Håper på nr 2.

Så godt at formen er bedre, men kjedelig at du er svimmel isteden da. Hva sa legen om det? :)
Legen sa at der er fordi jeg har økt blodvolum og bør reise meg opp saktere og passe på å hvile meg:). Har litt lavt undertrykk, så det er nok derfor også..
Takk for det du❤️❤️

Legen sa at der er fordi jeg har økt blodvolum og bør reise meg opp saktere og passe på å hvile meg:). Har litt lavt undertrykk, så det er nok derfor også..
Takk for det du❤️❤️

Så bra at det ikke er noe annet. :)

Så moro å begynne handlingen ❤️

Bra du er bedre. Håper svimmelheten gir seg etterhvert. Det er ekkelt. Blir lettere svimmel nå jeg også. Ta vare på deg ❤️

Jeg liker å lese at du er i bedre form. Det å være svimmel er veldig ubehagelig så jeg håper den gir seg snart for deg ❤ Ta vare på deg selv ❤
Og så kos det må være å handle inn til lille tulla som kommer! :)

Jeg liker å lese at du er i bedre form. Det å være svimmel er veldig ubehagelig så jeg håper den gir seg snart for deg ❤ Ta vare på deg selv ❤
Og så kos det må være å handle inn til lille tulla som kommer! :)
Takk for det❤️. Ja, veldig morro :)

22+0❤️

Ukene går fremover, men litt sakte når man går hjemme. Formen er ganske grei:). Sliter fortsatt med litt svimmelhet og blir kvalm/uvel om jeg er sliten. Gutten vår har hatt infulensa og vært hjemme fra skolen siden torsdag, stakkars liten:(. Vært veldig syk.. Var hos legen i dag og han har ørebetennelse, så fått antibiotika. Han skal nok på skolen i morgen, da formen er betraktelig bedre:).

Ellers skal jeg på samtale senere i uka om Evt ks, pga veldig komplisert fødsel med storebror.. Spent på den samtalen:).

Magen har vokst og lillemor sparker og turner i magen❤️. Deilig å kjenne spark og bevegelser hver dag❤️.

Ha en fin uke søtinger:)

God bedring til gutten din!

Det blir spennende med samtale om ks. :) Godt formen din er ganske grei, at magen vokser og du kjenner liv. ♡

I går når vi la oss tok mannen hånden på magen og kjente første sparket❤️❤️. Storebror har kjent x flere, men virker som hun har vært sjenert for pappan:). Herlig❤️. Vi sovnet med smil om munnen begge to❤️

22+0❤️

Ukene går fremover, men litt sakte når man går hjemme. Formen er ganske grei:). Sliter fortsatt med litt svimmelhet og blir kvalm/uvel om jeg er sliten. Gutten vår har hatt infulensa og vært hjemme fra skolen siden torsdag, stakkars liten:(. Vært veldig syk.. Var hos legen i dag og han har ørebetennelse, så fått antibiotika. Han skal nok på skolen i morgen, da formen er betraktelig bedre:).

Ellers skal jeg på samtale senere i uka om Evt ks, pga veldig komplisert fødsel med storebror.. Spent på den samtalen:).

Magen har vokst og lillemor sparker og turner i magen❤️. Deilig å kjenne spark og bevegelser hver dag❤️.

Ha en fin uke søtinger:)

God bedring til sønnen ❤️

Blir spennende på den samtalen da!

Så nydelig ❤

Back
Topp