Håper på nr 2.

6 dag med provera.. Dgwn i dag har vært bra:) kost oss masse alle 3❤️.

Dro ut med båten, dro til et nytt sted og koste oss, utrolig flott sted:). Ved middagstider dro vi og kjørte innom en kro og kjøpte oss hamburger:).

Kroppen er grei i dag, ikke like hormonell, men litt.

I går var jeg utrolig grinete, man og barn fikk gjennom gå.. Uff, bare 8 dager med provera u gjen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hehe. . Så bra dere har koset dere. Godt å få slappet av litt

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Dag 7 med provera. I dag har dagen vært litt dritt.. Uff, humøret som svinger ekstremt, liker jeg ikke!!!

Mannen maste om å gjøre ting ute, men jeg ville ta rengjøringen, da det virkelig trengtes. Og kunne mannen gå ut å jobbe alene?? Nei da, fy så irriterende!!! Blir så sinna på han, at jeg ALLTID må være med ut!!! Han skjønner ikke at huset ikke gjør seg rent selv!!!

Etter mye surmuling fra min side ble det bedre etterhvert.. He he. Humørsvingen var i gang.. He he.

Vi dro ut å spiste med familien og slekter til mannen og var ganske kost:). Så når vi kom hjem sp vi et par episoder med orange is the new black når gutten hadde lagt seg:).

Så vi fikk hvert fall en hyggelig kveld, selv om hurpa var tilstede på dagen, ha ha:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 7 med provera. I dag har dagen vært litt dritt.. Uff, humøret som svinger ekstremt, liker jeg ikke!!!

Mannen maste om å gjøre ting ute, men jeg ville ta rengjøringen, da det virkelig trengtes. Og kunne mannen gå ut å jobbe alene?? Nei da, fy så irriterende!!! Blir så sinna på han, at jeg ALLTID må være med ut!!! Han skjønner ikke at huset ikke gjør seg rent selv!!!

Etter mye surmuling fra min side ble det bedre etterhvert.. He he. Humørsvingen var i gang.. He he.

Vi dro ut å spiste med familien og slekter til mannen og var ganske kost:). Så når vi kom hjem sp vi et par episoder med orange is the new black når gutten hadde lagt seg:).

Så vi fikk hvert fall en hyggelig kveld, selv om hurpa var tilstede på dagen, ha ha:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Godt det ble en hyggelig avslutning på kvelden da :)
Ikke greit med disse humørsvingningene, og en mann som ikke er selvgående ute ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Godt det ble en hyggelig avslutning på kvelden da :)
Ikke greit med disse humørsvingningene, og en mann som ikke er selvgående ute ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nei, det er ikke enkelt alltid.. Ja, ja. Jeg vet jo at de tablettene tuller med humøret mitt, så jeg må bare tenke meg om:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 8 med provera. I dag føler jeg meg utafor kroppen.. Kroppen er ikke til å kjenne igjen.. Kjenner jeg blir litt utafor og begynner å analysere alt.. Uff...

Jeg har hatt en del murringer i det siste og litt små kvalm. I sag har puppene blitt litt rare, ikke særlig ømme. Det kan jo være tr som er på vei, men vet ikke..

Jeg måtte ta en g test nå på kvelden og der syns jeg faktisk at jeg så en skygge strek?? Veldig usikker. Kan jo være rester etter MA? Ikke vet jeg..

Har så klart ikke flere billigstrimmler, bare digital..

Legger ved bilde, men er vel bare jeg som så skygge strek her hjemme, kanskje litt ønske tenking også..
ImageUploadedByBV Forum1405714231.723651.jpgImageUploadedByBV Forum1405714242.973200.jpg
Tok en i svart hvit også.. He he:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 8 med provera. I dag føler jeg meg utafor kroppen.. Kroppen er ikke til å kjenne igjen.. Kjenner jeg blir litt utafor og begynner å analysere alt.. Uff...

Jeg har hatt en del murringer i det siste og litt små kvalm. I sag har puppene blitt litt rare, ikke særlig ømme. Det kan jo være tr som er på vei, men vet ikke..

Jeg måtte ta en g test nå på kvelden og der syns jeg faktisk at jeg så en skygge strek?? Veldig usikker. Kan jo være rester etter MA? Ikke vet jeg..

Har så klart ikke flere billigstrimmler, bare digital..

Legger ved bilde, men er vel bare jeg som så skygge strek her hjemme, kanskje litt ønske tenking også..
Vis vedlegget 68992Vis vedlegget 68994
Tok en i svart hvit også.. He he:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ser at det er noe der! Spennende:D Hvor mange dpo er du?

Ser at det er noe der! Spennende:D Hvor mange dpo er du?
Det er akkurat det jeg ikke vet.. I følge cyrotec tabletter som jeg tok for å få ut restene er det 29 dager siden... Tok EL test søndagen 29/6 som var nesten positiv.. Så ble de negative igjen..

Det er litt vanskelig å følge opp etter MA... Men jeg var på sykehuset tirsdag 8/7 altså 10 dager sidenog da sa de at eggestokk var hovend og en cyste/folikkel der.. Kan jo hat EL da? Da er jeg Evt 9-10dpo.. Sikkelig dumt at alle testene er borte nå...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det er akkurat det jeg ikke vet.. I følge cyrotec tabletter som jeg tok for å få ut restene er det 29 dager siden... Tok EL test søndagen 29/6 som var nesten positiv.. Så ble de negative igjen..

Det er litt vanskelig å følge opp etter MA... Men jeg var på sykehuset tirsdag 8/7 altså 10 dager sidenog da sa de at eggestokk var hovend og en cyste/folikkel der.. Kan jo hat EL da? Da er jeg Evt 9-10dpo.. Sikkelig dumt at alle testene er borte nå...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Det kan hende ja:) Sikkert best å vente noen dager hvertfall, om du skal prøve deg på den digitale.

Det kan hende ja:) Sikkert best å vente noen dager hvertfall, om du skal prøve deg på den digitale.
Ja, jeg får vente litt kanskje.. Men kan hende apoteket roper på meg i morgen.. Det er lov til å håpe, men tør på en annen side å ikke håpe for mye.. ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, jeg får vente litt kanskje.. Men kan hende apoteket roper på meg i morgen.. Det er lov til å håpe, men tør på en annen side å ikke håpe for mye.. ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Hehe, kanskje det ja;) Du får oppdatere her om du tar flere tester:D De sier jo at man ofte blir fort gravid igjen etter abort, håper det er det som har skjedd med deg!

Oi, så spennede :D Jeg synes du skal ta deg en tur på apoteket jeg *nikke overbevisende* hilsen Enkefalos som aldri kommer med fornuftige testeråd :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi, så spennede :D Jeg synes du skal ta deg en tur på apoteket jeg *nikke overbevisende* hilsen Enkefalos som aldri kommer med fornuftige testeråd :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
He he:). Jeg er nok litt teste gal jeg også se:). He he:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hehe, kanskje det ja;) Du får oppdatere her om du tar flere tester:D De sier jo at man ofte blir fort gravid igjen etter abort, håper det er det som har skjedd med deg!
Det hadde vært veldig kjekt:). Jeg skal oppdatere vettu:)❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 9 med provera. Kjenner litt ubehag i livmoren, men det kan jo være så mye. Litt små kvalm, men det kan også være at jeg gruer meg litt til å begynne på jobb på mandag.. Har jo ikke vært på jobb på 3 mnd!!!

Måtte så klart på apoteket p kjøpe gravidtester!! He he. Tok doc morris test med en gang keg kom hjem og syn ikke jeg så noe strek der.. Jeg kjøpe også 2 CB+, men får kanskje vente litt med å ta de.. Kan jo ha bare vært skyggestrek på bt i går..

Men har tatt vare på den og jeg ser streken mer nå.. Hadde bestemt meg for å ikke bli gira denne mnd, men der røk det.. Ha ha..

Venter nå på at mannen skal bli ferdig i dusjen så vi kan ta turen ut med båten.. Han er så sykt treg.. Og litt grinete om dagen da han sover dårlig..

Legger ved bilde av doc morris testen selvom den er neg.. ImageUploadedByBV Forum1405761543.231387.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 10 med provera. Røyk på en test i dag:/. Kjenner at testene roper i skapet, ikke bra.. He he.

Men det var CB+ og var neg. Så nå har jeg en til og digital, så jeg venter til fredag/lørdag. Mens skal komme etter provera slutt og siste tbl er torsdag, så kommer vel fredag/lørdag.

Nå begynner jeg p jobbe i morgen etter 3 mnd borte. Var jo sykemeldt før jeg gikk i ferie... Blir kost å komme tilbake på jobb, men gruer meg litt også.. Mannen har ferie 1 uke til og sønnen har 2 uker til..

Har vært på vannet fra tidlig i dag og badet og kost oss. Men måtte dra hjem og vaske litt klær, før hverdagen starter for meg i morgen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 10 med provera. Røyk på en test i dag:/. Kjenner at testene roper i skapet, ikke bra.. He he.

Men det var CB+ og var neg. Så nå har jeg en til og digital, så jeg venter til fredag/lørdag. Mens skal komme etter provera slutt og siste tbl er torsdag, så kommer vel fredag/lørdag.

Nå begynner jeg p jobbe i morgen etter 3 mnd borte. Var jo sykemeldt før jeg gikk i ferie... Blir kost å komme tilbake på jobb, men gruer meg litt også.. Mannen har ferie 1 uke til og sønnen har 2 uker til..

Har vært på vannet fra tidlig i dag og badet og kost oss. Men måtte dra hjem og vaske litt klær, før hverdagen starter for meg i morgen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Så kjedelig at den var negativ. Men ikke sikkert det vises noe før om noen dager. :) morro å kan kose seg litt i varmen. Har vært på jobb i helgen, så det skal bli godt med fri i morgen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp