Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I morra kanskje. Da er jeg 10 Dpo . Syns det er litt skummelt å teste ogsåHåper en spire sitter hos deg! Når skal du teste?
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡
Nei det er det daSer den, men så klarer man liksom ikke å la være heller
Så koselig. Jeg skal teste i morgen, men blir ikke då skuffa om det ikke kommer strek. Er jo bare 10 Dpo da.Gleder meg til å se testen din i morgen! Av det du skriver virker det veldig lovende
Høres veldig lovende ut. Håper vi begge stikker over til maiCD 30, 9 Dpo.
Våknet med vondt i hodet, måtte ta meg paracet før jobb. Samme temp i dag som i går. Det er fint.
På legevissiten i dag hadde legen en boks som stod ved siden av meg som luktet helt sykt vondt.. Det var matpakkeproduksjon hans som var vasket eller noe.. Det bare vre seg i magen og han luktet ikke noe .
Og Gud så sulten jeg har vært i dag, passer jo ikke bra, når man ikke skal spise for mye.. He he.. Kvalmen er her til og fra, murringer, litt svimmel i dag og masse kremet utflod.. Trodde nesten jeg fikk tr i stad, men fortsatt ikke kommet.
Men prøver å ikke få for store forhåpninger, men tester i morgen.
Nå er det Pepsi Max, skjokolade og film med min kjære. Godzilla, som han har valgt.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Ja, jeg åHøres veldig lovende ut. Håper vi begge stikker over til mai
<3februar 2011<3
exu mai 2014
Herregud så spennende. Å håper at spiren sitter hos deg nå. Hadde vært kost om jeg kom etter. Men skjønner tanken på å være livredd.. Er livredd for å teste.Fått svaaaak positiv test her!! Livredd
Håper du følger på
#Happyface fra appen#
Ja, litt for spennende . He heBlir spennende med test i morgen!!
Jente 2004 og gutt 2013
2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug
Ja, det er det. Så jeg har ikke mistet trua helt. Så lenge tr holder seg borte er det braBlir spennende å se neste test da, 10 dpo er jo veldig tidlig,
kan fort vise seg å bli positiv i morgen
Så kost at du ser og ikke bare meg. Hadde jeg vist den til mannen hadde han ledd. He heSer skyggestrek ja! Så spennende!!