!!!!!
så bra du kan nyte pausen din og slappe av. regner med det er godt å slippe unna alle tabeletter og kurer... har en liten pause her fra jeg også egentlig, men er ikke  med vilje da, ender med at jeg har 100 andre ting å gjøre [&:]
håper det hjelper og skifte jobb da og at du fort blir gravid når du er kommet i ny jobb!

kos deg videre i ferien din herfra så snakkes vi!!!!! masse klemmer fra meg!
 
går ganske greit her... har bestemt meg for å prøve å få time privat, nå klarer jeg ikke å sitte på denne måten mere... klarer ikke å holde humøret stabilt, å denne pp'en har jeg nesten ikke giddet å prøve engang... [&:] virker som om jeg bare har gitt opp å hater meg selv for det, samtidig som jeg prøver å være positiv for at spiren skal få en god start på livet...

hva gjør du for tiden? er du inne på msn?
 
rart, får ikke til å skrive til deg... meldingene blir ikke levert... 
 
Hei snuppa! Åssen går det med deg for tida?[:)] Har du det bra?
 
Hei vennen[:)]
 
Her går det bra[:)] Savnet etter en liten spire er enormt om dagen, men så er det også godt å ha en pause fra hormonkurer, el-sprøyter, el-tester osv. Greit å samle inn litt krefter til nyåret når vi begynner på igjen[:)]
Begynner jo i ny jobb til mandag da, så det blir bra. Dette er siste natten min[:D]
 
Hvordan går det med deg da? Klar for spraystart nå? Dette er spennende altså[:)] Er jo inne å følger med på deg[;)] Håper spiren sitter nå da[:)]
 
Ja, savnet forsvinner ikkje med det første, for det om man kutter ut det ene eller det andre mens man prøver..[&o]
ÅÅ, spennende med nyjobb da! Og blir nok SUPER-deilig å sleppe nattevakter[;)][:D] Litt mer igjen av dagen da, eller kvelden, med din kjære og alt[:)]

Med meg går det bare bra, har masse følelser og tanker i sving i forkant av spray-start.. Men mest av alt gler eg meg til å komma i gong[:)]
Det blir superspennende!![:)][:)] Så satser på alkoholfrie drinker til jul, romjul og nyttår[:D] Det hadde vært noko[;)][:D]
 
En liten oppdatering fra meg.
 
Snart er 26 pp over, fikk ikke kost oss rundt el, så da er det bare å vente på å komme over i pp 27. Jeg har nå sluttet og røyke[:D] Det har gått så bra! Anbefaller alle som skal slutte å lese ENdelig Ikke-Røyker, fantastisk bra bok[:D]
Vi har nå bestemt oss for å begynne med akupunktur igjen på nyåret[:)] Håper alle forandringene nå vil gjøre underverker[:)]
 
Skikkelig deilig å være ikke røyker[:D] Fatter ikke at jeg ikke har sluttet før[:D]
 
SNUPPIS: Kjedelig at det tar så lang tid[:(] Vet dere noe mer om ivf nå da?
Blir det det eller skal dere prøve litt mer på egenhånd først?
 
DREAMER:Jeg liker meg kjempe godt i den nye jobben[:)] Hyggelige kollegaer, mye å gjøre så dagene går fort[:)]
Tenkte jeg skulle ringe og bestille meg time til akupunktur igjen nå faktisk. hehe.
 
Hvordan går det med deg da? HAr du eksamen i disse tider?
 
Så bra at du trives!![:D]
Spennende at du skal bestille deg time til akupunktur igjen[:)]
Jeg bestille time hos en healer som jeg har fått anbefalt. Han tar først fotsoneterapi, så akupunktur, og så healing[:)]

Med meg går det bra. Jeg har ikke eksamen i år, bare oppgaveskriving. Har ferie fra skolen, så sitter hjemme og jobber med en oppgave om CP[:)] Når det gjelder prøving, så er jeg midt i EL-perioden. Fikk knallpositiv EL-test i sta, så nå håper jeg på positiv test på julaften[;)]

Hvordan går det med prøvingen din?
 
Hei Line lenge siden jeg har vært i dagboken din nå, men skal si jeg ble stolt av deg da jeg leste at du hadde sluttet å røyke, det er jenta si det[:)]
Og det skjer mye i livet ditt nå ser jeg, flott å lese at du stortrives i ny jobb.
 
Ellers for du ha et riktig godt nytt år og jeg håper det blir din tur snart, skal sende over magen min når jeg blir kvitt den selv, håper det funker da[8D] Det er jo ikke så lenge til......
 
Håper du har kost deg skikkelig i jula.
 
Hei twinanne[:)]
 
Så koselig å få hilsen fra deg[:)] Er 1 mnd siden jeg sluttet i dag[:)] Kjempe deilig[:)] 
Skal begynne med akupunktur igjen nå, så det skal bli godt[:)]
 
Hvordan går det med deg nå da? Bare litt over 3 uker igjen nå. Tiden flyr.
Vi har vært på østlandet og kost oss i julen[:)] Hadde du en fin jul da?
 
Klem
 
Back
Topp