Håper på nr 2.

Håper masse på at dere lykkes denne pp med å befrukte gullegget!
♥♥
Blir spennende fremover, ja :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk for det:). Håper jeg å:) men tør ikke håpe for mye:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 24, 3 Dpo:).

Da har FF flyttet meg en dag og mener jeg er 3 Dpo og jeg er mer enig i det:).

Ikke så mye spennende her annet enn ømmebrystvorter samt creamy utflod. Blir spennende dager og håper dagene flyr avgårde:).

Nå er nattevaktene iver for denne gang og fri frem til torsdag, deilig:). Masse å ordne hjemme og må reise å handle i svergie og sånn:).

Gleder meg til å legge meg med mannen i dag, da vi ikke har sovet sammen på 4 netter❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Æsj da skulle mannen jobbe overtid.. Så da kammet ikke han hjem før i natt.. Sa blir det kos med lille gutt istede:).

Kjenner jeg savner å ligge i armen til mannen.❤️ Men det kommer nok i morgen:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Spennende at du allerede er mange dager etter EL! Gleder meg til å se testene dine etterhvert:)

Skjønner hva du mener, jeg savner mannen med en gang han er borte ei natt. Håper dere får sove sammen i morgen ihvertfall:)

Så spennende :) gleder meg til å se du fyre av første test (som blir positiv denne gangen), for da skal jeg ta en test dagen etter! Haha. Du har blitt min hindring for at testetøsa skal begynne å mase så alt for tidlig :D masse masse lykke til frem til det! Håper dette er din måned! :)

✌️

Spennende at du allerede er mange dager etter EL! Gleder meg til å se testene dine etterhvert:)

Skjønner hva du mener, jeg savner mannen med en gang han er borte ei natt. Håper dere får sove sammen i morgen ihvertfall:)
Ja, gru/gleder meg litt jeg:). Litt redd for at jeg har for store forhåpninger. Prøver å di til meg selv at der kan fortsatt ta tid:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så spennende :) gleder meg til å se du fyre av første test (som blir positiv denne gangen), for da skal jeg ta en test dagen etter! Haha. Du har blitt min hindring for at testetøsa skal begynne å mase så alt for tidlig :D masse masse lykke til frem til det! Håper dette er din måned! :)

✌️
Så søt du er:). Takk for det:). Håper vi har positiv test denne pp:). Men tør som sagt ikke håpe for mye:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så søt du er:). Takk for det:). Håper vi har positiv test denne pp:). Men tør som sagt ikke håpe for mye:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det håper jeg og, men tenker som deg.. Men vi får holde hodet hevet, og tenke positivt. Tror at frøet i magen trives bedre da :D så holder jeg fingrene krysset for oss begge. Synes tiden går såååå sakte! Kan det ikke bare være ikm already? (Og at den holder seg unna) Gaahhhh

✌️

Det håper jeg og, men tenker som deg.. Men vi får holde hodet hevet, og tenke positivt. Tror at frøet i magen trives bedre da :D så holder jeg fingrene krysset for oss begge. Synes tiden går såååå sakte! Kan det ikke bare være ikm already? (Og at den holder seg unna) Gaahhhh

✌️
Helt enig:). He he:). Håpe dagene raser av gårde:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 25, Dpo 4/5?

Dagen har gått i ett i dag.. Gutten har vært hos tannlegen og legen. Så var det levere på skole. Levere båt på service, hjem lage vaffelrøre til kiosken, spise middag og dra på fotballklubben og selge vaffler ol..

Så det var den dagen:). Mannen er hjemme i kveld, så da kan vi sove sammen❤️❤️. Og litt sengekos, selvom jeg er Dpo:). Må jo være kjærester også❤️.

FF mente i dag jeg var 5 Dpo, tempen hadde gått litt ned i dag.. Håper den er høyere i morgen:).

Hatt veldig murringer og nesten litt uvel i dag.. Ømme brystvorter var veldig i et par dager, men ikke så ille i dag:).

Godt at dagene går litt fort:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Viktig å være kjærester også♥ Godt det er litt å henge fingrene i så dagene går unna til testing ;)
Krysser såå fingrene for at dette blir den siste pp og at spiren sitter nå og blir i 9 mnd♥♥♥

CD 26. 5dpo.

Tempen hadde gått enda mere ned i dag, hmmm.. Så vi får håpe den går opp i morgen:). Hvis ikke er det vel kanskje ikke mye håp for en liten spire..

Fri dagen i dag går til svergietur med mamma også hente båt på verkstedet. Ellers ordne litt ute, kanskje ta inn hagemøbler. Det er blitt kaldt nå syns jeg:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

• Liker
Reactions: Isa
Viktig å være kjærester også♥ Godt det er litt å henge fingrene i så dagene går unna til testing ;)
Krysser såå fingrene for at dette blir den siste pp og at spiren sitter nå og blir i 9 mnd♥♥♥

Tusen takk for det:). Tør ikke helt å håpe og hvertfall ikke siden tempen har gått ned 2 dager nå:). Men håpe er der fortsatt:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

DPO-land, så spennende!! Håper tempen snur!! :)

CD27, 6 Dpo:).

Tempen gikk litt opp i dag, en da tok FF bort Dpo og sier jeg ikke har hatt EL. Men det har jeg nok.. Kjenner jeg blåser i det:).

Kvelden i går ble koselig❤️. Etter gutten hadde lagt seg laget vi dop med grønnsaker og gikk ned i kjelleren og så på film:). En sikkelig morsom film også:). Blended het den:). Så la vi oss og hadde litt kjæreste kos❤️.

I dag jobber mannen til i natt og jeg har vært på jobb, samt skal jobbe i morgen også:). Men vi kan kose oss litt i morgen på kvelden igjen:). Skal ellers jobbe helg igjen!! Lørdag kveld og søndag dag. Så Evt test kan kanskje bli på mandag da jeg har fri:).

Gutten er hos en kompis og kommer hjem etter fotballtrening, så jeg skal kose meg med Pepsi Max og spl bladet mitt:)❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 28, 7 Dpo.

Temp litt opp bare 0,2, men fortsatt et godt tegn:). Eller er puppene til og fra ømme, og kvalmen er på plass på morran. Men det er den alltid etter EL før tr.

Nå er det tid for dagvakt snart før det blir familie kos i kveld:). Har jobbe helg, så ikke akkurat helg, men jobber ikke før i morgen kveld:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp