Håper på nr 2.

Takk, var leit å miste, også siden jeg hadde en MA i mars. Men satser på at det bare var dobbel uflaks, og at det klaffer neste gang :)
Det høres ut som dere hadde det veldig koselig i går :)
Håper du får en fantastisk dag du også :talk017

Takk, var leit å miste, også siden jeg hadde en MA i mars. Men satser på at det bare var dobbel uflaks, og at det klaffer neste gang :)
Det høres ut som dere hadde det veldig koselig i går :)
Håper du får en fantastisk dag du også :talk017
Uff, ja leit det:(. Det håper vi det gjør:).

Takk takk:)❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

I dag har det bare kommet litt brunaktig utflod og litt friskt.. Håper det kan slutte snart, blir gal.. Nå har det gått 3 uker og snart 4 uker siden jeg oppdaget MA... Så på tide å hoppe i høyet å lage ny spire❤️❤️. Håper vi får det til:).

Ellers har jeg og lille gutt vært hos min farmor, veldig kost:). Og nå skal han og mannen snart på fotball trening:).

I morgen er det siste arbeidsdag for mannen og da har vi 3 uker ferie sammen alle sammen❤️❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jippi ikke blødd på over 24 timer:). Lyst til å forføre min kjære, men samtidig litt redd for smerter..

Vi kan jo ta det pent.. Kjenner kroppen lengter etter seksuell kontakt, he he❤️❤️.

Nå har mannen ferie og blir godt å gjøre noe sammen alle tre og kose oss. Det trenger vi nå.. Til søndag er jeg CD 10, så da begynner jeg med EL testing tenker jeg:). Kan jo ta din tid for kroppen å komme tilbake i syklus, men den skal finne sin egen plass❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Juhu første aksjerinnlegg er gjennomført:). He he.. Kanskje litt personlig det jeg skriver nå, men det er jo derfor man har dagbok❤️.

Vi dusjet først slik at vi var helt rene, må innrømme at man er jo litt redd for å få vondt, begynne å blø igjen eller få infeksjon.. Men heldigvis var deg ikke vondt eller blødning:).

Mannen sa dette var den beste starten på ferie og jeg er helt enig:). Fy fader så godt og hele opplegget ble helt perfekt:). Nå satser jeg på at alt er borte og over etter MA:). Og vi sikter oss inn på ny pp❤️❤️.

God natt alle skjønne damer som tar seg tid til å lese vår historie om veien til nr 2❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Høres ut som en super start på ferien og på ny pp!
Lykke til, og kos dere masse med ferien og med hverandre ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

CD 10 og dagens eggeløsningstest er tatt. Den er så klart negativ, men prøver å se hvor lang tid det tar før kroppen er tilbake i syklus:). Så jeg kommer til å teste med EL tester og se hvilken dag som EL er rett rundt hjørne:).

Kommer til å legge inn aksjer annenhverdag før positiv EL test, så blir det vel litt mer:). Kroppen min blir helt gal når mannen nærmer seg, så det er bra❤️❤️.

Vi er på ferie og koser oss, men testene er med:). Her er dagens test :ImageUploadedByBV Forum1404031500.366115.jpg

Så om tr kommer etter denne pp, så begynner jeg med temp tenker jeg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 10 og dagens eggeløsningstest er tatt. Den er så klart negativ, men prøver å se hvor lang tid det tar før kroppen er tilbake i syklus:). Så jeg kommer til å teste med EL tester og se hvilken dag som EL er rett rundt hjørne:).

Kommer til å legge inn aksjer annenhverdag før positiv EL test, så blir det vel litt mer:). Kroppen min blir helt gal når mannen nærmer seg, så det er bra❤️❤️.

Vi er på ferie og koser oss, men testene er med:). Her er dagens test :Vis vedlegget 66710

Så om tr kommer etter denne pp, så begynner jeg med temp tenker jeg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Håper spiren sitter godt om noen få dager :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff:(. Begynt med brunlig utflod i kveld.. Litt menssmerter og uvel.. Litt irritert i underlivet og klør litt..

Uff hva er det? Håper for gudskyld det er helt normalt og ikke noe infeksjon på gang.. Kanskje er det tr? Sluttet å blø på onsdag.. Hmmm...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, da kom det litt mer rester i toalettet, unnskyld detaljer.. Så kanskje kroppen ikke har fjernet alt enda.. Da blir det ikke aksjeinnlegging i kveld, men tester fortsatt i morgen..

Får håpe alt av blod og brunlig utflod forsvinner snart !!!

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 11, kommer litt brunlig utflod, men ikke noe ubehag nedentil.

Tok test i dag og den syns jeg var svakere enn i går, men vi får se:). Kan jo hende det tar tid dør eggeløsning kommer, man kan vel kanskje ikke forvente at syklusen kommer i gang med en gang:).

Dagens test: ImageUploadedByBV Forum1404112828.215424.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Krysser fingrer og tær for at syklusen din stabiliserer seg med en gang, og at spiren sitter med en gang :) Ikke mer tull nå ;) Å så må du bare slappe godt av og nyte ferien din!

Krysser fingrer og tær for at syklusen din stabiliserer seg med en gang, og at spiren sitter med en gang :) Ikke mer tull nå ;) Å så må du bare slappe godt av og nyte ferien din!
Tusen takk for det❤️.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 12 egentlig. Ja, nå vet jeg ikke helt hva som skjer med kroppen.. Hadde veldig vondt i livmoren i får på dagen, trodde nesten tr skulle komme. Men hadde litt rødlig utflod og ikke noe mer.

Livmortappen har vært langt nede de siste dager, men i dag er den høyt oppe og myk. Vanskelig å kjenne om den er lukket eller åpen.. Og litt brunlig utflod er det der. Hva skjer?

Tok ny EL test og den er ganske negativ. Så vidt streken. Den er svakere enn de andre testene. CD 10 er sterkest. Så jeg får nesten bare vente å se, men litt murringer er det på morgenen i dag også..

Vi har jo bare hatt samleie 1 gang siden MA og det var torsdagen. Så ikke vet jeg. Men kroppen kan tulle litt.. Så tester med EL tester fremover å ser om EL eller tr kommer nå..

Her er forresten bilde av dagens EL test: ImageUploadedByBV Forum1404197013.628312.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 13? Vet ikke om det er riktig, men får se. Brunlig og røft utflod er helt borte. Og livmortappen sitter fortsatt høyt oppe. Vet ikke helt hva det betyr, men prøver å gjøre meg kjent med den.

Hadde litt stikninger i livmoren på venstre side i går og vi kabinen aksjer, alt gikk helt greit.

Tok ny EL test i dag og der mye mer negativ ut enn i går. Har jeg hatt EL? Eller er jeg for tidlig ute? Vet ikke jeg, må bare vente å se. Skal uansett ha aksjerinnlegging annenhver dag:).

Her er dagens EL test bilde:
ImageUploadedByBV Forum1404289034.173387.jpg

Uff i dag er humørsvinger på topp:(. Er ordentlig lei meg også:(. I dag er der nemlig 1 mnd siden jeg var på ul og fikk konsentrert MA :(.

Så følelsene er utapå kroppen føles det som❤️❤️.

Forferdelig kvalm i dag også, skjønner ikke.. Hmm.. Ja, ja. Lurer på om kroppen er litt sliten❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 14. Tappen er lik som i går.. Tok test på morgen i dag, ser ikke mye forskjell siden i går: ImageUploadedByBV Forum1404423508.527020.jpg

Syns ikke noe stek på bilde syns jeg.. Vi får se hva den sier i morgen.. Har ikke ømme bryster, slik jeg pleier etter EL, men vet jo ikke om dette er forandret. Kan jo være jeg er tidlig ute med testing også:).

Men er litt merkelig at det murrer noe veldig nedi der og at jeg er kvalm i perioder..

Vi reiste hjem fra Danmark i dag istede for i morgen, da det var litt dårlig vær der.. Så kjørt bil i 10 timer.. Å blir så sliten av det, så nå er det natta. Og ikke aksjeinnlegging i dag, håper ikke jeg angrer på det!:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp