Skjønner du er møkkalei nå! litt av en luring han lille tassen du venter. Er inne her flere ganger om dagen i håp om at du har født. Gleder meg sånn til fødehistorie, men det skjer jo ikke! Støtter opp om streiken
Ville også streiket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, skjønner godt at du har mye følelser som herjer i hode og kropp nå!
Syns ikke du trenger å gjøre noe som helst, bare prøv å finn litt glede i små aktiviteter med barna, eller en serie på dagtid når de er på skole/barnehage
Hvis du liker podkaster, kan jeg anbefale "våre historier", den er laget av forsvaret og de forteller utrolig spennende historier om ulike oppdrag de har hatt
Kan jo være noe å fordrive tiden med
Det er uansett ikke lenge til han er her nå![]()

Huff- så kjipt at du fikk en dårlig opplevelse!Det er dessverre sånn at man må ‘rope høyt’ for å bli hørt som gravid i helsesystemet.. Og det er ikke så komfortabelt! Jeg turte ikke si en døyt om min ‘trivsel’ på kontrollene på sykehuset, det var mannen som måtte ta seg av den biten
Så teit at mannen ikke kan bli med deg inn! Duste-Corona
Skjønner virkelig ikke at man ikke kan ha med fødeparter på kontrollene, for man er jo i samme kohort uansett! Så lenge man er symptomfri etc etc liksom.. Det pågår jo store diskusjoner rundt temaet om dagen- håper det går bra for deg!
Skjønner du er dritt lei nå. Streik du- slapp av og kos deg så godt det går
Føler med deg! Også håper jeg fødselen setter igang av segselv snart
![]()

Huff så leit at du hadde en så dårlig opplevelse på sykehusethåper virkelig at de kommer til å behandle deg bedre når fødselen endelig er igang, og at du får spart opp litt mer energi til den dagen kommer.
Krysser fortsatt alt for deg ❤

Nei nå må han komme snart! Jeg har troen på Onsdag (24/2). Er visst den dagen i uken det er vanligst å bli født på om jeg husker rett! Min ble også født på en Onsdag
Krysser fingrene og sender fødetanker din vei
![]()

Skjønner du er møkkalei nå! litt av en luring han lille tassen du venter. Er inne her flere ganger om dagen i håp om at du har født. Gleder meg sånn til fødehistorie, men det skjer jo ikke! Støtter opp om streikenVille også streiket.

Det høres skikkelig tungt og utfordrende ut å være deg akkurat nå41+1 *5 dager etter termin
Fortsatt ingen tegn til at lillebror har tenkt seg ut, men selv føler jeg meg helt ute. Jeg er rett og slett utmattet. Jeg synes det er tungt å spise, tungt å kle på meg og klarer knapt å tørke meg etter dobesøk. Jeg er skikkelig klam og svetter mye. Det verker nederst i magen og korsryggen. I går kveld var jeg så sliten at tårene bare sildret etter å ha lagt barna. Jeg kan ikke forstå hvordan både hodet og kroppen skal være i stand til å gjennomføre en fødsel..
Armene og hendene mine verker pga alt vannet. Jeg klarer ikke åpne og lukke hendene skikkelig.
Ikke noe mer blod etter undersøkelsen i går, var nok bare fordi hun grafset og tøyde.
Føler meg trøtt og sliten hele tiden, men kan ikke hvile ordentlig fordi barna er hjemme pga vinterferie og mannen har full jobb.
Lillebror er aktiv, så det virker som han har det fint heldigvis. Det hjelper mye oppi det hele. Hadde jeg ikke kjent noe til han hadde jeg vært stresset over det i tillegg, så det holder meg delvis oppe i det minste.
Tusen takk til alle dere som er innom og legger igjen gode ord - det varmer selv om jeg ikke er så flink til å være positiv om dagen![]()
Håper virkelig lillebror bestemmer seg for å komme kjempesnart, men hvis ikke så er det fullmåne på lørdag!!

Jeg innbiller meg at jeg er født på en onsdag og lillebror ble født på onsdag! Snedig!Nei nå må han komme snart! Jeg har troen på Onsdag (24/2). Er visst den dagen i uken det er vanligst å bli født på om jeg husker rett! Min ble også født på en Onsdag
Krysser fingrene og sender fødetanker din vei
![]()
Nå må han sannelig komme snart! Ikke godt når det blir på det viset! I tillegg å skulle gå hjemme med ungene i vinterferien.41+1 *5 dager etter termin
Fortsatt ingen tegn til at lillebror har tenkt seg ut, men selv føler jeg meg helt ute. Jeg er rett og slett utmattet. Jeg synes det er tungt å spise, tungt å kle på meg og klarer knapt å tørke meg etter dobesøk. Jeg er skikkelig klam og svetter mye. Det verker nederst i magen og korsryggen. I går kveld var jeg så sliten at tårene bare sildret etter å ha lagt barna. Jeg kan ikke forstå hvordan både hodet og kroppen skal være i stand til å gjennomføre en fødsel..
Armene og hendene mine verker pga alt vannet. Jeg klarer ikke åpne og lukke hendene skikkelig.
Ikke noe mer blod etter undersøkelsen i går, var nok bare fordi hun grafset og tøyde.
Føler meg trøtt og sliten hele tiden, men kan ikke hvile ordentlig fordi barna er hjemme pga vinterferie og mannen har full jobb.
Lillebror er aktiv, så det virker som han har det fint heldigvis. Det hjelper mye oppi det hele. Hadde jeg ikke kjent noe til han hadde jeg vært stresset over det i tillegg, så det holder meg delvis oppe i det minste.
Tusen takk til alle dere som er innom og legger igjen gode ord - det varmer selv om jeg ikke er så flink til å være positiv om dagen![]()
Nå må han sannelig komme snart! Ikke godt når det blir på det viset! I tillegg å skulle gå hjemme med ungene i vinterferien.
Vi holdt jo frøkna hjemme lenge rundt jul for å unngå smitte. Til slutt sendte vi ho i bhg for ble så slitsomt å ha henne hjemme når jeg var i så dårlig form.
Sender seg masse fødestøv, og håper egentlig du sitter med lillebror i armene allerede![]()
Lykke til på kontroll i dagHusk å fortelle hvordan du har det. Babyen er ferdig den, så han kan komme. Det er din trivsel som skal ivaretas nå. Ikke dra derfra uten en konkret plan for igangsettelse

Tusen takk!
—————
Fått satt inn ballong nå og time i morgen for igangsetting hvis det ikke skjer noe før det. Kjenner meg stresset, spent og veldig nervøs. Må få fikset barnevakt til barna og generelt hvordan vi løser det, for da er jeg på sykehuset i helgen uansett. Må få summet meg - for det ble litt mye på kort tid. Jeg følte meg ikke istand til å lagre informasjon, så forstår jo hvorfor det er ekstra fint å ha med partner (jeg var alene). Gikk allikevel mye bedre denne gangen, møtte andre mennesker og følte meg hørt og ivaretatt![]()
Snart har du lille i armene dine
Så bra du fikk en mer positiv opplevelse nåTusen takk!
—————
Fått satt inn ballong nå og time i morgen for igangsetting hvis det ikke skjer noe før det. Kjenner meg stresset, spent og veldig nervøs. Må få fikset barnevakt til barna og generelt hvordan vi løser det, for da er jeg på sykehuset i helgen uansett. Må få summet meg - for det ble litt mye på kort tid. Jeg følte meg ikke istand til å lagre informasjon, så forstår jo hvorfor det er ekstra fint å ha med partner (jeg var alene). Gikk allikevel mye bedre denne gangen, møtte andre mennesker og følte meg hørt og ivaretatt![]()
Nå skjer det!!
Godt at noe skjerTusen takk!
—————

Tusen takk!
—————

Så gode nyheter! Nå kommer mini vettu!Tusen takk!
—————
Masse lykke til kjære deg!