Håper på nr 2.

Ja, det håper jeg å❤️.

Sønnen min har også maset en del. Alle i klassen har søsken, men ikke han.. Også er han lei seg noen dager og kjeder seg litt og da sier han at vi er slemme som ikke har gitt han søsken. Vet jo at han ikke mener det, men den svir litt..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Huff, det kan føles litt vondt å se lengselen/frustrasjonen deres og ikke kunne gi noe ordentlig svar.
Gleder meg så til den dagen jeg kan fortelle det, om vi er så heldige!
Det blir ikke før etter jeg har tatt fosterdiagnostikk, og da er jeg vel borti 14 uker på vei. Og spørs om hun ikke fatter misstanke før det ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, det kan føles litt vondt å se lengselen/frustrasjonen deres og ikke kunne gi noe ordentlig svar.
Gleder meg så til den dagen jeg kan fortelle det, om vi er så heldige!
Det blir ikke før etter jeg har tatt fosterdiagnostikk, og da er jeg vel borti 14 uker på vei. Og spørs om hun ikke fatter misstanke før det ;)

Ja, det er det da.. Vår sønn viste jeg var gravid nå og gledet seg sånn.. Vi var nok dumme å sa noe så tidlig og mistet det. Men jeg var så syk, så han var sikkelig beskymra.. Beste gang sier vi ikke noe før jeg er over 12 uker:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det er det da.. Vår sønn viste jeg var gravid nå og gledet seg sånn.. Vi var nok dumme å sa noe så tidlig og mistet det. Men jeg var så syk, så han var sikkelig beskymra.. Beste gang sier vi ikke noe før jeg er over 12 uker:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Samme her... Vi og var også dumme og sa det tidlig. Hun fant flere gravid-apper på mobilen min. Og da var mistanken hennes vekt, så vi sa det i uke 7.
Hun gledet seg så mye, begynte å strikke lue til babyen, kjøpte inn gaver til den osv. Og fortalte det selvsagt til alle på skolen...
Hun ble lei seg og synes det var veldig trist å skulle fortelle det til de på skolen.
Så vil unngå det en gang til...
Hun blir 10 i desember, så det blir jo ikke akkurat en lekekamerat om vi får en til. Men vet om flere med stort alderssprang mellom søsken som har nære bånd :)

Samme her... Vi og var også dumme og sa det tidlig. Hun fant flere gravid-apper på mobilen min. Og da var mistanken hennes vekt, så vi sa det i uke 7.
Hun gledet seg så mye, begynte å strikke lue til babyen, kjøpte inn gaver til den osv. Og fortalte det selvsagt til alle på skolen...
Hun ble lei seg og synes det var veldig trist å skulle fortelle det til de på skolen.
Så vil unngå det en gang til...
Hun blir 10 i desember, så det blir jo ikke akkurat en lekekamerat om vi får en til. Men vet om flere med stort alderssprang mellom søsken som har nære bånd :)

Ja, alle på skolen her fikk også vite det av gutte .. Det viktigste er nok et søsken uansett:). Om man er heldig å få det til. ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 3. Begynt på pergo i dag.. Håper vi får lagt gull egget.. Også begynt med grapefrukt juice i sag.. Fysj for en smak..

Eller er tr for fullt.. Roer seg vel snart, så mannen kan forberede svømmerne:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Heier også på deg! Kjøpte også grapefruktjuice i forigårs, og tenkte på om det virkelig er noen som liker det uten å ha graviditet i tankene ;) Men det er verdt det når det klaffer :)

Heier også på deg! Kjøpte også grapefruktjuice i forigårs, og tenkte på om det virkelig er noen som liker det uten å ha graviditet i tankene ;) Men det er verdt det når det klaffer :)

Takk for det du:). Heier på deg også:). Kanskje vi er heldige å få det til å klaffe nå:). Håper:).

Ja, jeg vet ikke om noen som drikker det til vanlig.. He he:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 5, 3 dag med dobbel pergo.

Tr er på vei til p bli borte tror jeg. Ikke blødd så mye i går eller nå. Tappen er høyere oppe, men fortsatt litt åpen. Håper kroppen klarer å få EL nå med hjelp av pergo.

Jeg og lille gutt var på besøk hos et vennepar fra mandag til tirsdag og koste oss med bading og fiskekrabber:). Mannen kom tirsdagsettermiddag og spiste middag der og kjørte gutten var hjem og meg til skjærhalden. Bilen sto der, så måtte kjøre den hjem:).

Mannen er så grinete om dagen, blir rent sliten av han. Spørr hva som feiler han, men gir meg lissom ikke svar.. Han trenger vel et nummer snart, ha ha.. Håpe tr forsvinner snart så vi kan hoppe i høyet.

Nå er det tid for frokost med lille gutt og ordne litt her hjemme før senvakt.. Gullgutten skal sove hos mormor, da både jeg og mannen jobber tidlig i morgen og Sfo er stengt.. Hadde passet at tr forsvant nå da;).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 6, 4 dag med pergo:).

Da ser det ut som tr har pakket sammen:). Livmortappen sitter litt høyt og kan virke litt åpen. Så vi får se om det kommer mer mens.. Kommer nok EL tester i morgen tenker jeg og begynner å teste søndag eller mandag. Er CD 9 på søndag, så får se:).

Håper EL kommer i gang og håpet på lille spire kan komme:).

Nå i kveld er det kos med lille familien min og fri i morgen før nok en jobbehelg..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Lykke til med prego.
Denne måneden skal det klaffe for dere

Må bare få ut litt frustrasjon.. Har ikke peiling på hva som skjer med mannen.. Han har vært grinete i det siste, men påstår at fan ikke er det.. I går var jeg ferdig med tr og tenkte aksjerinnlegging kunne skje da.

Men han orket ikke!!! Ville heller ta det i dag. Han kan jo være sliten, men det er første gangen han har takket nei til tilbudet.

Så klart vil jeg ikke at babymaking skal være en jobb, men vi er jo kjærester og har behov for seksuell kontakt..

Ja, ja. Håpe han bare er litt sliten etter jobbing...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Han er sikkert bare sliten etter jobbing. Men skjønner jo du blir litt frustrert over det dårlige humøret i det siste, og så i tillegg takket han nei til sex...
Men det er best han stiller opp fremover slik at gullegget blir befruktet! Du skal jo inn på mai sammen med meg :D

Han er sikkert bare sliten etter jobbing. Men skjønner jo du blir litt frustrert over det dårlige humøret i det siste, og så i tillegg takket han nei til sex...
Men det er best han stiller opp fremover slik at gullegget blir befruktet! Du skal jo inn på mai sammen med meg :D

Ja, håper han gjør det.. Vil gjerne på mai sammen:). Vi får håpe:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp