Håper på nr 2.

Håper en spire sitter hos deg! :D Når skal du teste? :)

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp6 - Håper ♡

Ser den, men så klarer man liksom ikke å la være heller :P

Gleder meg til å se testen din i morgen! Av det du skriver virker det veldig lovende:)
Så koselig:). Jeg skal teste i morgen, men blir ikke då skuffa om det ikke kommer strek:). Er jo bare 10 Dpo da:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 30, 9 Dpo.

Våknet med vondt i hodet, måtte ta meg paracet før jobb. Samme temp i dag som i går:). Det er fint:).

På legevissiten i dag hadde legen en boks som stod ved siden av meg som luktet helt sykt vondt.. Det var matpakkeproduksjon hans som var vasket eller noe.. Det bare vre seg i magen og han luktet ikke noe :o.

Og Gud så sulten jeg har vært i dag, passer jo ikke bra, når man ikke skal spise for mye.. He he.. Kvalmen er her til og fra, murringer, litt svimmel i dag og masse kremet utflod.. Trodde nesten jeg fikk tr i stad, men fortsatt ikke kommet:).

Men prøver å ikke få for store forhåpninger, men tester i morgen:).

Nå er det Pepsi Max, skjokolade og film med min kjære:)❤️. Godzilla, som han har valgt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 30, 9 Dpo.

Våknet med vondt i hodet, måtte ta meg paracet før jobb. Samme temp i dag som i går:). Det er fint:).

På legevissiten i dag hadde legen en boks som stod ved siden av meg som luktet helt sykt vondt.. Det var matpakkeproduksjon hans som var vasket eller noe.. Det bare vre seg i magen og han luktet ikke noe :o.

Og Gud så sulten jeg har vært i dag, passer jo ikke bra, når man ikke skal spise for mye.. He he.. Kvalmen er her til og fra, murringer, litt svimmel i dag og masse kremet utflod.. Trodde nesten jeg fikk tr i stad, men fortsatt ikke kommet:).

Men prøver å ikke få for store forhåpninger, men tester i morgen:).

Nå er det Pepsi Max, skjokolade og film med min kjære:)❤️. Godzilla, som han har valgt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Høres veldig lovende ut. Håper vi begge stikker over til mai :D

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Blir spennende med test i morgen!!

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug

Fått svaaaak positiv test her!! Livredd:(
Håper du følger på❤️

#Happyface fra appen#
Herregud så spennende❤️❤️❤️. Å håper at spiren sitter hos deg nå❤️. Hadde vært kost om jeg kom etter:). Men skjønner tanken på å være livredd.. Er livredd for å teste:o.

Hold meg oppdatert da:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 31, 10 dpo.

Klarer nesten ikke stå opp i dag, så trøtt og kvalm:o.

Tok test nå kl 8 og den er Blenda hvit, så jeg får heller teste om noen dag igjen:). ImageUploadedByBV Forum1408947203.236238.jpg

Håpe er fortsatt ikke borte:). Men ble ikke skuffet heller, så det er bra:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan faktisk skimte en skyggestrek, men kan jo være bare noe jeg ser, he he.

Tok et redigert bilde: ImageUploadedByBV Forum1408947542.912167.jpg

Vi får se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende! Da jeg fant ut at jeg var gravid så jeg bare en skyggestrek etter tidsfristen, det var ikke før dpo 12 at streken kom innen tidsfristen. Lykke til!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir spennende å se neste test da, 10 dpo er jo veldig tidlig,
kan fort vise seg å bli positiv i morgen :D
Ja, det er det:). Så jeg har ikke mistet trua helt;). Så lenge tr holder seg borte er det bra:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp