Håperpånr3 lufter litt tanker

Tusen takk alle sammen :Heartpink

Har skikkelige ubehagelige sammentrekninger jeg må puste meg gjennom, kanskje 5-6 per 10 minutter, men forstår at det er vanlig uansett? Tar gjerne imot erfaringer :Heartpink
Har ballongen falt ut? Jepp, man kan få sammentrekninger uansett, men umulig å vite om det er rier eller ikke enda. Men hvis/når ballongen faller ut er det jo en indikator på at noe skjer der nede! Masse lykke til! :Heartred

41+3 *1 uke over termin

Min ballong har falt ut allerede og jeg skal på sykehuset om et par-tre timer for igangsettelse :eek:

Neste gang jeg sover hjemme er lillebror her:Heartbigred

Vært helt stille med rier etter den falt ut (var inne ca 4,5 time) og nå er jeg superspent på hvor mange timer det tar før aktiv fødsel og han kommer ut :woot: Lurer på om kroppen responderer på modningstablettene og hvor lang tid det tar. Fy søren for en nervepirrende dag! :nailbiting:

41+3 *1 uke over termin

Min ballong har falt ut allerede og jeg skal på sykehuset om et par-tre timer for igangsettelse :eek:

Neste gang jeg sover hjemme er lillebror her:Heartbigred

Vært helt stille med rier etter den falt ut (var inne ca 4,5 time) og nå er jeg superspent på hvor mange timer det tar før aktiv fødsel og han kommer ut :woot: Lurer på om kroppen responderer på modningstablettene og hvor lang tid det tar. Fy søren for en nervepirrende dag! :nailbiting:
Så spennende! Jeg er så gira for deg! :joyful: Masse lykke til kjære deg! Snart er lillebror her:Heartred

Lykke til, nå er han her snart :Heartblue

Nå tenker jeg mye på deg:Heartred Håper fødselen går raskt og så fint som mulig!

Nå fikk jeg grøsninger! Endelig skjer det noe og du er hvert øyeblikk ferdig med graviditeten og har lille I armene ❤❤ masse masse lykke til!

Så gira og spent på dine vegne! Håper du responderer godt på pillene og det snart går opp for kroppen din at han skal ut :P Hjelper om kroppen spiller på lag ;)

Tenker masse på deg og heier!
:talk017

Har fått 1 modningstablett foreløpig og har rier som ikke varer så lenge. Ballongen er ikke medisinsk og dermed ikke regnet som ordentlig igangsettelse slik jeg har forstått det :) Nå får jeg 1 tablett annenhver time til midnatt, så pause til i morgen for å hvile :)

Ble sjekket kl 17:30 og hadde ca 1,5 cm lang livmorhals, så har litt igjen før den flates ut. Har gått fra ca 1 cm i morges til nå tøyelig 3, så det skjer jo noe tydeligvis. Håper å få en ny gyn.undersøkelse før midnatt så jeg vet foreløpig utvikling.

Har fått 1 modningstablett foreløpig og har rier som ikke varer så lenge. Ballongen er ikke medisinsk og dermed ikke regnet som ordentlig igangsettelse slik jeg har forstått det :) Nå får jeg 1 tablett annenhver time til midnatt, så pause til i morgen for å hvile :)

Ble sjekket kl 17:30 og hadde ca 1,5 cm lang livmorhals, så har litt igjen før den flates ut. Har gått fra ca 1 cm i morges til nå tøyelig 3, så det skjer jo noe tydeligvis. Håper å få en ny gyn.undersøkelse før midnatt så jeg vet foreløpig utvikling.
Masse lykke til ❤️

Åh, så spennede!:joyful::Heartred Da jeg ble igangsatt sist fikk jeg modningstablett 2 ganger (kl.22 og kl.00), før riene startet forsiktig. Endret seg til sterkere kl.2 på natten, og fikk føderom siden det var ledig:) Så lå jeg litt i badekar der en stund, før det brått snudde til kraftige rier ca.4:30, og han var ute 5:10:joyful: En fantastisk fødsel:)

Masse lykke til! Håper du får en flott fødselsopplevelse:Heartred

Masse lykke til med fødsel!

Ååååå så spennende ❤️❤️ Lykke til :smiley-bounce016

Back
Topp