Håper på nr 2.

Var og tok ny celleprøve igår og da tok ho en ultralyd også! Regna ikke med å se noe som helst da jeg bare var 11dpo igår, men vi så fostersekken!? Ho spurte mye om jeg var sikker på forrige mens, det er jeg jo! Men skal da ha testa positivt 7 dpo:P Her er det ugler i mosen!!:o.
Følger med på testene dine og krysser alt❤️

#Happyface fra appen#
Oj, så spennende:). Håper du kan få til termin nå:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Følger spent med og håper med deg!! :D

Dagens bilde av test, fortsatt syggestrek. Kommer mer oppdatering etterpå:).

ImageUploadedByBV Forum1409132395.924527.jpg

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 33, 12 Dpo.

Fortsatt svak skyggestrek her, men formen er dritt..

Sikkelig kvalm, litt svimmel ømme bryster av og på. Mye murringer og livmorstrek. Masse utflod, cremet.. Sykt trøtt, varm i kroppen, men fryser:o. Og ikke minst sykt vondt i hodet..

I morgen sjal jeg på gynokologisk poliklinikken på sykehuset, blir spennende... Må ta ny test i morgen og se hva den sier:). Håper det er en tydelig strek der i morgen❤️.

Nå er det noken kose kveld med kjæresten, blitt mye sv det i det siste❤️. Blir sånn når man jobber turnus;). Jobber natt til fredag før endelig helg :)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

CD 33, 12 Dpo.

Fortsatt svak skyggestrek her, men formen er dritt..

Sikkelig kvalm, litt svimmel ømme bryster av og på. Mye murringer og livmorstrek. Masse utflod, cremet.. Sykt trøtt, varm i kroppen, men fryser:eek:. Og ikke minst sykt vondt i hodet..

I morgen sjal jeg på gynokologisk poliklinikken på sykehuset, blir spennende... Må ta ny test i morgen og se hva den sier:). Håper det er en tydelig strek der i morgen❤️.

Nå er det noken kose kveld med kjæresten, blitt mye sv det i det siste❤️. Blir sånn når man jobber turnus;). Jobber natt til fredag før endelig helg :)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Håper virkelig dette betyr spire, blir spennende
å se testen din i morgen :)

Lykke til hos gyn og med testing.
De symptomene dine høres ut som mine, minus kvalmen.
Håper det virkelig er på grunn av en liten mai-spire :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lykke til hos gyn og med testing.
De symptomene dine høres ut som mine, minus kvalmen.
Håper det virkelig er på grunn av en liten mai-spire :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tusen takk:). Håper det jeg å❤️❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp