Håper på nr 2.

Jeg får sende en krass Mail jeg også.. Makan!!!

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, gjør det. Kanskje de også etter hvert får med seg at det er vanlig å miste, men ganske privat og vondt allikevel.

Men hvordan har det gått hos gynekologen?

Oppdatering fra kontroll time.

Gynokologen var kjempe koselig og forståelsesfull:). Han mente at jeg absolutt ikke hadde pcos og det er endometriose som er hoved grunnen til at graviditet er vanskelig og at smertene er intense ved EL og tr.

Han tok en skjekk med ul og eggestokkene har det bra, men litt cyster, med det er pga pergo.

Han kunne ikke se tegn til graviditet, men at det kunne se ut som tr nærmet seg, noe som er riktig i forhold til syklus. Han kunne ikke garantere at jeg ikke var gravid med tanke på at jeg ikke har tatt hcg blodprøver, men kunne bare se at livmoren jobbet med tr med tanke på slimhinne.

Så han skulle konferere med andre kollegaer om de skal henvise meg til Ullevål for en ny operasjon pga endo eller henvise meg til fertilitetsklinikken. Og ringe meg neste uke om hva de gjør. Han mente jeg ikke skulle ta mer pergo nå og heller vente på hva som skjer fremover.

Fremar hadde han ikke erfaring med og mente at det måtte de ta på fertilitetsklinikken om jeg kom dit.. Og siden alle hormoner er bra også progresteron, så syns han ikke det var behov for crione (eller hvordan det skrives).

Så nå forventer jeg at tr kommer i morgen eller lørdag, så tar vi det derfra..

Mannen er veldig skeptisk til prøverør, men jeg sa vi får bare vente til vi Evt får innkalling før vi bestemmer oss..

Så kort oppsummert er jeg fornøyd med timen:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, gjør det. Kanskje de også etter hvert får med seg at det er vanlig å miste, men ganske privat og vondt allikevel.

Men hvordan har det gått hos gynekologen?
Ja, ikke sant. Kanskje jeg skal ringe og gråte istede.. Så skjønner de hvor tøft det er for oss som mistet:). Har skrevet innlegg nå:). Måtte lage middag til gutta først❤️;)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det høres jo absolutt ut som du ble tatt på alvor, og det er jo fortsatt en lang vei før prøverør tenker jeg da, siden du hadde MA i mai og ikke har hatt så veldig mange eggløsninger etter det, så er det jo en del annet som kan testes mer først. <3 Både femar/letrozol og en ny endo-operasjon.

Det skrives Crinone, men jeg tenker også at det ikke er noen grunn til å mistenke at du må ha det sånn ja, uten noen spesiell grunn for det. :) Så jeg synes det høres bra ut. Og dere prøver vel uansett videre mens du venter på time?

Det høres jo absolutt ut som du ble tatt på alvor, og det er jo fortsatt en lang vei før prøverør tenker jeg da, siden du hadde MA i mai og ikke har hatt så veldig mange eggløsninger etter det, så er det jo en del annet som kan testes mer først. <3 Både femar/letrozol og en ny endo-operasjon.

Det skrives Crinone, men jeg tenker også at det ikke er noen grunn til å mistenke at du må ha det sånn ja, uten noen spesiell grunn for det. :) Så jeg synes det høres bra ut. Og dere prøver vel uansett videre mens du venter på time?
Det gjør vi absolutt:). Må bare kjøpe inn flere ell tester da de er brukt opp, he he.. Hadde jo EL ganske seint også:).

Så nå bare venter jeg til han ringer til uka og hører hva han tenker:). Han sa at kanskje ny endo operasjon ikke er nødvendig siden jeg opererte i nov og ble gravid i april. Men han likte ikke at jeg hadde fått blod og væske ut av navelen da endo kan sette seg i operasjonssåret, så vi får se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det gjør vi absolutt:). Må bare kjøpe inn flere ell tester da de er brukt opp, he he.. Hadde jo EL ganske seint også:).

Så nå bare venter jeg til han ringer til uka og hører hva han tenker:). Han sa at kanskje ny endo operasjon ikke er nødvendig siden jeg opererte i nov og ble gravid i april. Men han likte ikke at jeg hadde fått blod og væske ut av navelen da endo kan sette seg i operasjonssåret, så vi får se:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan jo hende du egentlig burde prøve noen sykluser til først, for du har jo hatt ganske mye syklustull også siden mai. Jeg håper endo-operasjonen i november holdt, og at spiren plutselig sitter nå! :)

Leit at det mest sannsynlig ikke er noe spire denne pp. Men kjempebra at du nå vil bli fulgt opp tett og er i gode hender -høres det ut som :)
Håper spiren sitter snart for dere♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Leit at det mest sannsynlig ikke er noe spire denne pp. Men kjempebra at du nå vil bli fulgt opp tett og er i gode hender -høres det ut som :)
Håper spiren sitter snart for dere♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Takk for det:). Tr kommer nok i morgen, smertene er på plass:(

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Her var det både gode og dårlig nyheter skjønner jeg... Så bra (!!) at gyntimen gikk så fint! Håper dere kommer opp med en plan dere alle er fornøyde med! Og selvfølgelig utrolig kjedelig med TRsmerter.... :(

Her var det både gode og dårlig nyheter skjønner jeg... Så bra (!!) at gyntimen gikk så fint! Håper dere kommer opp med en plan dere alle er fornøyde med! Og selvfølgelig utrolig kjedelig med TRsmerter.... :(
Ja, men den Gyn time gjorde at humøret er bra:). Syns det er veldig deilig at ting skjer:). Tr er alltid dumt..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 35, 14dpo.

Var så sliten etter nattevakt og sovnet ganske fort. Våknet at telefonen vibrerte og då det var sykehuset som ringte.. Rakk den ikke, men ringte opp med engang..

Der var Gynokologen jeg var hos i går som ringte å sa at han hadde diskutert med andre kollegaer og syns det beste var at vi ble henvist til ivf. Så syna han det var best at han sendte kopi av papirer til min private Gyn som har fulgt meg opp i flere år at hun kunne sende henvisning.

Så jeg sa det var greit. Han anbefalte porskerund pga ventelistene er kortere der enn på Rikshospitalet. Så jeg ringte min hun og fikk time 11 sept., så da får vi snakke sammen om dette..

Og mannen må jeg snakke med, da han i utgangspunktet har sagt tidligere at han ikke vil at vi skal ta prøverør.. Men et barn til er et veldig stort ønske hos meg❤️.

Jeg har ikke mye peiling på dette med prøverør og må undersøke litt om dette.. Om noen vet noe, del gjerne:).

Eller har tr ikke dukket opp, orket ikke tempe i dag, da jeg har sovet så dårlig.. Hatt litt små stikk i livmoren, testet for morroskyld og det er fortsatt bare skygge:(. Så tr er nok på vei..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg kan heller ikke så mye om assistert, men jeg vet at det er ganske stor aktivitet inne på Assistert befruktning - så du kan sikkert spørre der om det du lurer på. <3

Oi, det går mot prøverør hos deg altså. Håper mannen er for ideen, og at dere lykkes på første forsøk:) Det hørtes ut som at gynekologen min vil henvise oss også til det, om det ikke hjelper med pergo.

Oi, det går mot prøverør hos deg altså. Håper mannen er for ideen, og at dere lykkes på første forsøk:) Det hørtes ut som at gynekologen min vil henvise oss også til det, om det ikke hjelper med pergo.
Ja, jeg har litt tid før han må svare. Jeg mener at han bør si ja.. Men det skjer jo ikke denne mnd, så det er bare å vente:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Fortsatt ingen tr, men tempen stupte i dag. Så da kommer nok tr snart tenker jeg.. Greit om den kommer sånn at jeg kan begynne på ny pp..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp