Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenkte meg det.. Får prøve til mandag igjen kanskje..Ja, det er nok pga HCG at EL-testen er så sterk :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Stakkars deg. At det aldri skal ta slutt!! Håper restene skynder seg ut, så du får en fin sommer. Klem til deg!Våknet på morgen i dag og hadde kraftig blødninger.. Dro på hytta og håpet det ville roe seg..
Utover dagen ble jeg veldig uvel, svimmel og kvalm. Hadde kraftige blødninger og følte meg varm.. Vi dro hjem litt tidligere og jeg hadde feber. Det var bare 38,1,men ringte Gyn og fikk snakket med bakvakt på Gyn. Hun ville jeg skulle faste og komme ned.
Kom meg ned og tok blodprøver og ventet på undersøkelse.. Når vakthavende Gyn kom, som forøvrig var litt avvisende.. Hun så og sa at alt virket mer normalt nå,. Var fortsatt litt rester, men de mener det kommer ut selv..
Så nå er det dritt igjen.. De ville jeg skulle ta ny hcg prøve 30 juni og ny kontroll om 2 uker.. Så det røk ferie på oss.
Uff, ble mye negativt, men deilig å få det ut.. Håper jeg snart slutter å blø...
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Takk for det.Håper jeg også. Lest litt rundt og sett at noen har slitt med blødninger i rundt 7 uker, håper ikke det blir meg...Stakkars deg. At det aldri skal ta slutt!! Håper restene skynder seg ut, så du får en fin sommer. Klem til deg!
Det var lenge. Krysser fingrene for at det ikke gjelder deg!Takk for det.Håper jeg også. Lest litt rundt og sett at noen har slitt med blødninger i rundt 7 uker, håper ikke det blir meg...
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Takk for detDet var lenge. Krysser fingrene for at det ikke gjelder deg!
Tusen takk. Koselig at du tenker på megHei! Tenker ofte på deg og håper blødningene stopper snart. Lykke til i ny pp
Sent from my iPhone using BV Forum
Tusen takk for det. Det er tøft det greine her, men prøver å holde hodet over vann.Hei,
har følgt med deg en stund, og ville bare si at du for meg virker som en kjempesterk person! Håper du snart er ferdig med disse blødningene og får komt tilbake til prøvingen snart. Vil bare gi deg en god og varm klem
God morgen til deg også. Kommer fortsatt litt blod, men håper det er siste rest.God morgen. Håper det var siste rest av blødning i går for deg og at du nå kan se fremover mot ny prøving
Jeg har jo akkurat mistet, på tirsdag, så ligger litt lengre bak i løypa enn deg. Men vil prøve så fort det lar seg gjøre.
Håper du og sønnen din hadde en fin date i går ♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app