Håper på nr 2.

Tror vi var prøvere samtidig vår/sommer 2014. Alt bra her, har en datter som snart er ett år lykke til med ukene fremover og fødsel
Takk for det:). Ja, da var vi nok det:) Gratulerer med en snart et åring:)

Gratulerer så mye med 30 uker :D Skal si dette går unna - synes jeg i alle fall. :)) Nyt påsken ❤

31+0❤️

Nok en uke over:). Kjenner det er tyngre nå og har mer behov for å hvile. Vært litt mer trøtt og sovnet noen ganger på sofaen på dagen.. Kvalmen har kommet snikende tilbake og har kastet opp 3 ganger den uka som var.. Håper ikke det kommer tilbake for fult.. Høyre hånd er vond og hovnet opp, men det er nok helt normalt..

Gleder meg veldig til å få lille jenta i armene, om ca 2 mnd.. Jeg har ikke fått dato til ks, men legen regnet med at det ble i uke 39, så ca 8 uker igjen:). Ellers beveger lille jenta seg og magen hopper og flytter på seg når hun er aktiv:). Veldig opp og ned hvor aktiv hun er om dagen. Hikker gjør hun også, flere ganger omdagen❤️.

Ellers har det vært en rolig påske:). Og det har vært helt greit:).

Håper dere får en fin uke:)

Åå, så herlig å tenke på at du snart har jenta deres i armene ❤ Om snaue 2 mnd er du ferdig! Leit å høre at du har blitt dårlig igjen, det kan ikke være noe godt. Forhåpentligvis slipper du unna noe mer :)

Åå, så herlig å tenke på at du snart har jenta deres i armene ❤ Om snaue 2 mnd er du ferdig! Leit å høre at du har blitt dårlig igjen, det kan ikke være noe godt. Forhåpentligvis slipper du unna noe mer :)
Takk for det❤️. Gevinsten kommer heldigvis snart:).

Håper kvalmen roer seg igjen. Godt at det nærmer seg nå. :)

Takk for det, søte deg❤️. Jeg har hvert fall fått litt pause, noe ikke du har fått❤️. Håper det går bra med deg:)

Det har jo gradvis blitt litt mindre plagsomt, men skulle gjerne hatt kvalmefrie perioder (bortsett fra ved søvn). :p Tror både du og jeg har godt av at det snart er mai nå. ♡

Det har jo gradvis blitt litt mindre plagsomt, men skulle gjerne hatt kvalmefrie perioder (bortsett fra ved søvn). :p Tror både du og jeg har godt av at det snart er mai nå. ♡
Ja, det er vi:). Så du skrev et sted at april var en unødvendig mnd dette året, enig der:p. Tenk, snart holder vi de små i armene våres❤️❤️❤️

Ja, det er vi:). Så du skrev et sted at april var en unødvendig mnd dette året, enig der:p. Tenk, snart holder vi de små i armene våres❤️❤️❤️

Ja, april er helt unødvendig i år, nå kunne det gjerne vært mai i morgen. :p Ja, snart er denne delen heldigvis over. ❤️

Back
Topp