Håper på nr 2.

29+0❤️

Nå er det bare 80 dager til termin:o, håper dagene suser avgårde:). Jeg har begynt å vaske klær og utstyr, greit å ha det klart:). Barnerommet er grunnet, skal male 2 strøk med rosa❤️. Gardiner er kjøpt, nydelig ugle gardiner fra princess:). Nå skal barnerommet være gjesterom til hun ca er et år, men greit når det blir ferdig❤️. Stellebordet er klart, bare fylles opp og kjøpe noen kurver til å ha i hyllene:). Barnevognen må vaskes og sprinkelsengen må settes opp:).

Ellers vokser magen og lille jenta beveger seg mye i magen:). Hun er mye stillere enn storebror, men beveger seg flere ganger om dagen:). Jeg kjenner at jeg blir mer sliten, trøtt og kvalmen sniker seg innom noen dager..
Gleder meg masse til å hilse på lille jenta vår❤️.

Ha en fin uke:)

Last edited:
Så gøy med barnerom :)

Mannen vokser? Regner med du mente magen :p hihi

80 dager går fort ♡

Tenk bare 80 dager igjen! Det er jo egentlig ingenting :)

Så koselig å ordne med barnerom og utstyr og ikke minst vaske de søte små babyklærne ❤️❤️
Ja, det kjennes ikke lenge til nå:). Halve mars har gått i morgen og hvis våren kommer går det fort:)

Siste uken på tjuetallet! :D Heldigvis sniker tiden seg avgårde. Deilig å få litt i orden, flink du er.

29+4❤️

Var hos jordmor i går, jeg må ha den hyggeligste jordmora❤️. Utrolig behagelig å snakke med henne:). Fortalte at jeg var veldig sliten omdagen og kvalmen har kommer snikende tilbake:/. Hadde litt lav hb, 9,1, så må ta jern annenhver kveld, bt var også lavt, men ikke faretruende lavt. Jeg er glad bt er lavt, da jeg hadde svangerskapsforgiftning med storebror, så blir fulgt opp hyppigere fremover nå.

Ellers ligger lille jenta høyt oppe enda med hode ned, magen utvikler seg etter din kurve, litt over den rød streken.. Hjerte slo perfekt med sine 150 slag i minuttet❤️❤️.

30+0❤️

Endelig nytt tall foran:). Dette blir vel det siste tallet foran før lille jenta kommer:). Det er litt over 10 uker til termin, men lille kommer som keiserinne, så det blir før uke 40❤️. Ikke fått dato enda.. Navnet er bestemt, så håper hun fortsatt ser ut som en Sarah når hun kommer❤️❤️.

Ellers er formen helt grei. Litt kvalm inni mellom, hovnet opp i hendene, mest i høyre. Veldig vondt på morgen.. Begynt å bli trøttere, sover dårligere på natten og halsbrann.. Mannen klager veldig på at jeg snorker på natten, får ikke gjort noe med det heller..

Lille jenta i magen beveger på seg og hikker❤️. Herlig å se magen hopper, gleder meg masse til å holde lille jenta vår i armene❤️❤️❤️.

Håper dere får en fin påske❤️

Hei Lillefrø! Vil bare titte innom å gratulere deg så mye med den lille i magen! Du husker meg kanskje ikke, men vi hadde litt kontakt for ett år tilbake. Husker ikke om det var i terminforumet eller prøvere. Har ikke vært så aktiv her inne det siste året så det er utrolig moro å titte inn å se at du venter en liten jente! Gratulerer

Hei Lillefrø! Vil bare titte innom å gratulere deg så mye med den lille i magen! Du husker meg kanskje ikke, men vi hadde litt kontakt for ett år tilbake. Husker ikke om det var i terminforumet eller prøvere. Har ikke vært så aktiv her inne det siste året så det er utrolig moro å titte inn å se at du venter en liten jente! Gratulerer
Tusen takk for det❤️. Kjenner igjen nicket ditt, men vet ikke fra hvor:). Håper alt er bra med deg:)

Tenk at du er over på 30 tallet nå ❤️ nå er det ikke lenge igjen! Blir spennende å få en dato og forholde seg til da❤️ jeg ser skikkelig frem til å komme meg til 30 tallet. Føler at de første ukene i 20 tallet går sakte. :p

Sarah er jo så nydelig! Hadde ikke søstra til sambo hatt det navnet hadde nok det blitt Sarah her også ;)

Masse god påske til dere ❤️

Tenk at du er over på 30 tallet nå ❤️ nå er det ikke lenge igjen! Blir spennende å få en dato og forholde seg til da❤️ jeg ser skikkelig frem til å komme meg til 30 tallet. Føler at de første ukene i 20 tallet går sakte. :p

Sarah er jo så nydelig! Hadde ikke søstra til sambo hatt det navnet hadde nok det blitt Sarah her også ;)

Masse god påske til dere ❤️
Takk❤️. Ja, det er et nydelig navn og et av mine favoritter, så lykkelig over at både mann og storebror liker navnet:). Jeg dyns også det gikk litt tregt i begynnelsen på 20 tallet, men så suste det avgårde etter uke 24:). Når man gjør litt forberedelser, så hår tiden fortere:)

God påske❤️

Gratulerer med 30 uker! :D Og god påske! :)

Back
Topp