Håpet om en liten spire

litt lyst å dra til tyrkia... har sett på en plass ved side, men det var før jeg fant ut at jeg likte å bade i havet... var nemlig på mallorca i fjor å hata havet før jeg kom dit, men vil ikke til samme plass hvor jeg  har vært før.... jeg har vært på gran canaria får mange mange år siden, flott plass! men sinnsykt varmt i sanden... iallefall på den stranden vi brukte å være på, gikk ikke å gå barføtter på den før man kom ut  i vannet.... du er heldig som får dra to ganger!
 
Velkommen tilbake til høstnorge! Fint å høre at dere hadde en fin tur! Lite misunnelig på alle som er ute å reiser vet jeg... JEG VIL OGSÅ på tur! hehe![8D]

Hvordan går det med EL og EL-sprøyta da? Har den ført til noe resultat? Spennende å se hvordan det går for dere denne måneden! Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere nå![:)]

Klem til deg fra meg[:)]
 
ORIGINAL: dagosi

litt lyst å dra til tyrkia... har sett på en plass ved side, men det var før jeg fant ut at jeg likte å bade i havet... var nemlig på mallorca i fjor å hata havet før jeg kom dit, men vil ikke til samme plass hvor jeg  har vært før.... jeg har vært på gran canaria får mange mange år siden, flott plass! men sinnsykt varmt i sanden... iallefall på den stranden vi brukte å være på, gikk ikke å gå barføtter på den før man kom ut  i vannet.... du er heldig som får dra to ganger!

 
Det er jo så deilig og reise[:)] Jeg har vært i Tyrkia 2 ganger, liker meg veldig godt der, bortsett fra at det er VELDIG MYE mas der. Når har du lyst til å reise da? 
 
ORIGINAL: tullemor79

Velkommen tilbake til høstnorge! Fint å høre at dere hadde en fin tur! Lite misunnelig på alle som er ute å reiser vet jeg... JEG VIL OGSÅ på tur! hehe![8D]

Hvordan går det med EL og EL-sprøyta da? Har den ført til noe resultat? Spennende å se hvordan det går for dere denne måneden! Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere nå![:)]

Klem til deg fra meg[:)]

 
Tusen takk[:D] Ja, det var virkelig fantastisk. Anbefaller dere og reise ned. Var ganske dyrt, men allikevel verdt hvert øre[:)]
 
Hvordan går det med deg nå da? Fått time til utredning nå?
 
Jeg fikk el-sprøyta på lørdag, så vi må ha masse sex ut dagen i dag. Det har vært ganske slitsomt siden vi begge ligger rett ut med influensa. Kan ikke akkurat si at sex har stått øverst på ønskelista. Hehe. Men vi har nå klart det[:D] Blir å teste rundt 20 september[:)]
 
ORIGINAL: Line84

Det er jo så deilig og reise[:)] Jeg har vært i Tyrkia 2 ganger, liker meg veldig godt der, bortsett fra at det er VELDIG MYE mas der. Når har du lyst til å reise da? 


har lyst å reise i år, helst før nyttår, siden vi er prøvere håper jeg jo på at til neste år går jeg gravid første hallåret og andre hallåret har jeg forhåpentligvis snipp i hendene å tenke på... å siden ikke gubben har vært i syden og jeg bare har vært en gang i voksen alder ønsker jeg å dra uten barn først!
 
ORIGINAL: Line84

ORIGINAL: tullemor79

Velkommen tilbake til høstnorge! Fint å høre at dere hadde en fin tur! Lite misunnelig på alle som er ute å reiser vet jeg... JEG VIL OGSÅ på tur! hehe![8D]

Hvordan går det med EL og EL-sprøyta da? Har den ført til noe resultat? Spennende å se hvordan det går for dere denne måneden! Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere nå![:)]

Klem til deg fra meg[:)]


Tusen takk[:D] Ja, det var virkelig fantastisk. Anbefaller dere og reise ned. Var ganske dyrt, men allikevel verdt hvert øre[:)]

Hvordan går det med deg nå da? Fått time til utredning nå?

Jeg fikk el-sprøyta på lørdag, så vi må ha masse sex ut dagen i dag. Det har vært ganske slitsomt siden vi begge ligger rett ut med influensa. Kan ikke akkurat si at sex har stått øverst på ønskelista. Hehe. Men vi har nå klart det[:D] Blir å teste rundt 20 september[:)]


Hehe, er det ikke typisk at sånne ting dukker opp når man må ha sex da? Jeg har brista et ribbein og det skjedde selvfølgelig rett før EL, så da var det bare å bite sammen tenna og la det stå til. Lar da virkelig ikke sjansen til en spire gå fra meg! hehe[:)]

Håper virkelig det klaffer for dere nå. Skal krysse det som krysses kan for at du får positiv test denne gangen!!

Har ikke fått time til utredning enda nei. Fikk et brev om at det var 4 måneder ventetid og en rekvisisjon på blodprøve i venteperioden. Får ringe Porsgrunn og høre om jeg skal ta den på sykehuset der eller hos fastlegen min og om det er noen spesiell dag(er) jeg må ta blodprøve. Håper jeg ikke trenger timen da, men at det klaffer av seg selv før det... Er jo lov å drømme!
 
Brista et ribben? Uff, det hørtes vondt ut. Men som du sier så lar man ingenting ødelegge for en liten spire[:D]
 
4 mnd ventetid? Det var jo utrolig lenge! Jeg har valgt å gå privat jeg da, så slapp unna alt av ventetid[:)] Har du ringt og hørt når du skal ta blodprøvene da? Blir jo en spennende tid fremover for dere[:)]
 
Ringte Porsgrunn istad, skal ta blodprøve på dag 2 til 5 i syklusen. Så da får man satse på at TR ikke kommer denne gangen og at jeg slipper hele utredningen! 4 måneder er en stund å vente på time, men orker ikke stresse med å gå privat. Det får heller ta den tida det tar. Kan jo hende at det dukker opp en ledig time før det...

Håper alt står bra til med dere og at du ruger på en liten spire!![:)]
 
Da er det bare å krysse fingerene for at det ligger en liten spire i magen din[:D] Har du bedt om å få stå på venteliste hvis det blir avbestillinger?
 
Jeg har faktisk for første gang siden vi ble prøvere en god følelse denne gangen[:D] Håper jeg har en grunn til det[:)]
 
Krysser både fingre, tær, ben og armer for at vi får en spire i magen nå begge to
 
Hei på du!

Hvordan går det med ventetida? Går den sakte? Noen tegn på at en liten spire har funnet veien? Denne gangen synes jeg tida fra EL til IKM er ulidelig lang. De andre gangene har det liksom gått greit nok unna, men ikke denne gangen. Kanskje fordi jeg faktisk har et ørlite håp for at det kan ha klaffet denne gangen.

Jeg har forresten ikke bedt om å få stå på venteliste om det dukker opp en ledig time nei, har ikke tenkt så langt en gang! Hehe... Vi får se hva som skjer framover. Først IKM så blodprøve mellom dag 2 og 5 i syklusen...

Håper en spire dukker opp hos deg snart![:)]
 
Hei hei[:)]
 
Jeg har vært kjempe optimistisk hele denne mnd, men nå tror jeg faktisk tr kommer imorgen eller tirsdag[:(] Ventetiden har faktisk gått kjempe fort[:)] Utrolig deilig!
Spennende for deg fremover nå da! 9 dager igjen til testing[:)] Håper virkelig det har klaffet for deg nå!
 
Huff da, håper ikke tanta kommer. Er fryktelig spent her, begynner å miste litt motet... Er litt feil ticker, er på da 12DPO i dag og har 14 dagers luteralfase så IKM er på onsdag![:)]

Lille spire kom frem!
 
Hei og hopp!! I dag er IKM for deg! Har tanta kommet på besøk eller vet hun at hun ikke er velkommen på en stund? Her sank tempen drastisk i dag, så tanta mi har nok ikke skjønt det denne gangen heller. Kommer nok krypende i morra tenker jeg....
 
1 september: Pergo
 
2 september: Pergo
 
3 september: Siste tbl med pergo
 
4 september:
 
5 september:
 
6 September: Til gyn, for å ta ul av follikene, el-sprøyte (Ovitrelle) El vil da komme innen 36 timer[:D]
 
7 september:
 
8 september:
 
9 september:
 
10 september:
 
11 september:
 
12 september:
 
13 september:
 
14 september:
 
15 september:
 
16 september:
 
17 september:
 
18 september:
 
19 september:
 
20 september:
 
21 september:
 
22 september:
 
23 september: Håper tr holder seg langt vekke denne gangen[;)] Ingen tr enda.
 
24 september:
 
25 september:
 
26 september:
 
27 september:
 
28 september:
 
29 september:
 
30 september:
 
måtte TR ha lagt igjen en liten spire i magen din og at hun skjønner det er 9 mnd til hun trenger komme tilbake!
 
1 september: Pergo
 
2 september: Pergo
 
3 september: Siste tbl med pergo
 
4 september:
 
5 september:
 
6 September: Til gyn, for å ta ul av follikene, el-sprøyte (Ovitrelle) El vil da komme innen 36 timer[:D]
 
7 september:
 
8 september:
 
9 september:
 
10 september:
 
11 september:
 
12 september:
 
13 september:
 
14 september:
 
15 september:
 
16 september:
 
17 september:
 
18 september:
 
19 september:
 
20 september:
 
21 september:
 
22 september:
 
23 september: Håper tr holder seg langt vekke denne gangen[;)] Ingen tr enda.
 
24 september: Tr er kommet for fult[:(] Da er vi i vår 24pp[:(] Uff, jeg er sliten!
 
25 september:
 
26 september:
 
27 september:
 
28 september:
 
29 september:
 
30 september:
 
Æsj, så kjipt at TR kom i dag. Ser ut til at min også kom på besøk i dag, så da er det over i nok en pp... Skal ta blodprøve på fredag da, så er iallefall det gjort før jeg en eller annen gang blir kalt inn til utredning.

Lykke til i neste pp, nå skal det klaffe snart!!![:D]
 
Back
Topp