Håper på nr 2.

22+4:).

Da er samtale på sykehuset overstått.. Hun tok ul for å se på lille:). Alt var som det skulle, nok fostervann, lille hadde væske i magen og urin i blæra❤️. Hun bevegde på seg og hjerte slo 154 slag i minuttet:). Fikk høre hjerteslagene også❤️. Jeg turte ikke spørre om hun fortsatt så at det var en jente, da denne legen var så streng:/.

Jeg snakket om min opplevelse av fødselen til storebror var, som ente med katastrofesnitt pga dårlig fosterlyd. Legen mente jeg hadde hatt en rask utvikling med åpning og rier med storebror, så neste fødsel kom til å gå kjempe fort. Hun sa at jeg vil få innviet ks om jeg ønsker det, men hun håpet jeg ville prøve å føde igjen. Jeg sa jeg var innstilt på ks og ikke vil igjennom dette engang til. Hunnam jo ikke forutsi hvordan neste fødsel blir.

Jeg husker at legen under fødselen med gutten vår sa at han satt fast i bekkenet, så jeg tror jeg har trangt bekken, det har mamma. Eneste måten å finne ut det er å ta rtg, men det vil jeg ikke.

Så etter mye om og men skrev hun at jeg ville ha planlagt ks. Så da får vi nok dato til ks i slutten av mai❤️

22+4:).

Da er samtale på sykehuset overstått.. Hun tok ul for å se på lille:). Alt var som det skulle, nok fostervann, lille hadde væske i magen og urin i blæra❤️. Hun bevegde på seg og hjerte slo 154 slag i minuttet:). Fikk høre hjerteslagene også❤️. Jeg turte ikke spørre om hun fortsatt så at det var en jente, da denne legen var så streng:/.

Jeg snakket om min opplevelse av fødselen til storebror var, som ente med katastrofesnitt pga dårlig fosterlyd. Legen mente jeg hadde hatt en rask utvikling med åpning og rier med storebror, så neste fødsel kom til å gå kjempe fort. Hun sa at jeg vil få innviet ks om jeg ønsker det, men hun håpet jeg ville prøve å føde igjen. Jeg sa jeg var innstilt på ks og ikke vil igjennom dette engang til. Hunnam jo ikke forutsi hvordan neste fødsel blir.

Jeg husker at legen under fødselen med gutten vår sa at han satt fast i bekkenet, så jeg tror jeg har trangt bekken, det har mamma. Eneste måten å finne ut det er å ta rtg, men det vil jeg ikke.

Så etter mye om og men skrev hun at jeg ville ha planlagt ks. Så da får vi nok dato til ks i slutten av mai❤️

Så koselig med en ekstra titt på lille gull da ❤️ alltid fint å se at alt ser bra til! Så bra det ordnet seg med ks! Da er det bare å vente på dato og telle ned ❤️

Så koselig med en ekstra titt på lille gull da ❤️ alltid fint å se at alt ser bra til! Så bra det ordnet seg med ks! Da er det bare å vente på dato og telle ned ❤️
Ja, det er herlig❤️. Ja, nå er dere bare å vente på dato:). Blir jo en stund til:)

Gratulerer med fem måneder på vei ❤❤❤ Og så godt det løste seg med både svangerskapspenger og ks :D

23+0❤️

Denne uka har gått veldig fort:). Formen går opp og ned. Hadde litt mer energi i helga og fikk gjort litt med gutta:). Koste oss❤️. Jeg blir fortsatt kvalm og svimmel når jeg blir veldig sliten. Jeg kastet opp kvelden på tirsdagen, så det har ikke tatt helt farvel her..

Lille er aktiv i magen og kraftigere spark❤️. Herlig å kjenne sparkene:). Merker at ho har fått er søvnmønster også, så hun er mest aktiv på kvelden og spesielt når jeg legger meg.. Når det har vært mye aktivitet på meg og jeg setter meg ned å stykker magen svarer hun ofte med et spark:).

Ellers er det deilig at jeg har fått 100% svangerskapspenger, så kan jeg nyte dagene og ordne småting:). Jeg drømmer mye ks om dagen, skal til jordmor på onsdag, så tenker å snakke litt med henne om det:).

Ønsker dere alle en fin uke❤️

24+0❤️.

Enda en minepæle er nådd:). Ukene flyr avgårde, deilig:). Prøver å gjøre litt små ting hjemme når kroppen tillater det:).

Ellers er formen opp og ned. Må hvile ofte og kvalmen kommer når jeg er sliten.. Svimmel er jeg også, var hos jordmor på onsdag og jeg har lavt bt, så det forklarer svimmelheten. Ellers er lille i magen aktiv og magen beveger godt på seg når hun sparker og turner:).

Har bestemt meg for 3D ultralyd, så dit skal vi om 3 uker❤️. Aldri vært på det før, så det blir spennende:).

Ha en fantastisk uke alle sammen❤️

25+0❤️

Nok en uke forbi, herlig❤️. Magen vokser, puppene sprenger. De har også vokst. Begynt ned ullinnlegg, da jeg har noe som ligner på melkespreng..

Lille jenta vår beveger på seg mer og mer:). Hun har fått et bevegelses mønster og er mest aktiv på kvelden nå:)).

Formen min er litt bedre, men blir sliten og må porsjonere oppgavene.. Merker at bt er lavt, men tar det med ro:). Begynt med gravidyoga hjemme, utrolig bra for både avslapping og styrking av bekkenet:).

Ha en fin uke alle sammen❤️

Gratulerer med enda en ny uke! :D Så flink du er som er i gang med yoga! :)

Back
Topp