Lillefrø15
Forumet er livet
Takk for det.Lykke til med testingen. Du skal se el kommer snart
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det.Lykke til med testingen. Du skal se el kommer snart
Ja, den er nok for svakt. Men jeg har sikkelig smerter i eggestokken.. Men det er vel pergo som stimulerer og eggstokkene som jobber.Synes testen din var veldig svak til å være i nærheten av EL. Jeg pleier å ha sterkere strek 3-4 dager før og 1-2 dager etter EL. Forhåpentligvis jobber kroppen med EL nå da, så du snart er dpo.
*Taster på app på mobilen*
Takk takk. Aldri merket det så ille før, men kan jo ha noe med både provera, pergo og MA.. Håper bare at egget slipper.EL-smerter kan man egentlig ha alt fra en uke før til en uke etter EL, men summen av det du forteller gjør jo at jeg tenker EL innen en uke. Happy humping!
*Taster på app på mobilen*
Det slipper nok. Bare ett tidsspørsmålTakk takk. Aldri merket det så ille før, men kan jo ha noe med både provera, pergo og MA.. Håper bare at egget slipper.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tror den er noe den samme. Prøv en ny litt senere i dag. Mellom 11 og 15. Kan hende du får sterkere da. Tar litt tid før lh går i blodet. Har fått mest korrekte tester ca i 11 tiden her.Legger ved bilde ser bare den er litt svakere eller lik, vanskelig å se..
Vis vedlegget 71446
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, jeg vet. Nå tisset jeg akkurat og må vel da vente 4 timer? Og ikke drikke de siste 2?Tror den er noe den samme. Prøv en ny litt senere i dag. Mellom 11 og 15. Kan hende du får sterkere da. Tar litt tid før lh går i blodet. Har fått mest korrekte tester ca i 11 tiden her.
Ja noe sånt. Skal snart på do her. Så spent på om den har blitt svakere i dag og kan starte på wyJa, jeg vet. Nå tisset jeg akkurat og må vel da vente 4 timer? Og ikke drikke de siste 2?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Vi får se om jeg klarer det da. Hvis ikke får jeg ta i morgen kl 11.00Ja noe sånt. Skal snart på do her. Så spent på om den har blitt svakere i dag og kan starte på wy
SpennendeSå gøy! Snart er vi i dpo-land Blir spennende tid fremover. Jeg er litt usikker, men tror jeg hadde eggeløsning i går. Men ser det an i dag og morgen før jeg tar noen konklusjon.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Se der. Da er den der snartFaktisk så var EL testen bittelitt sterkere kl 11.30, en kl 08.15 i dag.. Så det er bra. Klarte ikke holde meg mer en 2,5 time, men prøver igjen i morgen.
Legger ved bilde. Nederste er fra kl 11.30
Vis vedlegget 71467
De er fortsatt ikke positive, men jeg kjenner kroppen forbereder seg. Arti.
Nå er det litt avslapping etter husarbeid og lese boken min. Før senvakt
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2