Ja så absoluttHåpe er der fortsatt frem til tr kommer.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så absoluttHåpe er der fortsatt frem til tr kommer.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, da var siste provera tablett tatt i går.. Jeg hadde lovet meg selv å vente til hvertfall over helgen med å teste... Jeg røk på en smell i kveld.. Det er akkurat som testen skriker etter meg...
Ja, ja. Det var jo så klart cbd jeg hadde og den viste ikke gravid... Men nysgjerrige meg åpnet denne testen og fikk se at den ene strimmlen hadde 2 streker..
Bilde:
Vis vedlegget 69927
Litt spent og tenkte kanskje hcg var litt lavere enn hva den tar opp..
Men så leste jeg en tråd her inne om at den cbd ikke er som vanlige tester og det er alltid 2 streker der.. Og den måler også LH hormoner.. Så da ble det bare skuffelse..
Så jeg får vente å se.. Har faktisk litt symptomer, men det kan også skyldes tablettene eller at tr er på vei.. Jeg er litt oppblåst, stikker i venstre side av livmor, eggestokk kanskje.. Tunge bryster og fremhevede blodårer.. Litt uvel til tider og vondt i korsryggen.. Ja, jeg får bare vente å se..
Er bare litt utålmodig kjenner jeg... Men det er jeg nok ikke alene om
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, det er det.. Og hvert fall, når jeg ikke har hatt mens etter MA.. Vet lissom ikke helt hvor syklusen er.. He he.. Krysser fingrer for oss at det skjer noe snartDet er slitsomt å gå og vente, og lure på om TR kommer eller ikke kommer. Vi må kanskje begge prøve å ikke tenke så mye på det. La tiden gå litt, og så ta ny test om ei uke om ikke TR dukker opp til da. Men det er ikke lett!!
Tusen takk for det.Heier på en spire! Så ett bilde tidligere idag om cb-d. Som var plukket fra hverandre fra når den viste 1-2 2-3 og 3+ og den på 1-2 var bare så vidt sterkere enn din! Så det er bare og krysse alt for å håpe at det bare var litt for tidlig og at den blinker 1-2 over helgen Masse lykke til!
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp5 - krysser fingrene for at det klaffer nå <3
Så dumt Håper det går greit på jobb!Ja, der hadde tr kommet på besøk. Så den streken var nok ikke en liten spire.. Smertene kommer stigende her, men jeg må på dagvakt.. Håpe naproxen dreper smertene..
Så da er det cd1 på meg og jeg kjøper meg grapefrukt juice etterpå..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, kanskje det. Blødde bare litt, så sluttet det.. Hmmm.. Vondt har jeg da.. Takk for det. Var varmt på jobb, så nå er det båten som venterDet var leit!
Jeg er cd2 i dag, kanskje vi begge er heldige denne pp og kan snart flytte over til, ja hva blir det? Mai? Krysser fingrene for det!
Ha en god dagvakt, håper smertene holder seg unna!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk for det.. Det gikk greit nokSå dumt Håper det går greit på jobb!
Takk for det molly. Nei, her kommer tr mer og mer.. Smertene er syke, håper det gir seg snart..Lillefrø15 hadde håpet du var gravid nå!! Nå håper jeg snart det er din tur <3
Uffda vennen Skjønner det er tøfft.. Urettferdig altså. Nå håper jeg virkelig for deg!! ♥Takk for det molly. Nei, her kommer tr mer og mer.. Smertene er syke, håper det gir seg snart..
Hvordan går det med deg? Formen bedre?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takk for det. Ja, det gjør noe med oss at vi mistet. Men håper denne pp blir en bra mnd.Skjønner det ble litt nært igjen med MAen pga smertene og blødningen. Merket det selv da min tr begynte i går.
Høres ut som du tross alt hadde en fin dag, særlig på ettermiddagen sammen med familien din
Håper smertene gir seg og at du får en fin dag i morgen
God natt♥
Tusen takk for det søte deg.Uffda vennen Skjønner det er tøfft.. Urettferdig altså. Nå håper jeg virkelig for deg!! ♥
Med meg går det fint Formen er bra ifh til graviditeten, så nå gleder jeg meg til oul neste mnd. Lykke til videre. Jeg sender masse babystøv og håper det er din tur neste gang!! Det bør det være♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da jeg skrev i går mente jeg fredag, så da har jeg dagen før deg om syklusen min er fortsatt på 28 dagerTusen takk for det. Ja, det gjør noe med oss at vi mistet. Men håper denne pp blir en bra mnd.
Har vi ikm dag samme dag neste gang da?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, det håper jeg å.Da jeg skrev i går mente jeg fredag, så da har jeg dagen før deg om syklusen min er fortsatt på 28 dager
Krysser fingrene for oss og at vi begge snart har en ny spire som blir i 9 mnd og resulterer i en sunn og frisk baby♥
Min datter på 9 er superklar for å bli storesøster. Har mast i ca 4 år om å få småsøsken Har gutten din spurt etter søsken?