Håper på nr 2.

Smertene ved exu er helt sinnsyke, de er så vonde at du nesten tror du skal dø. Krysser fingre for at d ikke er det.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Smertene ved exu er helt sinnsyke, de er så vonde at du nesten tror du skal dø. Krysser fingre for at d ikke er det.

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(
Takk for det:). Håper ikke jeg heller. Men fortsatt er g testen neg, så får høre hva som Gyn sier. Men har noen graviditetssymptomer, men det kan jo også være tr på vei.. Har også hatt litt brunlig utflod siden mandag..

Det er forhåpentligvis bare tr på vei...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hmm noe rart er på gang.. Var på toalettet på morgen i dag og der var det litt slim.. Er det EL slim eller er det rester fra samleie i går tro.. Sorry detaljer.. He he.

Måtte taxien g test og den var blanda hvit, så da tok jeg EL test, har bare CB sin og den viste O. Men tittet på test pinnen og den var nesten lik kontrollstreken.. Kanskje EL er på vei allikevel..

Vi skal på hytta og overnatte i dag, så blir ikke noe aksjer i dag.. Og ikke tester jeg på hytta heller, svigerforeldrene mine er der, så det vil jeg ikke.

Men jeg skal jo til Gyn i morgen og hører hva hun sier:). Får Evt ta en test i morgen kveld.. Men Gyn ser vel om EL er på vei.. Jeg kjenner venstre eggestokk hvert fall, driver å murrer ille. Så håper det er et godt tegn:). Tror ikke jeg har ex u, med mindre det blir påvist..

Håper virkelig alt er i orden❤️. Og om jeg ikke er/blir gravid denne mnd, håper jeg at syklusen kommer igang❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da har jeg fått vært hos min Gyn. Og fikk forklart alt de sa på sykehuset og hun var helt rystet av at de snakket slikt og at jeg ikke hadde fått forklaringer.

Hun tok ul for å se og snudde skjermen slik at jeg også kunne se. Vi gikk i gjennom steg for steg. Slimhinnen var tynn og det betyr at alt av graviditetsrester er borte. Og væske i livmoren er helt vanlig, da det er noe av kroppensfunksjon.

Hun tittet på venstre eggestokk som så helt normal ut og ikke noen cyster. Var litt væske ved den, så kan jo hende en cyste har sprekt, men det vet man ikke. Høyre eggestokk var også helt normal.

Hun kunne ikke se om jeg hadde hatt EL og det var ikke noe tegn på EL nå, da det var umoderne egg i eggestokken.

Så i bunn og grunn så alt bra ut og alt var normalt. Hun kunne heller ikke tro at jeg hadde pco, da det ikke så slik ut nå.

Jeg ble anbefalt å begynne på provera igjen, for å få i gang tr og etter det ta pergo igjen. Om jeg ikke har rekt å bli gravid.

Så må si jeg er lettet over at alt så bra ut❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da har jeg fått vært hos min Gyn. Og fikk forklart alt de sa på sykehuset og hun var helt rystet av at de snakket slikt og at jeg ikke hadde fått forklaringer.

Hun tok ul for å se og snudde skjermen slik at jeg også kunne se. Vi gikk i gjennom steg for steg. Slimhinnen var tynn og det betyr at alt av graviditetsrester er borte. Og væske i livmoren er helt vanlig, da det er noe av kroppensfunksjon.

Hun tittet på venstre eggestokk som så helt normal ut og ikke noen cyster. Var litt væske ved den, så kan jo hende en cyste har sprekt, men det vet man ikke. Høyre eggestokk var også helt normal.

Hun kunne ikke se om jeg hadde hatt EL og det var ikke noe tegn på EL nå, da det var umoderne egg i eggestokken.

Så i bunn og grunn så alt bra ut og alt var normalt. Hun kunne heller ikke tro at jeg hadde pco, da det ikke så slik ut nå.

Jeg ble anbefalt å begynne på provera igjen, for å få i gang tr og etter det ta pergo igjen. Om jeg ikke har rekt å bli gravid.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Så bra du fikk det bedre forklart. Litt beroligende. Så bra alt så greit ut, håper El kommer snart og at spira skal skal sitte :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så bra du fikk det bedre forklart. Litt beroligende. Så bra alt så greit ut, håper El kommer snart og at spira skal skal sitte :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, det håper jeg også:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Så bra at du fikk komme så raskt til henne, og at hun hadde både klare og oppmuntrende svar!

Så godt at du har fått god forklaring på alt sammen. Da håper jeg du snart starter å modne egg - det kan jo gå fort det, man starter jo med umodne egg hver gang tr er på besøk, og vips så er det EL. <3 Håper det skjer raskt hos deg nå. :)

*Taster på app på padda*

Så godt at du har fått god forklaring på alt sammen. Da håper jeg du snart starter å modne egg - det kan jo gå fort det, man starter jo med umodne egg hver gang tr er på besøk, og vips så er det EL. <3 Håper det skjer raskt hos deg nå. :)

*Taster på app på padda*
Tusen takk for det:). Bestemt meg for å begynne på provera, så et på dag 2 nå:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 3 med provera.. Ikke noe spes som har skjedd her.

Planen fram til ikm er å hoppe i høyet annen hver dag og ta det ellers med ro:). Nyte siste uken av ferien nå, da det straks er tilbake i jobb igjen..

Blir litt kost å komme tilbake til jobb etter å vært borte i 3 mnd..

I dag er det slækk dag, da vi hadde fest i går:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 4 med provera.. Føler meg oppblåst og hormonell..

Hormonene løper løps her og har sikkelig hodepine i dag assa.. Uff..

Hoppet i høyet i går og i dag blir det ikke. Da kompis sover hos sønnen vår og vi er utslitte etter en lang dag på tusenfryd. Gutta kosa seg da:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så gode nyheter at alt ser normalt ut! Og nå er du snart i gang med normal syklus igjen, hurra!

Så herlig å lese at ting går fremover og alt er bra:) Ønsker så inderlig at du skal få en spire som vokser seg stor og sterk fort fort fort!!

#Happyface fra appen#

Så herlig å lese at ting går fremover og alt er bra:) Ønsker så inderlig at du skal få en spire som vokser seg stor og sterk fort fort fort!!

#Happyface fra appen#
Tusen takk for det:). Koselig at du følger med❤️. Hvordan er det med deg?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Tusen takk for det:). Koselig at du følger med❤️. Hvordan er det med deg?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Bra her:) Fikk igjen mensen forrige søndag alt så alt er vel som det skal her... Vi får nå se om vi klarer å vente til vi har kommet igang med utredning hehe:P

#Happyface fra appen#

Bra her:) Fikk igjen mensen forrige søndag alt så alt er vel som det skal her... Vi får nå se om vi klarer å vente til vi har kommet igang med utredning hehe:P

#Happyface fra appen#
Så bra:). Deilig at kroppen kommer seg:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp