Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til med test og gyn kontroll
☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
Tusen takk.Er spent på testen og lykke til hos Gyn
Sent from my iPhone using BV Forum
Tempen bekreftet EL når pos test var, men så fikk jeg lavere igjen og høyere. Så jeg tror ikke EL har vært senere, men man vet kanskje aldri.. Vi får bare se noen dager fremover. Men Gyn kan nok se om tr er på vei tror jeg. Hvis tr kommer satser jeg på juni baby. Vi får nok en liten baby etter hvert.Ja grafen din er jammen hoppete denne pp'n, ikke rart ff sliter,
kan det være at EL var litt senere enn du tror eller?
Håper fortsatt for deg uansett når EL har vært
Ja, jeg fulgte jo ikke boka før EL, så det kan bli spennende å se neste pp om det blir det. Jeg hadde jo hcg på 4 når jeg var der i juli, så vet ikke om det er derfor jeg får skyggestreker, kanskje det tar langt tid for alt er tilbake til normalt? Ikke vet jeg..Min temp er litt hoppete dpo, men vanligvis stabil før EL. Så det kan jo hende det blir annerledes neste syklus når du gjør alt riktig før EL og.
Utrolig kjedelig at du også får sånne skyggestreker etter MA.
* Taster på app på mobilen *
Ja, jeg fulgte jo ikke boka før EL, så det kan bli spennende å se neste pp om det blir det. Jeg hadde jo hcg på 4 når jeg var der i juli, så vet ikke om det er derfor jeg får skyggestreker, kanskje det tar langt tid for alt er tilbake til normalt? Ikke vet jeg..
Vet i hvertfall at jeg skal pumpe Gyn med masse spørsmål. Om jeg kan få fremar istede, om blodfortynnende, om progestoronstøtte (det du får, klarer ikke skrive det, he he), og Evt å få metformin om han fortsatt mener jeg har pcos. Jeg gir meg ikke så lett.
Tenkte også be om å få en annens mening ang min endo, da jeg ble anbefalt av Volvat å få henvisning til Ullevål, da de er best på det feltet.. Sykehuset jeg tilhører er ikke like bra..
Så du skjønner jeg har mye tanker rundt dette og har ikke tenkt til å gi opp. He he
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Tusen takk. Ja, veldig..Lykke til hos gyn i dag! <3 Håper du får hjelpen du trenger Sånne skyggestreker vet jeg alt om.. Utrolig irriterende er dem!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
He he. Ja, man blir nok litt gal av dette, men alle ønsker seg en liten spire. Ja, blir spennende å høre hva han sier.Jeg fikk jo en "ordentlig strek" da hcg var på 6,1, så jeg tror at hcg bare har hengt seg opp på 2-3 hos meg etter MA'en og at det er derfor jeg har fått skyggestreker i 6 pp'er nå (bortsett fra at jeg ikke testet den ene pp'en, men jeg er sikker på at de var der da og). Den siste syklusen nå så var skyggestrekene blitt veeeeldig svake, så det ser ut som jeg kanskje ENDELIG nærmer meg hcg på 0. Det tok et halvt år altså.
Jeg har ingen dokumentasjon for å si at det er sånn det er, men basert på meg selv og andre som har mistet, så ser det ut som det er sånn det er. Og legen bryr seg jo uansett ikke om sånne ultrasvake skyggestreker, så jeg tviler på at man får noe godt svar av dem. De synes nok kanskje vi bare er litt gale? laughing7
Progesteronstøtte, ja, Lutinus eller Crinone. Like bra begge deler altså, men jeg foretrekker Lutinus pga jeg synes det er enklere i bruk (mindre ryddejobb av all guffen).
Blodfortynnende er det ingen studier som viser noen som helst effekt av i forhold til abort, så om du ikke har faktor v leiden mutasjon og heller ikke har mistet mange ganger er det nok ingen grunn til å ta det. Blodfortynnende skal man uansett først begynne med ved positiv test, så det hjelper jo heller ingenting for å bli gravid. Alt det andre høres det rimelig ut å ta opp. Tenker jeg da. Du får jo bare pumpe gynekologen.
He he. Ja, man blir nok litt gal av dette, men alle ønsker seg en liten spire. Ja, blir spennende å høre hva han sier.
Takk for svaret om progresteron støtte. Jeg syns det blir litt spennende nå, håper jeg ikke bare blir skuffa..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
TakkDet skal nok gå bra! Lykke til!
Sitter her på sykehuset og venter.. Holder på å dø... Gruer meg så ille og 4 min til jeg har time... Omg..
Litt tøft å sitte blandt gravide og de som skal ta abort.. Bare lyst til å grine kjenner jeg... Nå må jeg bare prøve å samle hodet litt..
Også på toppen av alt driver jeg å få Mail av libero om hvor langt jeg er på vei og sånn.. Meldte meg inn når jeg ble gravid og klarer ikke melde meg ut?? Herregud..
Det ble litt av et syte innlegg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
*Klemmepå* <3Sitter her på sykehuset og venter.. Holder på å dø... Gruer meg så ille og 4 min til jeg har time... Omg..
Litt tøft å sitte blandt gravide og de som skal ta abort.. Bare lyst til å grine kjenner jeg... Nå må jeg bare prøve å samle hodet litt..
Også på toppen av alt driver jeg å få Mail av libero om hvor langt jeg er på vei og sånn.. Meldte meg inn når jeg ble gravid og klarer ikke melde meg ut?? Herregud..
Det ble litt av et syte innlegg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Jeg får sende en krass Mail jeg også.. Makan!!!Libero er noe dritt siden man må endre status til prøver igjen, via mail eller telefon. Jeg skrev en lang mail om at jeg synes det var utrolig ubehagelig at jeg var nødt til å sende mail til vilt fremmede mennesker å fortelle om noe så personlig for å få endret status. Og jeg skrev at det også er det eneste stedet av alle gravid-apper o.l. hvor jeg har opplevd at man ikke får styre det selv. Om de er redd for misbruk kan de vel for f*** meg følge litt med i stedet, på det de synes er mistenksomt.
Jeg endte nemlig opp med å bare slette Libero-appen, siden jeg ikke kunne melde meg ut, og jeg ikke hadde lyst til å sende mail til noen da jeg lå hjemme etter aborten. Så nå på slutten av sommeren fikk jeg brev i posten med sånn gavebrev på den gratis-pakken og et brev hvor det stod noe sånt som: "Gratulerer! Nå er det ikke lenge igjen, eller kanskje du allerede har blitt mamma." Jeg begynte å gråte da faktisk. Jeg var totalt uforberedt på å få det i posten etter jobb. Det var da jeg sendte sinna-mailen.