Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Synes de ser sterkere ut enn i går. Håper du snart får en knallpositiv en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er den. Men ikke like sterk som CD 13. Vi får se. Nå er livmortappen lukket... HmmmSynes de ser sterkere ut enn i går. Håper du snart får en knallpositiv en.
Ja, det er den. Men ikke like sterk som CD 13. Vi får se. Nå er livmortappen lukket... Hmmm
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, men det er nok ikke korrekt pga jeg jobbet natt til i går og tempet da 12.30 og da var tempen veldig høy..Livmortappen kan åpne seg i løpet av en halvtime, så den er ikke så sikker. Har du en tempekurve da?
Ja, men det er nok ikke korrekt pga jeg jobbet natt til i går og tempet da 12.30 og da var tempen veldig høy..
Holder på med FF appen
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Har EL vært, så stiger vel tempen i morgen ogsåOk. Jaja. Vi får vente og se, forhåpentligvis får du et klart svar snart.
Har EL vært, så stiger vel tempen i morgen også
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Jo, den har i grunn det... Ja, vet den skal stige over 3 dager. Vi går se hva som skjerHvis du har hatt tydelig lav temp frem til nå, og den stiger over tre dager så er det tegn på at EL har vært ja, men sa ikke du at du hadde ganske hakkete graf tidligere i uka også? (Mulig jeg husker feil nå).
Takk for det. Håper også på positiv test.Kan høres ut som den har gjort et halvveis forsøk. Det stemmer jo godt med at testen ikke har vært positiv enda. Håper du snart får positiv test!
*Taster på app på mobilen*
Nei, mye rart med kroppen om dagen. Vi får se hva han sier hvert fall..Huff, høres ikke godt ut. Kanskje en liten infeksjon der? Håper det går over fort!
Leit å bli spurt om graviditeten når man har mistet
Sender deg en klem♡
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk for dethørtes merkelig ut... lykke til hos legen <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Så koslig. Hvordan går det med deg?*følger med og venter i spenning*
#Happyface fra appen#