Lillefrø15
Forumet er livet
Takk for detHåper masse på at dere lykkes denne pp med å befrukte gullegget!
♥♥
Blir spennende fremover, ja
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHåper masse på at dere lykkes denne pp med å befrukte gullegget!
♥♥
Blir spennende fremover, ja
Ja, gru/gleder meg litt jegSpennende at du allerede er mange dager etter EL! Gleder meg til å se testene dine etterhvert![]()
Skjønner hva du mener, jeg savner mannen med en gang han er borte ei natt. Håper dere får sove sammen i morgen ihvertfall![]()
Så søt du erSå spennendegleder meg til å se du fyre av første test (som blir positiv denne gangen), for da skal jeg ta en test dagen etter! Haha. Du har blitt min hindring for at testetøsa skal begynne å mase så alt for tidlig
masse masse lykke til frem til det! Håper dette er din måned!
![]()
![]()
Så søt du er. Takk for det
. Håper vi har positiv test denne pp
. Men tør som sagt ikke håpe for mye
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Helt enigDet håper jeg og, men tenker som deg.. Men vi får holde hodet hevet, og tenke positivt. Tror at frøet i magen trives bedre daså holder jeg fingrene krysset for oss begge. Synes tiden går såååå sakte! Kan det ikke bare være ikm already? (Og at den holder seg unna) Gaahhhh
![]()
Helt enig. He he
. Håpe dagene raser av gårde
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Tusen takk for detViktig å være kjærester også♥ Godt det er litt å henge fingrene i så dagene går unna til testing![]()
Krysser såå fingrene for at dette blir den siste pp og at spiren sitter nå og blir i 9 mnd♥♥♥