Jeg gikk opp over 30 kg også med storesøster, men innen sommeren var over var 25 av de borte samme året (mye vann og det veier jo mye alt vannet og ødemene
Tenk at nå kommer han snart I teorien kan han jo komme når som helst Selv om det er mer sannsynlig at han drøyer litt lenger da
jeg har kjøpt mye fine gravideklær som kan brukes til amming i etterkant på bonprix.no
Også har også zalando et stort utvalg (men jeg har ikke selv kjøpt derfra)
Synes forresten det er dårlig gjort at ikke flere ringer deg og sender melding, skjønner det er sårende
Er mange her også som ikke gjør slikt, men heldigvis mange som stiller opp også.
Sender over en klem
Jeg gikk opp 30 kg med nr.1, 25 kg med nr.2, men allikevel er det høyere vekt nå. Og de to andre gangene gikk det saaakte (har spist på meg endel kilo - og jeg vet jeg kommer til å være sulten etter han har kommet ut også). Men hadde vært deilig å få plass i litt mer vanlige klær og orke å gå lenger turer. Det er det viktigste for min del.
Takk for tips til shopping, jeg skal ta en titt på det Har lyst å begynne tippedatoer, det er veldig moro Når tror du han kommer? Termin 18.feb
Ja, det er litt sårt kjenner jeg.. En mld av og til hadde vært hyggelig, om enn bare for at de hadde vist interesse uten nødvendigvis å være superinteressert.. Takk for klemmen