Håper på nr 2.

Nå kan det ikke være lenge til :)
Humping før nattevakt igjen da :) god vakt!! Begynner selv på 4 nattevakter idag, og motivasjonen er på bånn :p

Sent from my iPad using BV Forum

Humping før nattevakt igjen da :) god vakt!! Begynner selv på 4 nattevakter idag, og motivasjonen er på bånn :p

Er dere sykepleiere?
Jobbet natt selv før, men i den nye jobben jobber jeg bare dag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, er ikke det:). Blir humping i morgen før nattevakt, må spare litt på kruttet da vi har hatt 2 dager etterhverandre.. Regner med at EL mest sannsynlig er i morgen:).

Motivasjonen er på bånn her å.. Ikke fått sovet noe pga planleggingsdag for lille gull.. God vakt❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Er dere sykepleiere?
Jobbet natt selv før, men i den nye jobben jobber jeg bare dag.

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er sykepleier:). Jobber 3delt turnus, slitsomt.. Og mye natt.. Ja, deilig å jobbe bare dag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hurra, nå ser det ut til at det endelig skjer noe :D Nå kan det ikke være lenge til dpo :) Happy hump!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

CD 21.

Positiv EL test:).
ImageUploadedByBV Forum1408102928.530131.jpg.

Endelig og jeg skal egentlig sove etter nattevakt, men får ikke sove.. Mannen vil ikke ha sex nå, da gutten var er ute. Å.. Vi får prøve å ha en omgang før jeg skal på nattevakt:). Tempen er høyere i dag, så egget kan ha slippet allerede..

Fortsatt eggehvitt slim og høy/åpen tapp:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg har ofte litt høyere temp på selve EL-dagen.

Happy humping. Nå blir det spennende å følge deg dpo. :)

* Taster på app på mobilen *

Jeg har ofte litt høyere temp på selve EL-dagen.

Happy humping. Nå blir det spennende å følge deg dpo. :)

* Taster på app på mobilen *
Så bra:). Ser nesten ut som jeg er mye lik deg lykkeliten:). Ble så glad for å få pos EL test❤️. He he. Så nå håper jeg tempen stiger i 3 dager slik at det er fullstendig EL:). Må nok bli litt aksjer før nattevakt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så bra:). Ser nesten ut som jeg er mye lik deg lykkeliten:). Ble så glad for å få pos EL test❤️. He he. Så nå håper jeg tempen stiger i 3 dager slik at det er fullstendig EL:). Må nok bli litt aksjer før nattevakt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det var bra du fortsatte med EL-testene ja, for jeg synes det minnet om mine rotete EL-tester som jeg har fått før. :) Da kommer plutselig testen som sier ENDELIG - HER ER JEG! :) Og så er det ingen tvil lenger.

*Taster på app på padda*

Det var bra du fortsatte med EL-testene ja, for jeg synes det minnet om mine rotete EL-tester som jeg har fått før. :) Da kommer plutselig testen som sier ENDELIG - HER ER JEG! :) Og så er det ingen tvil lenger.

*Taster på app på padda*
Nei, det var bra jeg fortsatte:). Nå vet jeg hvert fall hvordan en pos test ser ut:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det er utrolig lettende å få positiv EL-test når man har ventet lenge på den. Håper spira sitter i denne ppen :) <3

Det er utrolig lettende å få positiv EL-test når man har ventet lenge på den. Håper spira sitter i denne ppen :) <3

Takk for det:). Jeg tør ikke håpe, men der ut til at kroppen har kommet seg og jeg er lykkelig over EL testen;). He he:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 22, 1dpo?

Tok EL test når jeg kom hjem fra jobb på morgen i dag og når jeg sto opp 15.45, de er fortsatt sterke, men svakere enn i går:). Så da er vel EL alt fra igår til i morra:). Jeg tempet og tempen hadde gått opp litt fra igår og det er positivt:).

Kjente på tappen og den er fortsatt høy og åpen, men jeg bør kanskje slutte å tafse nå hvis det blir en spirelire inni der❤️.

Tør bare ikke håpe på det, litt tidlig enda:). Så jeg har bestemt meg for å ta en test 28/08 for da skal jeg på kontroll på sykehuset, så kan det jo være pos kanskje:).

Fortsatt nattevaktshelg, så litt usikker på om det blir aksjer idag, vi gjorde det i går før vakt og måtte da ta det i kjelleren, he he.. Ble litt klomsi, men fikk det til..

Legger ved EL testene fra i dag, da den øverste er fra morgen i dag:).
ImageUploadedByBV Forum1408203178.495314.jpg
Dette er pos test fra i går, så bare litt forskjell:).
ImageUploadedByBV Forum1408203249.345082.jpg.

Det er ikke bare jeg som ser at de fra o dag er svakere?

Har bare en EL test igjen og tar den i morgen etter jeg våkner for sikkerhetssyld;).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Negativ i dag uten tvil :D

Hurra for at EL endelig kom da, trodde EL skulle komme tidligere på pergo
jeg, men går bare første runde med det selv når jeg starter på
det denne pp'n så har jo ingen erfaring med det, men godt den endelig dukket opp :)
Håper det klaffet for dere og at spiren sitter denne gangen :)

Hurra for at EL endelig kom da, trodde EL skulle komme tidligere på pergo
jeg, men går bare første runde med det selv når jeg starter på
det denne pp'n så har jo ingen erfaring med det, men godt den endelig dukket opp :)
Håper det klaffet for dere og at spiren sitter denne gangen :)
Takk for det:). Ja, rart at EL ikke kommer tidligere, men tror pergo utsetter syklusen min litt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 23, 3 Dpo?

Høyere temp i dag og ff mener jeg er 3 Dpo. Teller som den, men trodde jeg bare 2 Dpo i dag.. Ja, ja..

Måtte ta en EL test bare fordi jeg bare hadde en igjen og så klart var den super negativ:).
ImageUploadedByBV Forum1408282401.809544.jpg

Så nå ønsker jeg at egget blir befruktet og lille spire holder ut i 9 mnd:). Ømme bryster har kommer og det har jeg alltid ved EL:).

Blir spennende tid fremover:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 23, 3 Dpo?

Høyere temp i dag og ff mener jeg er 3 Dpo. Teller som den, men trodde jeg bare 2 Dpo i dag.. Ja, ja..

Måtte ta en EL test bare fordi jeg bare hadde en igjen og så klart var den super negativ:).
Vis vedlegget 73074

Så nå ønsker jeg at egget blir befruktet og lille spire holder ut i 9 mnd:). Ømme bryster har kommer og det har jeg alltid ved EL:).

Blir spennende tid fremover:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Håper masse på at dere lykkes denne pp med å befrukte gullegget!
♥♥
Blir spennende fremover, ja :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp