Håper på nr 2.

CD 7, 5 dag med pergo, siste tablettene tatt:).

Nå har jeg fra mandag drukket 1 liter grapefrukt juice, tatt et stort glass om dagen:). Og nå er det mer utflod en det pleier å være, så ser ut til å hjelpe:).

Håper mannen holder sitt og er klar for aksjer fremover:). Tror ikke jeg skal snakke om EL og sånn, da tror jeg bare han får nerver, he he. Må i butikken etterpå å kjøpe mer juice, da jeg er tom nå..

EL testene og g testene kom i posten i dag, så alt er snart på plass:).

Jeg har blitt så lat etter dette med MA og rett i ferie i 4 uker, må virkelig skjerpe meg. Har ordnet litt i dag, så må bare sparke meg selv i ræva.. He he.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Et tips hvis du blir lei av grapefruktjuice: bland det ut med litt appelsinjuice, da blir ikke den bitre smaken så framtredende.

Et til tips, angående EL-tester: hvis du begynner for tidlig etter pergokur, kan de ble falskt positive. Husker jeg ble sååå skuffa da jeg først fikk kjempepositiv test tidlig i syklusen, og så ble de bare svakere og svakere... så heller ingen stigning, før el-testen helt plutselig ble positiv igjen.

Sånn, så har jeg fått unna dagens behov for å gi råd til folk som ikke har bedt om det :P
Krysser fingrene for at dere lykkes denne syklusen. Alt ligger jo til rette for det, med pergokur og det at det ikke er så lenge siden du var gravid sist.

Et tips hvis du blir lei av grapefruktjuice: bland det ut med litt appelsinjuice, da blir ikke den bitre smaken så framtredende.

Et til tips, angående EL-tester: hvis du begynner for tidlig etter pergokur, kan de ble falskt positive. Husker jeg ble sååå skuffa da jeg først fikk kjempepositiv test tidlig i syklusen, og så ble de bare svakere og svakere... så heller ingen stigning, før el-testen helt plutselig ble positiv igjen.

Sånn, så har jeg fått unna dagens behov for å gi råd til folk som ikke har bedt om det :P
Krysser fingrene for at dere lykkes denne syklusen. Alt ligger jo til rette for det, med pergokur og det at det ikke er så lenge siden du var gravid sist.
Takk for oppklaring:). Mens har ofte kommet 5 dager senere da jeg har brukt pergo, så mens er vel kanskje om 14 dager i dag:). Men må bare begynne litt tidlig å følge med:). Skal tempe også:). Fikk temp i posten også, med 2 desimaler:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk for oppklaring:). Mens har ofte kommet 5 dager senere da jeg har brukt pergo, så mens er vel kanskje om 14 dager i dag:). Men må bare begynne litt tidlig å følge med:). Skal tempe også:). Fikk temp i posten også, med 2 desimaler:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Temping er gull! Husk å få deg FF-chart, da, og legg link her ;)

En liten utblåsning her har visst hjelpt:). Mannen kom hjem med roser og er veldig flørtete:). Så da var han nok bare sliten og lykkelig over å ha helg nå;).

For min del er det nok en jobbe helg:/. I morgen tidlig og søndagskveld:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 8:).

Nå begynner kroppen å forberede seg til EL:). Håper pergo setter fart i sakene her:). Har mye mer creamy utflod og en del stikninger på venstre side.. Må det være super egg som gjør seg klart;).

I morgen blir det EL testing. Temp er jeg i gang med, lærer meg hvert fall:).

Det ble aksjer i går og det er hvert fall bra:). Nå er det lørdagskos med gutta, er sliten etter jobb.. Senvakt i morgen før en fri dag:).

Ha en fantastisk lørdag:)❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 9.

Litt tidlig for EL enda, men tok en test:). Den var så klart negativ..
ImageUploadedByBV Forum1407057668.455555.jpg
Jeg temper og tempen var litt høy i dag, men det er nok litt variabler sikkert:).

Livmortappen ligger ikke for høyt og er litt åpen, og litt creamy utflod.. Kom litt slim i går, men det kan være mannen også;).

Så nå blir det spennende fremover:). I følge det jeg har lest om pergo kan EL komme 5-10 dager etter pille slutt, så da blir onsdag første dag EL kan komme.. Vi får se:).

Nå er det litt avslapping og kos før jeg skal på senvakt.. Og i kveld får vi vel legge inn litt aksjer❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

I gang med el testing:D spennende:) håper gullegget slipper for oss begge, så vi kommer på samme terminforum igjen, og blir der:)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

I gang med el testing:D spennende:) håper gullegget slipper for oss begge, så vi kommer på samme terminforum igjen, og blir der:)

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Ja, krysser fingrer for det:). Må få til det ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 10:).

Litt spennende dette assa, ikke jaktet etter EL før med verken tester eller temping:).

Tempen var normal på lørdag 36,64 og i går samt i dag har tempen vært 37,04. Fortsatt bare creamy utflod, men jeg kjenner eggestokken på venstre side, så håper den er på vei til å forberede det gull egget:).

Dagens EL test er sterkere igår, men ikke EL enda, litt tidlig tenker jeg:).

ImageUploadedByBV Forum1407136292.563651.jpg
Vi fikk lagt inn aksjer i går, så vi får bare gjøre det beste vi kan:).

Kanskje litt dumt å bli veldig gira, men må si dette er litt spennende ❤️.

Nå har jeg en etterlengtet fri dag og nytes med lille gutt før han skal tilbake på Sfo i morgen:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende med temping å testing:) Blir gøy å følge med deg.
Satser på at gullegget snart slippes, og krysser fingrene for at det snart er en spire i magen din som klorer seg fast:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Spennende med temping å testing:) Blir gøy å følge med deg.
Satser på at gullegget snart slippes, og krysser fingrene for at det snart er en spire i magen din som klorer seg fast:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk for det:). Håper det jeg å:). Og det samme til deg❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp