Håper på nr 2.

Å ja, håper det funker som det skal da:) Jeg har vært heldig med min.... Får håpe du slipper å gå på de lenge da! Er kjedelig å være så "opp og ned":/
Jo med meg går det greit! Ser ut som blødningene har gitt seg nå:D Men vi skal vente litt med å prøve igjen... Hvertfall over sommeren, så håper vi kommer raskt inn og kommer i gang med utredning:) Vi får nå se om vi gidder å vente på den hvis det tar for lang tid;)

❤️Gutt 03---MA 05---Jente 07---MA 10---MA des'13---MA mars'14---SA juni'14❤️
Uff ja.. Håpe det ikke tar lang tid for dere med utredning og neste spire:). Kanskje vi blir gravide på likt igjen;)❤️.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 7 med provera.. Våknet opp og var så glad når jeg ikke hadde blødninger på morgen:). Men lykken var kort, etter 2 timer fikk jeg sikkelig menssmerter og jammen kom det blod også.. Nå er jeg lei!! Men på en annen måte er det vel greit at kroppen rydder opp selv❤️.

Hadde tenkt til å vente til beste uke med å ta en g test for å se om hcg har sunket, men akk nei jeg tok i dag.. He he, altfor tidlig tydeligvis, da den var klart positiv.. ImageUploadedByBV Forum1403075279.994197.jpg
Så må nok snøre meg med tålmodighet.. Har tenkt til å bestille billigtester og ta en ny om 1 uke.. Så jeg venter med testing etter EL, da den kommer kanskje til å slå ut med tanke på hcg i kroppen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dag 7 med provera.. Våknet opp og var så glad når jeg ikke hadde blødninger på morgen:). Men lykken var kort, etter 2 timer fikk jeg sikkelig menssmerter og jammen kom det blod også.. Nå er jeg lei!! Men på en annen måte er det vel greit at kroppen rydder opp selv❤️.

Hadde tenkt til å vente til beste uke med å ta en g test for å se om hcg har sunket, men akk nei jeg tok i dag.. He he, altfor tidlig tydeligvis, da den var klart positiv.. Vis vedlegget 65585
Så må nok snøre meg med tålmodighet.. Har tenkt til å bestille billigtester og ta en ny om 1 uke.. Så jeg venter med testing etter EL, da den kommer kanskje til å slå ut med tanke på hcg i kroppen..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Det er så kjedelig når man blir "lurt" av disse blødningene!! Ble det selv igår, stoppet for så å komme tilbake:/
Tok en g test selv igår for å sjekke hcg, den var på 4000 for en uke siden. Testen min var lik som din... Vi får smøre oss med litt mer tålmodighet:) men vet du om man kan ha hcg selvom man har slutta å blø? Eller blør man helt til det er ute?

Det er så kjedelig når man blir "lurt" av disse blødningene!! Ble det selv igår, stoppet for så å komme tilbake:/
Tok en g test selv igår for å sjekke hcg, den var på 4000 for en uke siden. Testen min var lik som din... Vi får smøre oss med litt mer tålmodighet:) men vet du om man kan ha hcg selvom man har slutta å blø? Eller blør man helt til det er ute?

Jeg tror hcg er der selvom man ikke blør.. Det er restene i livmoren som ikke har kommet ut tenker jeg.. Ja, kjempe kjedelig å bli lurt:(. Har så vondt nå også, sikkelig mensensmerter..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, da ble smertene verre og ikke hjalp smertestillende :(. Ringte Gyn og hb ringte meg å sa jeg kunne komme ned kl 15.10 og se om alt var i orden.. Uff, er lei dette assa.. Hun sa at jeg kanskje må ta nye cytotec tabletter, da det ikke var så mye rester for en uke siden for utskrapning..

Så nå bare venter jeg på å dra til ho.. Sitter på sofaen og har små krampe tak, håper det siste er på vei ut nå.. Godt jeg har gode venninner som har lille gutt, da mannen jobber til i natt og mamma blir operert..

Oppdaterer etter Gyn besøk..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, da ble smertene verre og ikke hjalp smertestillende :(. Ringte Gyn og hb ringte meg å sa jeg kunne komme ned kl 15.10 og se om alt var i orden.. Uff, er lei dette assa.. Hun sa at jeg kanskje må ta nye cytotec tabletter, da det ikke var så mye rester for en uke siden for utskrapning..

Så nå bare venter jeg på å dra til ho.. Sitter på sofaen og har små krampe tak, håper det siste er på vei ut nå.. Godt jeg har gode venninner som har lille gutt, da mannen jobber til i natt og mamma blir operert..

Oppdaterer etter Gyn besøk..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Off:( Lykke til!! Sender klemmer din vei❤️

For en forferdelig dag:(. Fikk kommet meg til Gynokologen pga smertene.. Hun sa vi fikk ta ul og se hva livmora holder på med.. Der var det like mye rester som det var for 2 uker siden da jeg tok cytotec.. Ca 14dager siden.. Og mye blod i bekkenet:(. Og sist men ikke minst livmoren var nesten lukket seg:(. Kjente jeg ble sikkelig deppa:(.

Jeg fortalte jeg hadde tatt g test og den var veldig positiv.. Så hun ville jeg skulle slutte på provera nå og ta 2 nye cytotec i morgen tidlig for å få ut resten..

Jeg kjenner at dette ikke er greit og er helt knust av hele greine. Hun ville jeg skulle ringe på fredag for å si hvordan det har gått.. Og hvis ikke dette går blir det utskrapning... :(.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Uff, så forferdelig å ikke bli ferdig med det :( Synes det er rart du ikke bare kunne få utskraping først som sist, så kunne du blitt ferdig med det hele. Men krysser fingrene for at Cytotec'ene gjør susen! Stor klem til deg :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, så forferdelig å ikke bli ferdig med det :( Synes det er rart du ikke bare kunne få utskraping først som sist, så kunne du blitt ferdig med det hele. Men krysser fingrene for at Cytotec'ene gjør susen! Stor klem til deg :(

Tusen takk for det:). Håper virkelig akt blir borte nå... Klem til deg å:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da er paralginforte og ibux inntatt... Så har jeg tatt 2 cytotec tbl vaginalt og lagt meg i senga.. Tenkte å være optimist og prøve å sove til 11, så får vi se hvordan det går..

Jeg har jo sluttet helt å blø fra i går, men det er viktig å få ut restene. Håper bare jeg slipper slik det var for 14 dager siden...

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Masse lykke til! Gode klemmer sendes din vei.

Klarte å sove til kl 11.. Hadde litt smerter og hadde begynt å blø litt.. Blør ikke øke mye som for 2 uker siden, men smertene blir heftige utover dagen..

Tok meg 1 paralginforte og 1 paracet kvart på 1 og tenkte ta 2 ibux snart.. Korsryggen er værst.. Æsj hater dette.. Blir så dopet av paralginforte også:(.

Læreren til sønnen vår ringte kl 11.30 og sa at lille gull hadde slått seg:(. Han hadde slått leppa og tanna, den sluttet ikke blø.. Gikk til skolen og tanna/tannkjøttet var ikke pent:(. Ringte tannlegen så bi må ned kl 14.15... Mannen kom heldigvis hjem, så han kan kjøre.. Håper det ikke er noe ikke med tanna til lille gull..

Så får jeg håpe jeg klarer meg hos tannlegen og ikke smertene går på..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dagen er over.. Ikke blødd mye, men mye smerter.. Og innimellom lyn skudd i hodet?? Hva det er vet jeg ikke.. Er veldig svimmel og utilpass.. Vært subferil altså 37,8 rektalt:/.

Så ringer hun i morgen og høre hva lurt hun har å si..

Lille gutt går det bedre med, men vondt i munnen stakkar:(. Siste skoledag i morgen, så det blir topp❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da er det endelig over!!! Å ble så lykkelig for å slippe utskrapning:).

Våknet i natt ved 4 tiden og blødde en del og fikk ut en stor klump(Sorry detaljer). Ringte Gyn kl 09.00 og fikk komme 09.30. Hun tok ul og så at alt var borte❤️❤️. Bare en liten koagel igjen, men det var helt normalt sa hun.

Så nå kunne jeg blø litt og må bare vente på eggeløsning:). Hun ville jeg skulle ta ny gravidtest på fredag for å se om den er negativ, Evt svakere enn sist.. Om ikke må jeg komme å ta blodprøve..

Hun ville samtidig at jeg skulle komme til kontroll om 3 uker og ikke begynne på noe hormoner enda, vente å se til august:). Kjenner at jeg ble flere kilo lettere og glad for at det er over. Nå er det bare å vente til blødningene gir seg, slik at prøvingen kan fortsette:).

Godt jeg har bestilt mange EL tester og g tester på nettet:). Så må kan ferien starte og alt er normalt snart:).❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hurra, så bra! Jeg husker så godt etterkontrollene med beskjeden om at det var rester igjen, jeg også. Man vil jo bare bli ferdig med det og se fremover til neste forsøk! Håper EL snart banker på døra :)

Hurra, så bra! Jeg husker så godt etterkontrollene med beskjeden om at det var rester igjen, jeg også. Man vil jo bare bli ferdig med det og se fremover til neste forsøk! Håper EL snart banker på døra :)

Takk takk:). Blør som mens nå.. Tok EL test i stad CB sin og kom et smil, men det er vel pga hcg. Det stikker litt i eggestokken, men fikk pakke med billigtester i stad, jippi:). Så tar en g test og EL test i kveld og ser sammenligningen.. Men får nok ikke mannen i seng med blødninger.. He he.. Håper jeg slutter å blø raskt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk takk:). Blør som mens nå.. Tok EL test i stad CB sin og kom et smil, men det er vel pga hcg. Det stikker litt i eggestokken, men fikk pakke med billigtester i stad, jippi:). Så tar en g test og EL test i kveld og ser sammenligningen.. Men får nok ikke mannen i seng med blødninger.. He he.. Håper jeg slutter å blø raskt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Man kan ikke ha sex før man har sluttet å blø, så det er nok tryggest å la være uansett :)

Man kan ikke ha sex før man har sluttet å blø, så det er nok tryggest å la være uansett :)

Ja, jeg har hørt det:). Men min gn mente at det var ikke farlig nå, men blir ikke noe før blødningene er borte:). Får vel ikke eggeløsning når hcg er høy heller? Eller?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp