Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, veldig åDet tror jeg at jeg skal prøve også har også hatt lyst på kurs men det er som du sier så dyrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig åDet tror jeg at jeg skal prøve også har også hatt lyst på kurs men det er som du sier så dyrt
Ja, tenk det. Nå flyr dagene avgårde. Selvom man flyr hjemme, deilig med ferie. I dag måtte jeg opp tidlig å levere bilen på verksted, takk Gud for garanti. Hørtes ut som en koselig dag. Håper du ikke blir helt utslitt. Vi skal i skogen og grille med ei venninne av meg og barna hennes.Wow! I dag er det bare 100 dager igjen til termin! tenk "snart" er du 30 uker og da er det ikke lenge igjen. Selvom de ukene føles som hele svangerskapet i seg selv
Deilig med vinterferie og kos da! Jeg og Snuppa skal dra med mormor/Oldebesta på barnasbåt i dag vi! Kan ikke si jeg gleder meg men det gjør hun så da gleder jeg meg litt med henne.. Hehe bli nok en slitsom tur for min del, men det er verdt det
Spennende med 3D ultralyd da godt å ha noe å glede seg til!
Ja, nå går tida unnaDeilig med en ny uke, og 100 dager igjen! ♡
Ja, om rundt 3mndSnart kommer det baby ❤❤❤
Åh, så herlig snart siste trimester, tenk det27+0.
Uken som har gått har vært litt av hvert som har skjedd.. Vi har hatt vinterferie, så jeg og storebror har kost oss. Mannen har jobbet.. På tirsdag var vi ute å gikk i skogen, veldig glatt, så skle et par ganger. Falt heldigvis ikke.. Fikk endel kynnere og kraftige mensmurringer etter dette. På kvelden hadde jeg en liten blødning, kanskje like mye som en 5 krone.. Ringte føden, fikk beskjed om å legge meg og ringe tilbake etter en time. Om ikke det kom mer blod og sterkere smerter. Det ga seg heldigvis, kom ikke mere blod og lille jenta vår turna i magen. Så da trengte vi ikke å dra på sjekk..
Ellers er ho aktiv i magen også på natten nå.. Har begynt med kramper i leggene på natten, utrolig vondt.. Sover dårligere og er da mer trøtt på ettermiddagen. Var hos legen på kontroll i dag, bt har normalisert seg, hatt lavt i det siste.. Sympfyse målet var bra og hjerte slo 156.
Vi har også vært på 3D ul i dag og sett verdens nydeligste liten jente. Hun viste seg godt fram og fikk fine bilder. Alt så nok engang bra ut, hun veier 1035g som hun skal og er litt lengere enn gjennomsnittet.. Ligner litt på storebror. Hun lå med hodet ned nå
Nå har jeg fullgått over 6mnd og neste uke er vi over i 3 trimester
Ja. Håper det går unna nåÅh, så herlig snart siste trimester, tenk det
Nei, hun får holde seg der inne minst 10 uker til syns jeg. 3D ul var helt fantastiskEnda en uke. Trenger ikke mer action fra magen riktig enda da, men 3D-UL hørtes hyggelig ut.
Ja, det går virkelig unna. Ja, var helt fantastisk å se 3D bilder. Utrolig nydelig lita jenteSå herlig at dere fikk se henne i 3D ❤ Herregud, som tida flyr altså!
Ja, det var utrolig. Veldig glad for at vi dro på 3D. Ja, nå går det unna. Godt ukene går unnaSå utrolig koselig å få et litt bedre bilde av lillesøster tenk, nå nærmer du deg 30 uker!
Ja. Deilig å kjenne de små i magenNå nærmer det seg ja
Så gøy at hun er så aktiv