Håper på nr 2.

CD 11:).

Lurte nesten på om EL var her i dag.. Testen var ikke positiv, men den ble tatt kl 06.15, har ikke sjangs til å ordne det på jobb.. Tempet og tempen var lav, det kan vel også være et tegn på at EL er på vei.
En del slim har det vært i dag også, så lover godt håper jeg:).

Tappen er litt høy og åpen med litt hardt tapp.. Sikkelig vondt har jeg hatt i dag også, nesten så jeg måtte dra hjem fra jobb:/. Men holdt ut.. Stikker og krampe tak på venstre side og vondt i korsryggen. Fortsatt søn når jeg kommer hjem...

Så vi la inn aksjer i går også❤️. Dette er dagens test:).
ImageUploadedByBV Forum1407254746.137700.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Synes testen din var veldig svak til å være i nærheten av EL. Jeg pleier å ha sterkere strek 3-4 dager før og 1-2 dager etter EL. Forhåpentligvis jobber kroppen med EL nå da, så du snart er dpo. :)

*Taster på app på mobilen*

Synes testen din var veldig svak til å være i nærheten av EL. Jeg pleier å ha sterkere strek 3-4 dager før og 1-2 dager etter EL. Forhåpentligvis jobber kroppen med EL nå da, så du snart er dpo. :)

Ja, den er nok for svakt. Men jeg har sikkelig smerter i eggestokken.. Men det er vel pergo som stimulerer og eggstokkene som jobber:).

Får bare ta ny test og temping i morgen:). Livmormunn er åpen og fast, så er vel ikke EL over:). Men har kommet elslim alt.. Ja, ja, mye rart med kroppen nå:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

EL-smerter kan man egentlig ha alt fra en uke før til en uke etter EL, men summen av det du forteller gjør jo at jeg tenker EL innen en uke. Happy humping!

EL-smerter kan man egentlig ha alt fra en uke før til en uke etter EL, men summen av det du forteller gjør jo at jeg tenker EL innen en uke. Happy humping!

Takk takk:). Aldri merket det så ille før, men kan jo ha noe med både provera, pergo og MA.. Håper bare at egget slipper:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk takk:). Aldri merket det så ille før, men kan jo ha noe med både provera, pergo og MA.. Håper bare at egget slipper:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Det slipper nok. Bare ett tidsspørsmål :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

CD 12.

EL har nok ikke vært, men forbereder seg tenker jeg:). I dag var tempen bare litt høyere, men EL testen var svakere enn i går. Vi får se i morgen.

Livmormunnen er fortsatt litt åpen og det er creamy utflod, i går var det litt slim.. Jeg er sikkelig trøtt de siste dagene og var så kvalm og svimmel i går, litt kvalm i dag også. Er nok hormoner som løper løpsk..

Det ble ikke noe aksjer i går da både mannen og jeg var utslitte.. Håpe det blir i kveld når jeg kommer fra jobb.. Jobber 3 senvakter før helg, så det er litt kipt...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Legger ved bilde ser bare den er litt svakere eller lik, vanskelig å se..
ImageUploadedByBV Forum1407310092.010025.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Legger ved bilde ser bare den er litt svakere eller lik, vanskelig å se..
Vis vedlegget 71446

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Tror den er noe den samme. Prøv en ny litt senere i dag. Mellom 11 og 15. Kan hende du får sterkere da. Tar litt tid før lh går i blodet. Har fått mest korrekte tester ca i 11 tiden her.

Tror den er noe den samme. Prøv en ny litt senere i dag. Mellom 11 og 15. Kan hende du får sterkere da. Tar litt tid før lh går i blodet. Har fått mest korrekte tester ca i 11 tiden her.

Ja, jeg vet. Nå tisset jeg akkurat og må vel da vente 4 timer? Og ikke drikke de siste 2?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, jeg vet. Nå tisset jeg akkurat og må vel da vente 4 timer? Og ikke drikke de siste 2?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ja noe sånt. Skal snart på do her. Så spent på om den har blitt svakere i dag og kan starte på wy ;)

Ja noe sånt. Skal snart på do her. Så spent på om den har blitt svakere i dag og kan starte på wy ;)

Vi får se om jeg klarer det da:). Hvis ikke får jeg ta i morgen kl 11.00:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Faktisk så var EL testen bittelitt sterkere kl 11.30, en kl 08.15 i dag.. Så det er bra:). Klarte ikke holde meg mer en 2,5 time, men prøver igjen i morgen:).

Legger ved bilde:). Nederste er fra kl 11.30:)
ImageUploadedByBV Forum1407321556.337267.jpg
De er fortsatt ikke positive, men jeg kjenner kroppen forbereder seg:). Arti❤️.

Nå er det litt avslapping etter husarbeid og lese boken min❤️. Før senvakt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så gøy! Snart er vi i dpo-land :) Blir spennende tid fremover. Jeg er litt usikker, men tror jeg hadde eggeløsning i går. Men ser det an i dag og morgen før jeg tar noen konklusjon.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så gøy! Snart er vi i dpo-land :) Blir spennende tid fremover. Jeg er litt usikker, men tror jeg hadde eggeløsning i går. Men ser det an i dag og morgen før jeg tar noen konklusjon.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Spennende:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Faktisk så var EL testen bittelitt sterkere kl 11.30, en kl 08.15 i dag.. Så det er bra:). Klarte ikke holde meg mer en 2,5 time, men prøver igjen i morgen:).

Legger ved bilde:). Nederste er fra kl 11.30:)
Vis vedlegget 71467
De er fortsatt ikke positive, men jeg kjenner kroppen forbereder seg:). Arti❤️.

Nå er det litt avslapping etter husarbeid og lese boken min❤️. Før senvakt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Se der. Da er den der snart

CD 13.

Nå nærmer EL seg veldig, er kanskje positiv i morgen. Bare dumt at jeg jobber natt til lørdag og mannen skal på fest på lørdag.. Får legge inn aksjer i dag og kanskje vi rekker i morgen før nattevakt;).

Beste hadde vært om EL kom søndag siden den ikke kom i dag;).

Dagens bilde:
ImageUploadedByBV Forum1407434154.357360.jpg
Denne tok jeg kl 12.30 i lunsj på jobb, hadde ikke tisset siden kl 08.00 og ikke drukket siden det heller.. Litt hektisk på jobb kan du si...

Tempen er lavest i dag siden jeg begynte med temping, kanskje den blir lav før EL? Ikke vet jeg... Livmortappen er åpen og fast. Vannaktig utflod med litt slim og det likte tydeligvis ff:).

Aksjer ble lagt inn i går hvert fall:). Syns EL testing er veldig spennende, men også temping:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

haha... aksjelegging før nattevakt er vi gode på... det slår aldri feil at EL kommer i en nattevaktsperiode :confused:
masse lykke til.. happy humping :)

Det er ingen større sjanse for befruktning om du har sex hver dag en annenhver dag. Alt hyppigere enn annenhver dag er på grunn av kosen/lysten. :)

Back
Topp