Håper på nr 2.

haha... aksjelegging før nattevakt er vi gode på... det slår aldri feil at EL kommer i en nattevaktsperiode :confused:
masse lykke til.. happy humping :)
Takk takk:). Har bare den denne uka, så typisk.. He he

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det er ingen større sjanse for befruktning om du har sex hver dag en annenhver dag. Alt hyppigere enn annenhver dag er på grunn av kosen/lysten. :)

*Taster på app på mobilen*
Jeg vet;). Men må bare prøve:). He he:). Kan bli vanskelig både i morgen og lørdag, så går se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 14.

Vet ikke om LH toppen kan ha vært i går etter jeg testet.. Tok ny test i går kveld, som var svakere, men var nok litt utvannet urin også:). Dagens test synj jeg er en smule svakere i går, den ble tatt 12.15 og ikke tisset siden kl 07.30 heller ikke drukket.

Har samlet alle EL testene:
ImageUploadedByBV Forum1407495023.776329.jpg

Så jeg selv tenker at EL er i dag, hadde virkelig smerter bak mot rompa under sex i går og det er i grunn veldig tegn på EL hos meg. Dette er pågrunn av endometrioen. Litt eggehvitt utflod i dag, tempen litt opp og livmormunn høyt opp og nesten lukket.. Så jeg tester i morgen for sikkerhetssyld, men tenker kanskje 1 Dpo i morgen..

Kjenner at det jobbes noe veldig nede på venstre side, sikkelig murringer.. Og kvalm er jeg også, noe som jeg alltid er midt i syklusen.

FF tror også på EL i løpet at dagen i dag eller i morgen:). Spennende ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Siden du har tatt en god del hormoner for å få dette i gang tror jeg at jeg ville fortsatt å teste, for ingen av testene dine er i nærheten av positive. Jeg har hatt sykluser hvor kroppen har jobbet med EL i nesten to uker før jeg endelig fikk den positive EL-testen. EL-smerter og symptomer kan jo komme lenge før selve eggløsningen, siden det skjer ganske mye for å få det til. Og det vedvarer jo bare når det ikke finnes et modent egg som er klart til å slippe.

Håper selvfølgelig du snart er dpo, men kun basert på testene dine ville jeg tenkt at EL fremdeles ligger et stykke frem i tid, fortsatt med tester og aksjeinnlegg annenhver dag og håpe at EL kommer om ikke altfor lenge. Men dette kjenner du jo selvfølgelig best på selv.

Siden du har tatt en god del hormoner for å få dette i gang tror jeg at jeg ville fortsatt å teste, for ingen av testene dine er i nærheten av positive. Jeg har hatt sykluser hvor kroppen har jobbet med EL i nesten to uker før jeg endelig fikk den positive EL-testen. EL-smerter og symptomer kan jo komme lenge før selve eggløsningen, siden det skjer ganske mye for å få det til. Og det vedvarer jo bare når det ikke finnes et modent egg som er klart til å slippe.

Håper selvfølgelig du snart er dpo, men kun basert på testene dine ville jeg tenkt at EL fremdeles ligger et stykke frem i tid, fortsatt med tester og aksjeinnlegg annenhver dag og håpe at EL kommer om ikke altfor lenge. Men dette kjenner du jo selvfølgelig best på selv.

Jeg har ingen fasit på denne koppen og hvert fall ikke etter ma.. Ja, det er nok en del hormoner som jobber med kroppen:).

Jeg skal fortsette og teste og tempe:). Håper det blir en positiv test og at kroppen slipper egget:). Vi får se framover:).

Jeg håper også jeg er i Dpo land snart:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg har ingen fasit på denne koppen og hvert fall ikke etter ma.. Ja, det er nok en del hormoner som jobber med kroppen:).

Jeg skal fortsette og teste og tempe:). Håper det blir en positiv test og at kroppen slipper egget:). Vi får se framover:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Håper du snart er i Dpo-land. Kroppen trenger sikkert bare ekstra god tid til å slippe gullegget :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Håper du snart er i Dpo-land. Kroppen trenger sikkert bare ekstra god tid til å slippe gullegget :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg håper det:). Viktigste for meg er ikke når EL kommer, men at den kommer:). Skjønte?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Nei, ekstra vanskelig med ekstra kluss etter MA. Jeg håper du snart får en tydelig positiv test. :)

*Taster på app på padda*

Nei, ekstra vanskelig med ekstra kluss etter MA. Jeg håper du snart får en tydelig positiv test. :)

*Taster på app på padda*
Takk for det:). Håper det jeg å:). Håper du får positiv g test om noen dager❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg er litt enig med Lykkeliten. Tar meg den frihet og legger ved mine tester fra denne ppen. Der kan du se de går opp og ned og opp og ned uten at det betyr noe som helst. Skikkelig irriterende, så jeg skjønner veldig godt at du blir utålmodig :P Håper testene dine blir positive veldig snart! Veldig greit å tempe i tillegg da i alle fall. Da er det jo ingen tvil :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1407528130864.jpg
    1407528130864.jpg
    40,4 KB · Visninger: 20
Jeg er litt enig med Lykkeliten. Tar meg den frihet og legger ved mine tester fra denne ppen. Der kan du se de går opp og ned og opp og ned uten at det betyr noe som helst. Skikkelig irriterende, så jeg skjønner veldig godt at du blir utålmodig :P Håper testene dine blir positive veldig snart! Veldig greit å tempe i tillegg da i alle fall. Da er det jo ingen tvil :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det går helt bra:). Skal tempe og teste fortsatt:). Jobbet natt nå, så temping blir kanskje ikke helt korrekt, men temper når jeg står opp ved 12.30 tiden:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 15.

Vært en tøff nattevakt i natt og er ganske sliten og trøtt. Måtte stå opp kl 12.30 da jeg ikke skal på i natt.
Tok ny test og tempet. Tempen var høy, den blir uansett litt feil med tanke på tidspunkt?

Testen var svak, så ikke vet jeg hva som skjer.
ImageUploadedByBV Forum1407583464.243808.jpg

Jeg får videre tempe og teste i morgen, jeg kjenner at eggstokkene jobber hver fall. Så enten er EL og ikke helt positiv EL test eller så blir den positiv snart.

Men i følge FF så er temping den mest sikre om EL har vært. Så vi får se.

Livmormunn er høy, fast og nesten lukket. Kjenner jeg blir litt uvel når jeg kjenner på den.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj, magen har det ikke bra i dag.. Bobler og har sikkelig mageknip i perioder. Gått på toaletter mange ganger i kveld:/. Og holdt på å kaste opp når jeg pussa tenna nå, håper jeg bare er litt sliten fra jobbing i natt eller noe jeg har spist.. Vil ikke ha omgangssyke!!!!

Så nå legger jeg meg og håper formen er topp i morgen. Mannen kommer vel fra fest i natt engang..

God natt❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Go bedring :)

Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤

God bedring❤️

Ser ut til at vi begge får sen EL denne PPen! Forrige PP, som var på 31 dager fikk jeg positiv på syklusdag 14, i denne ppen er det i dag. Men mine EL-tester er så negative at det bare er såvidt jeg kan skimte teststreken. Håper vi begge får positiv ila de neste dagene:)

God bedring❤️

Ser ut til at vi begge får sen EL denne PPen! Forrige PP, som var på 31 dager fikk jeg positiv på syklusdag 14, i denne ppen er det i dag. Men mine EL-tester er så negative at det bare er såvidt jeg kan skimte teststreken. Håper vi begge får positiv ila de neste dagene:)
Takk for det:).

Ja, vi får se hva testen sier i dag:). Fortsatt bobler og vemlig i magen.. Håper ikke det er omgangsyke her assa:/.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 16.

Fortsatt neg EL test. Den har ikke blitt sterkere enn den CD 13.

Livmormunn er lukket og ligger sånn medium i skjeden, så enten har jeg hatt EL og ikke fått pos test, testet til feil tid. Eller så tror kroppen jeg har hatt EL. Veldig dumt jeg hadde den nattevakten, da temp ble litt feil.

Men får se i morgen. Om jeg faktisk har hatt EL, bør jeg nok slutte å kjenne på livmormunnen..

Har bilde av test på morgen og nå etter å ikke ha tisset på 4 timer. Den øverste er fra morgen i dag.

ImageUploadedByBV Forum1407671126.427877.jpg

Jeg får vel teste i morgen også for sikkerhetssyld:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp