Håper på nr 2.

Synes de ser sterkere ut enn i går. Håper du snart får en knallpositiv en. :)

Ja, det er den:). Men ikke like sterk som CD 13. Vi får se. Nå er livmortappen lukket... Hmmm

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Livmortappen kan åpne seg i løpet av en halvtime, så den er ikke så sikker. Har du en tempekurve da?

Livmortappen kan åpne seg i løpet av en halvtime, så den er ikke så sikker. Har du en tempekurve da?
Ja, men det er nok ikke korrekt pga jeg jobbet natt til i går og tempet da 12.30 og da var tempen veldig høy..

Holder på med FF appen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, men det er nok ikke korrekt pga jeg jobbet natt til i går og tempet da 12.30 og da var tempen veldig høy..

Holder på med FF appen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ok. Jaja. Vi får vente og se, forhåpentligvis får du et klart svar snart. :)

Har EL vært, så stiger vel tempen i morgen også:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hvis du har hatt tydelig lav temp frem til nå, og den stiger over tre dager så er det tegn på at EL har vært ja, men sa ikke du at du hadde ganske hakkete graf tidligere i uka også? (Mulig jeg husker feil nå).

Hvis du har hatt tydelig lav temp frem til nå, og den stiger over tre dager så er det tegn på at EL har vært ja, men sa ikke du at du hadde ganske hakkete graf tidligere i uka også? (Mulig jeg husker feil nå).
Jo, den har i grunn det... Ja, vet den skal stige over 3 dager:). Vi går se hva som skjer:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 16.

Det er noe rart på gang her.. Tempen er lavere enn den har vært denne pp, tappen er høy og lukket. Har kroppen prøvd å få EL og ikke klart det?

Jeg får teste etterpå å se hva EL testen sier. Vi la inn aksjer i går og jeg hadde vondt oppi der som jeg ofte har ved EL, så rart hele greine..

Kommer med oppdatering på bilde etterpå.

Ellers er jeg og lille gutt hjemme i dag, han er ikke i form, så vi får kose oss hjemme:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan høres ut som den har gjort et halvveis forsøk. Det stemmer jo godt med at testen ikke har vært positiv enda. :) Håper du snart får positiv test!

*Taster på app på mobilen*

For en merkelig dag. Hatt mye vondt rundt navelen og hatt vondt de 2 siste gangene vi har hatt samleie. Etter jeg tempet og tisset la jeg meg i ca 1 time til.. Når jeg da sto opp så jeg at jeg hadde en del blod fra navelen!!!

Dette likte jeg svært dårlig og ringte fastlegen, hun sekretæren hadde aldri hørt om dette og syns jeg skulle få komme til legen.

Hun spurte hvor langt jeg var på vei nå og jeg sa jeg er ikke gravid lengere, jeg har mistet.. Hun unnskyldte seg og sa hun så en sykemelding fra jeg var der sist at jeg var sykemeldt pga graviditet.. Kjenner det stikker godt når man graver i det hele tiden..

Så jeg har lest litt på nettet og det kan ha noe med endometriosen min og gjøre, men syns jeg skal snakke med lege uansett. Jeg tok kikkhuls oprasjon i november og litt rart om jeg skulle blø fra det.. Mye rart som skjer med den kroppen her omdagen kan man si..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan høres ut som den har gjort et halvveis forsøk. Det stemmer jo godt med at testen ikke har vært positiv enda. :) Håper du snart får positiv test!

*Taster på app på mobilen*
Takk for det:). Håper også på positiv test:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Huff, høres ikke godt ut. Kanskje en liten infeksjon der? Håper det går over fort!
Leit å bli spurt om graviditeten når man har mistet :(
Sender deg en klem♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, høres ikke godt ut. Kanskje en liten infeksjon der? Håper det går over fort!
Leit å bli spurt om graviditeten når man har mistet :(
Sender deg en klem♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nei, mye rart med kroppen om dagen. Vi får se hva han sier hvert fall..
Takk for det:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Dagens EL test: CD 16

ImageUploadedByBV Forum1407750203.608416.jpg
Fortsatt neg.

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Lege time ferdig. Min lege er borte, så var hos en vikar. Hun viste ikke hva det var, men tenkte det enten var et blodkar som hadde sprekt siden jeg er kikkehullsoperert eller en infeksjon. Hun tok sårprøve og sa at hvis jeg begynte å blø mer måtte jeg bare komme ned. Fortalte også om smertene i lvimorsområdet og hun ville sende en henvisning til gynokologisk poliklinikken og håpe jeg fikk raskt time, vi får se:).

Jeg håper at det ikke infeksjon hvert fall..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp