Håper på nr 2.

26+0❤️

Nok en uke flydd avgårde:). Nå er det vinterferie for storebror, så vi skal kose oss og har litt små planer:). Det blir deilig:).

Ellers er energinivået litt bedre og jeg orker mer, det er deilig:). Begynt å bli litt mer trøtt på kvelden og orker ikke sitte oppe lenge. Våkner fortsatt endel på nattan for å tisse... Lille i magen er aktiv og kjenner godt at det begynner å bli trangt for ho nå.. Kjenner at hun snur seg og mer bevegelser. Aktiviteten er forskjellig fra dag til dag, og det er helt normalt:).

Snart er det 3D ul og det gleder jeg meg til, aldri vært på det før:). Så veldig spent:). Også skal jeg til legen om en uke, så da blir det å søke nav om permisjon og ta glukose test..

I morgen er det "bare" 100 dager til termin:). ❤️❤️.

Håper dere får en fin uke:)

Wow! I dag er det bare 100 dager igjen til termin! :) tenk "snart" er du 30 uker og da er det ikke lenge igjen. Selvom de ukene føles som hele svangerskapet i seg selv :p

Deilig med vinterferie og kos da! Jeg og Snuppa skal dra med mormor/Oldebesta på barnasbåt i dag vi! Kan ikke si jeg gleder meg :p men det gjør hun så da gleder jeg meg litt med henne.. Hehe :) bli nok en slitsom tur for min del, men det er verdt det ❤️

Spennende med 3D ultralyd da ❤️ godt å ha noe å glede seg til!

Deilig med en ny uke, og 100 dager igjen! ♡ :D

Wow! I dag er det bare 100 dager igjen til termin! :) tenk "snart" er du 30 uker og da er det ikke lenge igjen. Selvom de ukene føles som hele svangerskapet i seg selv :p

Deilig med vinterferie og kos da! Jeg og Snuppa skal dra med mormor/Oldebesta på barnasbåt i dag vi! Kan ikke si jeg gleder meg :p men det gjør hun så da gleder jeg meg litt med henne.. Hehe :) bli nok en slitsom tur for min del, men det er verdt det ❤️

Spennende med 3D ultralyd da ❤️ godt å ha noe å glede seg til!
Ja, tenk det:). Nå flyr dagene avgårde:). Selvom man flyr hjemme, deilig med ferie:). I dag måtte jeg opp tidlig å levere bilen på verksted, takk Gud for garanti:). Hørtes ut som en koselig dag❤️. Håper du ikke blir helt utslitt❤️. Vi skal i skogen og grille med ei venninne av meg og barna hennes❤️.

3D blir virkelig spennende:)

Snart kommer det baby ❤❤❤

27+0❤️.

Uken som har gått har vært litt av hvert som har skjedd.. Vi har hatt vinterferie, så jeg og storebror har kost oss:). Mannen har jobbet.. På tirsdag var vi ute å gikk i skogen, veldig glatt, så skle et par ganger. Falt heldigvis ikke.. Fikk endel kynnere og kraftige mensmurringer etter dette. På kvelden hadde jeg en liten blødning, kanskje like mye som en 5 krone.. Ringte føden, fikk beskjed om å legge meg og ringe tilbake etter en time. Om ikke det kom mer blod og sterkere smerter. Det ga seg heldigvis, kom ikke mere blod og lille jenta vår turna i magen❤️. Så da trengte vi ikke å dra på sjekk..

Ellers er ho aktiv i magen også på natten nå.. Har begynt med kramper i leggene på natten, utrolig vondt.. Sover dårligere og er da mer trøtt på ettermiddagen. Var hos legen på kontroll i dag, bt har normalisert seg, hatt lavt i det siste.. Sympfyse målet var bra og hjerte slo 156❤️.

Vi har også vært på 3D ul i dag og sett verdens nydeligste liten jente❤️❤️❤️. Hun viste seg godt fram og fikk fine bilder:). Alt så nok engang bra ut, hun veier 1035g som hun skal og er litt lengere enn gjennomsnittet.. Ligner litt på storebror❤️❤️. Hun lå med hodet ned nå:)

Nå har jeg fullgått over 6mnd og neste uke er vi over i 3 trimester❤️

27+0❤️.

Uken som har gått har vært litt av hvert som har skjedd.. Vi har hatt vinterferie, så jeg og storebror har kost oss:). Mannen har jobbet.. På tirsdag var vi ute å gikk i skogen, veldig glatt, så skle et par ganger. Falt heldigvis ikke.. Fikk endel kynnere og kraftige mensmurringer etter dette. På kvelden hadde jeg en liten blødning, kanskje like mye som en 5 krone.. Ringte føden, fikk beskjed om å legge meg og ringe tilbake etter en time. Om ikke det kom mer blod og sterkere smerter. Det ga seg heldigvis, kom ikke mere blod og lille jenta vår turna i magen❤️. Så da trengte vi ikke å dra på sjekk..

Ellers er ho aktiv i magen også på natten nå.. Har begynt med kramper i leggene på natten, utrolig vondt.. Sover dårligere og er da mer trøtt på ettermiddagen. Var hos legen på kontroll i dag, bt har normalisert seg, hatt lavt i det siste.. Sympfyse målet var bra og hjerte slo 156❤️.

Vi har også vært på 3D ul i dag og sett verdens nydeligste liten jente❤️❤️❤️. Hun viste seg godt fram og fikk fine bilder:). Alt så nok engang bra ut, hun veier 1035g som hun skal og er litt lengere enn gjennomsnittet.. Ligner litt på storebror❤️❤️. Hun lå med hodet ned nå:)

Nå har jeg fullgått over 6mnd og neste uke er vi over i 3 trimester❤️
Åh, så herlig❤️❤️ snart siste trimester, tenk det :D

Enda en uke. Trenger ikke mer action fra magen riktig enda da, men 3D-UL hørtes hyggelig ut. :)

Så herlig at dere fikk se henne i 3D :D ❤ Herregud, som tida flyr altså!

28+1❤️.

Da er jeg over i 3 trimester:). Nå er det innspurten igjen:). Begynner å merke at jeg blir tyngre, og at magen tar plass:). Lille jenta vår er aktiv og hikker i magen❤️. Noen dager er hun mer aktiv enn andre dager:).

Formen er ellers grei, vært litt små kvalm i det siste, men ikke mer enn det. Bekkenet oppfører seg fint, gravid yoga hjelper veldig. Ellers er jeg veldig trøtt igjen, det er vel vanlig fremover nå..

Hadde veldig vondt i mellomgulvet i natt, vet ikke hvorfor. Det har hvert fall gitt seg nå:).

Ha en fin uke alle sammen:)

Nå nærmer det seg ja:)
Så gøy at hun er så aktiv

Back
Topp