Håper på nr 2.

Kunne ikke dy meg siden jeg har fått billigetester i dag.. Men EL testen er vel så positiv fordi g testen fortsatt er positiv? ImageUploadedByBV Forum1403287216.366113.jpg
Det er litt forskjell fra onsdag, da var den super positiv. ImageUploadedByBV Forum1403287248.631849.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, det er nok pga HCG at EL-testen er så sterk :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Våknet på morgen i dag og hadde kraftig blødninger.. Dro på hytta og håpet det ville roe seg..

Utover dagen ble jeg veldig uvel, svimmel og kvalm. Hadde kraftige blødninger og følte meg varm.. Vi dro hjem litt tidligere og jeg hadde feber. Det var bare 38,1,men ringte Gyn og fikk snakket med bakvakt på Gyn. Hun ville jeg skulle faste og komme ned.

Kom meg ned og tok blodprøver og ventet på undersøkelse.. Når vakthavende Gyn kom, som forøvrig var litt avvisende.. Hun så og sa at alt virket mer normalt nå,. Var fortsatt litt rester, men de mener det kommer ut selv..

Så nå er det dritt igjen.. De ville jeg skulle ta ny hcg prøve 30 juni og ny kontroll om 2 uker.. Så det røk ferie på oss:(.

Uff, ble mye negativt, men deilig å få det ut.. Håper jeg snart slutter å blø...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Våknet på morgen i dag og hadde kraftig blødninger.. Dro på hytta og håpet det ville roe seg..

Utover dagen ble jeg veldig uvel, svimmel og kvalm. Hadde kraftige blødninger og følte meg varm.. Vi dro hjem litt tidligere og jeg hadde feber. Det var bare 38,1,men ringte Gyn og fikk snakket med bakvakt på Gyn. Hun ville jeg skulle faste og komme ned.

Kom meg ned og tok blodprøver og ventet på undersøkelse.. Når vakthavende Gyn kom, som forøvrig var litt avvisende.. Hun så og sa at alt virket mer normalt nå,. Var fortsatt litt rester, men de mener det kommer ut selv..

Så nå er det dritt igjen.. De ville jeg skulle ta ny hcg prøve 30 juni og ny kontroll om 2 uker.. Så det røk ferie på oss:(.

Uff, ble mye negativt, men deilig å få det ut.. Håper jeg snart slutter å blø...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Stakkars deg. At det aldri skal ta slutt!! Håper restene skynder seg ut, så du får en fin sommer. Klem til deg!

Stakkars deg. At det aldri skal ta slutt!! Håper restene skynder seg ut, så du får en fin sommer. Klem til deg!
Takk for det:).Håper jeg også❤️. Lest litt rundt og sett at noen har slitt med blødninger i rundt 7 uker, håper ikke det blir meg...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

I dag er det trøkkende stemning i huset:/. Kællen er grinete, ungen er "vil ikke høre" humør og ho mor er sliten.. Begynte å gjøre rent i huset og det trengs virkelig. Ikke gjør det seg selv heller...

Vi hadde vel alle tre håpet at været hadde vært litt bedre og humøret hadde vært bedre på alle. Vi hadde håpet på båttur og fisking, men blir nok ikke det..

Sykepleieren på sykehuset syns jeg skulle kontakte fastlegen i morgen og få forlenget sykemelding pga at jeg er nedfor om dagen og må på kontroller om 2 uker midt i ferien.. Jeg er sykemeldt ut i dag og går egentlig i ferie i morgen.. Usikker på om jeg skal ta kontakt med fastlegen og utsette ferien litt..

Ja, ja får tenke på det.. Blør fortsatt mye og kjenner at jeg gleder meg til alt er over!!!

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Formen var bra når vi sto opp kl 7 i dag:). Lille gutt skulle på fotballskole, så det var avgårde tidlig:).

Når jeg kom hjem møte jeg ei venninne og vi ryddet ut all brusen som var igjen etter arrangement på skolen.. Og delte dette mellom oss, masse brus ble det:).

Spiste litt lunsj og skulle ordne litt i huset.. Kjente at jeg begynte å blø veldig og kom ut noe sikkelig store klumper(Sorry detaljer). Jeg ble så uvel og svimmel, så måtte rett og slett bare legge meg på sofaen og ta meg smertestillende. Får sikkelig vondt i korsryggen.. Sovnet i en time ca..

Jeg ble anbefalt av sykepleierne på akuttmottaket og ta kontakt med fastlegen og få sykemelding nå og utsette ferien.. Har ikke gjordt det og tenker jeg har jo fri.. Litt usikker på om jeg skal ringe i morgen eller ikke???

Nå har gull gutten kommet hjem og koser seg i badekaret:)❤️❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei! Tenker ofte på deg og håper blødningene stopper snart. Lykke til i ny pp :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok like godt nye tester i dag for å skjekke hvordan det ligger Ann med hcg.. Det var vesentlig forskjell på de jeg tok i kveld enn de jeg tok fredG kveld. Jeg skimter en ultra svak strek på g test, men den er syk svakt og EL testen har svakere strek.

Første bilde fra i dag:ImageUploadedByBV Forum1403552744.840046.jpg

Bilde fra fredag: ImageUploadedByBV Forum1403552773.957289.jpg

Så nå er det bare til å vente på at blødningene gir seg:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei,

har følgt med deg en stund, og ville bare si at du for meg virker som en kjempesterk person! Håper du snart er ferdig med disse blødningene og får komt tilbake til prøvingen snart. Vil bare gi deg en god og varm klem:Heartred

Hei! Tenker ofte på deg og håper blødningene stopper snart. Lykke til i ny pp :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk:). Koselig at du tenker på meg❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei,

har følgt med deg en stund, og ville bare si at du for meg virker som en kjempesterk person! Håper du snart er ferdig med disse blødningene og får komt tilbake til prøvingen snart. Vil bare gi deg en god og varm klem:Heartred
Tusen takk for det:). Det er tøft det greine her, men prøver å holde hodet over vann;).
Tusen takk for gode ord, det varmer❤️.
Klem til deg å:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Blødningene er ikke her på morgen i dag, kanskje den har pakket sammen?? Håper det assa.. I morgen er det 1 uke siden jeg tok cytotec for å få ut restene. Ser ut som det som bar kom ut i går. Tør ikke juble enda, men håper:).
Jeg er da på CD6 i dag og kan vel begynne å tenke på å teste etter EL om 4 dager, på CD 10.

Har ikke testet etter EL på ca 2 år, men prøver meg frem. Så testen kan starte på søndag❤️. Tenkte å se Ann om jeg ikke blør noe mer, og om jeg ikke gjør det kan vi hoppe i høyet i morgen:)❤️. Men kan ikke håpe for mye:).

Jeg har både billig tester og CB EL tester, tester med billig tester frem til sterke billigtester for å se når smilet kommer:). Kanskje unødvendig bruk, men da vet jeg hva jeg kan se etter:).

Så håper gullegget og gullspermen lader seg opp nå og det blir baby i 2015:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da fikk jeg brev fra sykehuset at jeg skal på kontroll 08.07 og ta blodprøve på hcg 30/6. Men hcg er nok veldig lav siden det ikke er noe særlig utslag på g test:). Blir spennende.. Skrev i sist innlegg at jeg var CD 6 i dag, men er bare CD 5:). Trodde det var onsdag i dag:). Ha ha.

Men er fortsatt CD 10 på søndag:). Tenkte å ta siste g test på torsdag for da er det 3 uker siden første cytotec kuren.. Men den er ganske svak nå, men greit å bare skjekke:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ny dag:). Begynte å små blø med litt klumper i do:(. Utover dagen blir det bare litt når jeg tørker meg, Sorry detaljer.. Da er det mest brunaktig.. Så det betyr vel at det er siste rest:).

Prøver å se fremover å glemme dette og når jeg skulle forskjellige ting, men ikke lett når alarmen på telefonen i dag så: første jordmortime❤️. Da ble jeg litt lei meg igjen..

Mye følelser dette med å miste.:(. Men vi kommer nok igjennom det og håper vi er heldige igjen med neste spire:)❤️.

Håper vi klarer en 2015 baby og ikke må vente enda 2 år på klaff.. Gutten vår blir 8 år i oktober og ønsker seg veldig en søsken, og det håper vi at vi kan gi han❤️❤️.

Ellers har jeg ferie, ikke gjordt så mye utenom å gjøre rent.. Gutten vår har vært på fotball skole og den var ferdig i dag:). Veldig bra opplegg.. Så nå er det handlet inn Liverpool ting og gutten er stor fornøyd:).

Mannen begynner ferie fra fredag ettermiddag, så det blir godt med 3 uker med gutta mine:). Masse kos og håper på godt vær så båten kan nytes:).

Så i kveld blir det date med sønnen da mannen jobber til i natt og litt kose tid på meg etterpå:). Ha en flott onsdag❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

God morgen. Håper det var siste rest av blødning i går for deg og at du nå kan se fremover mot ny prøving :)
Jeg har jo akkurat mistet, på tirsdag, så ligger litt lengre bak i løypa enn deg. Men vil prøve så fort det lar seg gjøre.
Håper du og sønnen din hadde en fin date i går ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God morgen. Håper det var siste rest av blødning i går for deg og at du nå kan se fremover mot ny prøving :)
Jeg har jo akkurat mistet, på tirsdag, så ligger litt lengre bak i løypa enn deg. Men vil prøve så fort det lar seg gjøre.
Håper du og sønnen din hadde en fin date i går ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
God morgen til deg også:). Kommer fortsatt litt blod, men håper det er siste rest:).

Utrolig trist at du har mistet:(. Håpe det klaffer for å begge snart❤️.

Vi kosa oss max og så på fotballkamp:). Litt fotball frelst min lille gutt❤️❤️. Håper du får en fantastisk dag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp