Håper på nr 2.

Lege time ferdig. Min lege er borte, så var hos en vikar. Hun viste ikke hva det var, men tenkte det enten var et blodkar som hadde sprekt siden jeg er kikkehullsoperert eller en infeksjon. Hun tok sårprøve og sa at hvis jeg begynte å blø mer måtte jeg bare komme ned. Fortalte også om smertene i lvimorsområdet og hun ville sende en henvisning til gynokologisk poliklinikken og håpe jeg fikk raskt time, vi får se:).

Jeg håper at det ikke infeksjon hvert fall..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så bra at du blir ivaretatt godt! :)

Du må ta nytt samlebilde nå med testene når dagens er tørr også. :)

*Taster på app på mobilen*

Så koslig:). Hvordan går det med deg?❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Jo da her går alt bra:) El er vel rett rundt hjørnet kjennes det ut som, har bare ikke helt bestemt meg om vi skal begynne prøvingen igjen nå eller vente enda en syklus... Hmmm!
Så må jeg ta ny celleprøve før september da det var noen forandringer i fjor:/ Ikke har vi bestemt om vi skal kjøre på med utredningen før vi prøver en gang til heller... Hehe, herr og fru ubesluttsom!!:P

#Happyface fra appen#

Jo da her går alt bra:) El er vel rett rundt hjørnet kjennes det ut som, har bare ikke helt bestemt meg om vi skal begynne prøvingen igjen nå eller vente enda en syklus... Hmmm!
Så må jeg ta ny celleprøve før september da det var noen forandringer i fjor:/ Ikke har vi bestemt om vi skal kjøre på med utredningen før vi prøver en gang til heller... Hehe, herr og fru ubesluttsom!!:P

#Happyface fra appen#
Nei jeg skjønner.. Vanskelig det der assa. Dere har jo vært i gjennom litt:(. Det kan vel også være lurt å ta celleprøven også..

Har du blitt henvist til utredning enda?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så bra at du blir ivaretatt godt! :)

Du må ta nytt samlebilde nå med testene når dagens er tørr også. :)

Jeg er vist på CD 17, går unna her:). Her er alle testene samlet:). Fortsatt CD 13 kveld som er sterkes og med litt utvanna urin..

ImageUploadedByBV Forum1407777869.787233.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Men de begynner å bli ganske sterke igjen nå. Håper egget er modent og klart nå. :)

Men de begynner å bli ganske sterke igjen nå. Håper egget er modent og klart nå. :)

Jepp det blir faktisk det:). Det var en som sa til meg at EL testene kunne bli sterke nesten pos og så bli svakere før pos EL test etter bruk av pergo.. Så vi får se:). Håpe tappen åpner seg igjen:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Blødningene økte i navelen i kveld og fikk beskjed om å komme på legevakten. Tok temp og crp som så klart var neg.

Legen hadde en teori på at blodet kom fra innerst i navelen og umulig å se. Han trodde det var en liten åpning fra operasjonen for 10 mnd siden som ikke hadde grodd helt sammen, for meg hørtes det rart ut, men han mente det. Også ba han meg om å be fastlege henvise meg til ul rundt navelen for å se om det var dannet seg noe lommer rundt..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Blødningene økte i navelen i kveld og fikk beskjed om å komme på legevakten. Tok temp og crp som så klart var neg.

Legen hadde en teori på at blodet kom fra innerst i navelen og umulig å se. Han trodde det var en liten åpning fra operasjonen for 10 mnd siden som ikke hadde grodd helt sammen, for meg hørtes det rart ut, men han mente det. Også ba han meg om å be fastlege henvise meg til ul rundt navelen for å se om det var dannet seg noe lommer rundt..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Usj så ekkelt at du måtte på legevakten. Håper UL viser at alt er bra, og at blødningen stopper opp! <3

Huff så leit at det økte på med blødning! Håper det gir seg snart! God bedring♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Usj så ekkelt at du måtte på legevakten. Håper UL viser at alt er bra, og at blødningen stopper opp! <3
Ja, hater det der. Også syns jeg navlen i seg selv er veldig ekkel, he he.. Ja, håper det jeg å.. Takk for det❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hvordan har du det i dag? Håper du har sluttet å blø og kroppen begynner å oppføre seg normalt. El testen skal være sterkere i dag ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvordan har du det i dag? Håper du har sluttet å blø og kroppen begynner å oppføre seg normalt. El testen skal være sterkere i dag ;)

Å så koselig at du tenker på meg:). Ikke kommet så mye på kompressen i natt, så får se etterpå:).

Jeg har tempet og tempen er høyere og testen kommer senere:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Å så koselig at du tenker på meg:). Ikke kommet så mye på kompressen i natt, så får se etterpå:).

Jeg har tempet og tempen er høyere og testen kommer senere:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Det høres lovende ut. Kanskje positiv i dag eller i morgen da :)

CD 18.

EL testen i sag er fortsatt ikke pos. Skal ta samenligningsbilde etterpå.

Tapper er høy og lukket, tempen har økt litt. Vi får se om jeg får pos test eller om kroppen tror EL var mellom 13-15.

Her er dagens test hvert fall:
ImageUploadedByBV Forum1407834764.667980.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan du ikke legge ut tempe-grafen din også? :)

Back
Topp