Håper på nr 2.

Spennende! Da jeg fant ut at jeg var gravid så jeg bare en skyggestrek etter tidsfristen, det var ikke før dpo 12 at streken kom innen tidsfristen. Lykke til!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra:). Ja, muligheten er der fortsatt:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Åh, så spennende! Syns jeg skimter noe jeg også :)
Jeg var også 12 dpo før jeg så noe som helst på bt :)
Skal du teste igjen i morgen?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åh, så spennende! Syns jeg skimter noe jeg også :)
Jeg var også 12 dpo før jeg så noe som helst på bt :)
Skal du teste igjen i morgen?

Jeg gjør nok det:). Får ikke fred ellers he he:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Synes også at jeg kan skimte noe :-D

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug

Superspennende! Håper så streken blir mer tydelig da :) Har du fortsatt noe symtomer?

Det murrer i livmoren, kvalm i perioder, litt svimmel kommer og går fra i går, sulten raskt og en del utflod. Veldig trøtt!! Puppene er ikke så ømme som de pleier, men tunge og ømme i perioder:).

Men mye av de symptomene kommer også før tr.. Så får bare vente å se:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Synes også at jeg kan skimte noe :-D

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positive strimmeltester 23/24 aug
Da håper jeg dere skimter rett:). Men vet flere har fått skyggestreker etter MA, så kan jo være det..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det murrer i livmoren, kvalm i perioder, litt svimmel kommer og går fra i går, sulten raskt og en del utflod. Veldig trøtt!! Puppene er ikke så ømme som de pleier, men tunge og ømme i perioder:).

Men mye av de symptomene kommer også før tr.. Så får bare vente å se:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Høres lovende ut :) Krysser fingrene for at det er en liten spire som ligger bak symtomene og ikke tr ♥

Oi, oi!! Jeg skimter også!!! :D

CD 32, 11dpo.

Fy så vanskelig det er å stå opp, kjennes ut som jeg trenger mye mer søvn, så ufattelig trøtt.. Kvalm og orker ikke tanken på mat :o.

Fortsatt en del utflod, kjente det stakk/strak i livmoren i går, nå er det murringer.. Tempen har gått veldig opp..

Dagens test er det ikke noe særlig synlig, syns fortsatt jeg kan skimte en skygge, men kan jo være ingenting. Det er fortsatt veldig tidlig, så håpe er ikke borte enda:).

Her er dagens test: ImageUploadedByBV Forum1409033049.244754.jpg

Skal sende avgårde lille gutt om en times tid og da tenker jeg at jeg legge meg et par time til siden jeg skal på senvakt i dag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Last edited:
Det er veldig tidlig enda, så i løpet av noen dager blir streken sikkert mer tydelig. Krysser fingrene for det ♥
Håper du får hvilt/sovet litt til så du føler deg mer uthvilt til du skal på jobb :)

Det er veldig tidlig enda, så i løpet av noen dager blir streken sikkert mer tydelig. Krysser fingrene for det ♥
Håper du får hvilt/sovet litt til så du føler deg mer uthvilt til du skal på jobb :)

Ja, jeg vet det er tidlig. Prøver derfor å tenke positivt:). Jeg håper også jeg får sovet litt:). Er helt zombi her:o

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Håper du får en fin og tydelig test om en dag eller to. Håpet er ikke helt ute enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper du får en fin og tydelig test om en dag eller to. Håpet er ikke helt ute enda :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for det:). Nei håper er ikke ute:). Aldri testet så tidlig før heller:). Men er en liten testetøs nå, så blir bok en test i morgen tidlig:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Herregud så spennende❤️❤️❤️. Å håper at spiren sitter hos deg nå❤️. Hadde vært kost om jeg kom etter:). Men skjønner tanken på å være livredd.. Er livredd for å teste:o.

Hold meg oppdatert da:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Var og tok ny celleprøve igår og da tok ho en ultralyd også! Regna ikke med å se noe som helst da jeg bare var 11dpo igår, men vi så fostersekken!? Ho spurte mye om jeg var sikker på forrige mens, det er jeg jo! Men skal da ha testa positivt 7 dpo:P Her er det ugler i mosen!!:o.
Følger med på testene dine og krysser alt❤️

#Happyface fra appen#

sååå spennende... satser på d blir en strek du slipper å tyde snart ;)

Back
Topp