Håper på nr 2.

Ikke mange dagene til du skal teste nå :) Det blir spennende! Håper så du har en spire i magen som klorer seg fast i 9 mnd♥♥♥
Høres ut som dere har det så koselig sammen, du og mannen♥ Viktig å ta tid til å være kjærester oppi en travel hverdag og som prøvere♥♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

CD 28, 7 Dpo.

Temp litt opp bare 0,2, men fortsatt et godt tegn:). Eller er puppene til og fra ømme, og kvalmen er på plass på morran. Men det er den alltid etter EL før tr.

Nå er det tid for dagvakt snart før det blir familie kos i kveld:). Har jobbe helg, så ikke akkurat helg, men jobber ikke før i morgen kveld:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Så sen el du fikk... spennende med tempen. Håper virkelig spiren sitter. Ikke lenge igjen til du kan begynne å teste heller.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jippi for tempøkning! Men jobb så flyr helgen forbi og før du vet ordet av det så er det mandag - aka testdag?? :D

Ikke mange dagene til du skal teste nå :) Det blir spennende! Håper så du har en spire i magen som klorer seg fast i 9 mnd♥♥♥
Høres ut som dere har det så koselig sammen, du og mannen♥ Viktig å ta tid til å være kjærester oppi en travel hverdag og som prøvere♥♥

Takk for det:). Ja, må ta vare på hverandre ❤️. Hvordan går det med deg?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk for det:). Ja, må ta vare på hverandre ❤️. Hvordan går det med deg?

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk, det går bra:) Har så lite symptomer at jeg nesten ikke merker at jeg er gravid. Litt stikking i lysken og ørlitt ømme pupper, det er alt. Tok en ny bt i går kveld og nå er streken like sterk som teststreken -så det går rette veien foreløpig♥

Du begynner å teste på mandag? Noen symptomer enda?

Så sen el du fikk... spennende med tempen. Håper virkelig spiren sitter. Ikke lenge igjen til du kan begynne å teste heller.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, veldig.. Men den kom❤️. Ikke lenge enda nei;).

Takk for det:). Håper det går bra med deg❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jippi for tempøkning! Men jobb så flyr helgen forbi og før du vet ordet av det så er det mandag - aka testdag?? :D
Ja:). Planen er det, men må se ann følelsen:). Litt redd for å håpe for mye:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hmm rare FF, tipper på festedipp jeg, en litt treg en bare,
glad tempen din gikk opp igjen :D
Blir spennende med testing etterhvert :)
Ja, litt rar er den, he he:). Blir spennende nå❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Takk, det går bra:) Har så lite symptomer at jeg nesten ikke merker at jeg er gravid. Litt stikking i lysken og ørlitt ømme pupper, det er alt. Tok en ny bt i går kveld og nå er streken like sterk som teststreken -så det går rette veien foreløpig♥

Du begynner å teste på mandag? Noen symptomer enda?

Så bra da:). Herlig at streken er kjempe strek❤️.

Bare trøtt, litt uggen og ømme bryster av og på:). Men pleier å ha det før tr, så ingen symptomer som skiller seg ut:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da kom kvalmen kastet på meg, vært litt uggen.. Men nå i kveld syk kvalm og sykt trøtt.. Sovnet på sofaen 21.30, så nå er det natta..

Fult klar over at det kan være hormoner på avveie med tanke på pergo;).

Murrer veldig i livmoren, så håper ikke det er tr som skal komme.. Har jo egentlig ikm i morgen, men siden EL er forsinket regner jeg med at ikm er forsinket også:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da kom kvalmen kastet på meg, vært litt uggen.. Men nå i kveld syk kvalm og sykt trøtt.. Sovnet på sofaen 21.30, så nå er det natta..

Murrer veldig i livmoren, så håper ikke det er tr som skal komme.. Har jo egentlig ikm i morgen, men siden EL er forsinket regner jeg med at ikm er forsinket også:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Åh !!!! Håper, håper, håper!!!!!! Synes det skal være symptomer på graviditet jeg <3 jeg bestemmer det faktisk.

✌️

Åh !!!! Håper, håper, håper!!!!!! Synes det skal være symptomer på graviditet jeg <3 jeg bestemmer det faktisk.

✌️
Så søt du er:). Takk for det:). Hadde vært kost det❤️. Tempen har gått opp i gjen, så vi får se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Oi så spennende! Det der håper jeg virkelig er pga en liten spire♥
Det hadde vært helt fantastisk :D

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Høres jo lovende ut. Krysser fingre :D

CD 29, 8dpo.

Sov altfor lenge i dag, helt til 09.30:). Klokka ringte kl 06 for temping og tempen kryper oppover..

Brystene er store og tunge. Litt ømme av og på, kvalmen kommer og går den også.. Og syk trøtt, men det kan være for at jeg har sovet så lenge..

Litt humørsyk er jeg i dag også, huff:(.

Nå er det vasking av 2 etg, før det bærer av sted til jobbe kveld..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

For en dag på jobb!!! Herrefred.. Også så vondt i hode jeg fikk, kjente også ut som jeg hadde feber, men hadde ikke det heldigvis:).

Slet med å konsentrere meg da jeg er så trøtt:o. Nå er det natta før dagvakt og fri frem til tirsdag:).
God natt❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp