Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå kan det ikke være lenge til
Humping før nattevakt igjen da god vakt!! Begynner selv på 4 nattevakter idag, og motivasjonen er på bånn
Sent from my iPad using BV Forum
Tok en ny EL test nå rett før middag ca 17.15. Den er vel ikke langt fra pos?
Vis vedlegget 72702
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Nei, er ikke det. Blir humping i morgen før nattevakt, må spare litt på kruttet da vi har hatt 2 dager etterhverandre.. Regner med at EL mest sannsynlig er i morgen.Nå kan det ikke være lenge til
Humping før nattevakt igjen da god vakt!! Begynner selv på 4 nattevakter idag, og motivasjonen er på bånn
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er sykepleier. Jobber 3delt turnus, slitsomt.. Og mye natt.. Ja, deilig å jobbe bare dagEr dere sykepleiere?
Jobbet natt selv før, men i den nye jobben jobber jeg bare dag.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra. Ser nesten ut som jeg er mye lik deg lykkeliten. Ble så glad for å få pos EL test. He he. Så nå håper jeg tempen stiger i 3 dager slik at det er fullstendig EL. Må nok bli litt aksjer før nattevaktJeg har ofte litt høyere temp på selve EL-dagen.
Happy humping. Nå blir det spennende å følge deg dpo.
* Taster på app på mobilen *
Så bra. Ser nesten ut som jeg er mye lik deg lykkeliten. Ble så glad for å få pos EL test. He he. Så nå håper jeg tempen stiger i 3 dager slik at det er fullstendig EL. Må nok bli litt aksjer før nattevakt
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Nei, det var bra jeg fortsatte. Nå vet jeg hvert fall hvordan en pos test ser utDet var bra du fortsatte med EL-testene ja, for jeg synes det minnet om mine rotete EL-tester som jeg har fått før. Da kommer plutselig testen som sier ENDELIG - HER ER JEG! Og så er det ingen tvil lenger.
*Taster på app på padda*
Takk for det. Jeg tør ikke håpe, men der ut til at kroppen har kommet seg og jeg er lykkelig over EL testen. He he.Det er utrolig lettende å få positiv EL-test når man har ventet lenge på den. Håper spira sitter i denne ppen <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra. Glad den er neg. Godt å gå litt tyde hjelp. Da er det jo bra tempen gikk litt oppNegativ i dag uten tvil
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for det. Ja, rart at EL ikke kommer tidligere, men tror pergo utsetter syklusen min litt.Hurra for at EL endelig kom da, trodde EL skulle komme tidligere på pergo
jeg, men går bare første runde med det selv når jeg starter på
det denne pp'n så har jo ingen erfaring med det, men godt den endelig dukket opp
Håper det klaffet for dere og at spiren sitter denne gangen
CD 23, 3 Dpo?
Høyere temp i dag og ff mener jeg er 3 Dpo. Teller som den, men trodde jeg bare 2 Dpo i dag.. Ja, ja..
Måtte ta en EL test bare fordi jeg bare hadde en igjen og så klart var den super negativ.
Vis vedlegget 73074
Så nå ønsker jeg at egget blir befruktet og lille spire holder ut i 9 mnd. Ømme bryster har kommer og det har jeg alltid ved EL.
Blir spennende tid fremover
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2