Lillefrø15
Forumet er livet
Takk takkhaha... aksjelegging før nattevakt er vi gode på... det slår aldri feil at EL kommer i en nattevaktsperiode
masse lykke til.. happy humping![]()
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkhaha... aksjelegging før nattevakt er vi gode på... det slår aldri feil at EL kommer i en nattevaktsperiode
masse lykke til.. happy humping![]()
Jeg vetDet er ingen større sjanse for befruktning om du har sex hver dag en annenhver dag. Alt hyppigere enn annenhver dag er på grunn av kosen/lysten.
*Taster på app på mobilen*

Jeg har ingen fasit på denne koppen og hvert fall ikke etter ma.. Ja, det er nok en del hormoner som jobber med kroppenSiden du har tatt en god del hormoner for å få dette i gang tror jeg at jeg ville fortsatt å teste, for ingen av testene dine er i nærheten av positive. Jeg har hatt sykluser hvor kroppen har jobbet med EL i nesten to uker før jeg endelig fikk den positive EL-testen. EL-smerter og symptomer kan jo komme lenge før selve eggløsningen, siden det skjer ganske mye for å få det til. Og det vedvarer jo bare når det ikke finnes et modent egg som er klart til å slippe.
Håper selvfølgelig du snart er dpo, men kun basert på testene dine ville jeg tenkt at EL fremdeles ligger et stykke frem i tid, fortsatt med tester og aksjeinnlegg annenhver dag og håpe at EL kommer om ikke altfor lenge. Men dette kjenner du jo selvfølgelig best på selv.
*Taster på app på mobilen*
Håper du snart er i Dpo-land. Kroppen trenger sikkert bare ekstra god tid til å slippe gulleggetJeg har ingen fasit på denne koppen og hvert fall ikke etter ma.. Ja, det er nok en del hormoner som jobber med kroppen.
Jeg skal fortsette og teste og tempe. Håper det blir en positiv test og at kroppen slipper egget
. Vi får se framover
.
Jeg håper også jeg er i Dpo land snart.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Jeg håper detHåper du snart er i Dpo-land. Kroppen trenger sikkert bare ekstra god tid til å slippe gullegget
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg har ingen fasit på denne koppen og hvert fall ikke etter ma.. Ja, det er nok en del hormoner som jobber med kroppen.
Jeg skal fortsette og teste og tempe. Håper det blir en positiv test og at kroppen slipper egget
. Vi får se framover
.
Jeg håper også jeg er i Dpo land snart.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Takk for detNei, ekstra vanskelig med ekstra kluss etter MA. Jeg håper du snart får en tydelig positiv test.
*Taster på app på padda*
Det går helt braJeg er litt enig med Lykkeliten. Tar meg den frihet og legger ved mine tester fra denne ppen. Der kan du se de går opp og ned og opp og ned uten at det betyr noe som helst. Skikkelig irriterende, så jeg skjønner veldig godt at du blir utålmodigHåper testene dine blir positive veldig snart! Veldig greit å tempe i tillegg da i alle fall. Da er det jo ingen tvil
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

TakkGo bedring
Gutt 06 ❤Jente 08 ❤ Drømmer om ett lite mirakel i 2015 ❤
Takk for detGod bedring
Ser ut til at vi begge får sen EL denne PPen! Forrige PP, som var på 31 dager fikk jeg positiv på syklusdag 14, i denne ppen er det i dag. Men mine EL-tester er så negative at det bare er såvidt jeg kan skimte teststreken. Håper vi begge får positiv ila de neste dagene![]()
TakkGod bedring!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app