Lillefrø15
Forumet er livet
Takk for det. Ja, da var vi nok det Gratulerer med en snart et åringTror vi var prøvere samtidig vår/sommer 2014. Alt bra her, har en datter som snart er ett år lykke til med ukene fremover og fødsel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det. Ja, da var vi nok det Gratulerer med en snart et åringTror vi var prøvere samtidig vår/sommer 2014. Alt bra her, har en datter som snart er ett år lykke til med ukene fremover og fødsel
Her er alt bra 21+2 idag, så sniiiiker meg etterTakk for det. Hvordan går det med deg? God påske
Så herlig. Bare 9 uker etter meg det. Vet du hva dere venter?Her er alt bra 21+2 idag, så sniiiiker meg etter
Vi får en liten gutt Så da har vi gutt jente guttSå herlig. Bare 9 uker etter meg det. Vet du hva dere venter?
Takk for det. Ja, det har skutt fart nå. Takk det sammeGratulerer så mye med 30 uker Skal si dette går unna - synes jeg i alle fall. ) Nyt påsken ❤
Så herligVi får en liten gutt Så da har vi gutt jente gutt
Takk for det. Gevinsten kommer heldigvis snart.Åå, så herlig å tenke på at du snart har jenta deres i armene ❤ Om snaue 2 mnd er du ferdig! Leit å høre at du har blitt dårlig igjen, det kan ikke være noe godt. Forhåpentligvis slipper du unna noe mer
Ja8 små uker
Takk for det, søte deg. Jeg har hvert fall fått litt pause, noe ikke du har fått. Håper det går bra med degHåper kvalmen roer seg igjen. Godt at det nærmer seg nå.
Takk for det, søte deg. Jeg har hvert fall fått litt pause, noe ikke du har fått. Håper det går bra med deg
Ja, det er vi. Så du skrev et sted at april var en unødvendig mnd dette året, enig der. Tenk, snart holder vi de små i armene våresDet har jo gradvis blitt litt mindre plagsomt, men skulle gjerne hatt kvalmefrie perioder (bortsett fra ved søvn). Tror både du og jeg har godt av at det snart er mai nå. ♡
Ja, det er vi. Så du skrev et sted at april var en unødvendig mnd dette året, enig der. Tenk, snart holder vi de små i armene våres
Ja, april er helt unødvendig i år, nå kunne det gjerne vært mai i morgen. Ja, snart er denne delen heldigvis over.
He he. Nei, det er jo ikke det. Ja, håper tiden fyker avgårdeApril er absolutt ikke en unødvendig mnd, hihi Håper dere får det bedre begge to, og st tiden går fort nå frem til termin for oss alle