Håper på nr 2.

36+0❤️

Enda en uke som har suset avgårde:). Nå er det ca 4 uker til termin, men ks er litt før:).

Formen er vel det samme som sist, kastet opp all frokosten i dag:(. Håper jeg slipper så mye oppkast fremover nå..

Var på kontroll på torsdag på sykehuset, alt så bra ut. Legen målte lille frøkna til å være litt stor og ville at jeg skulle ta ny glucosebelastning test, gjorde det på fredag og den var normal..

Skal til legen i morgen og spent på hva hun sier... Jeg har fått mye vann i kroppen og hender og føtter er veldig vonde på kvelden..

Ellers er det masse bevegelser spesielt på kvelden og hun hikker 1-2 ganger omdagen❤️❤️. Nå er vi snart i mål❤️.

Kroppen forbereder seg. Masse kynnere, nedpress og maserier..

Ha en fin uke❤️

Dritt med oppkast, men godt med enda en uke som er forbi! ❤️

Så kjedelig at du har blitt plaget med denne kvalmen og oppkasten igjen :( nå går det heldigvis fort frem til du skal treffe lille❤️ ser ikke ut som vi rekker kafé besøk før hun kommer da :( er jo så mye som skjer nå i mai. Men jeg vil gjerne treffes med de små <3

Så utrolig kjipt at du sliter med formen igjen. Enda godt det ikke er så lenge igjen nå ❤

Så kjedelig at du har blitt plaget med denne kvalmen og oppkasten igjen :( nå går det heldigvis fort frem til du skal treffe lille❤️ ser ikke ut som vi rekker kafé besøk før hun kommer da :( er jo så mye som skjer nå i mai. Men jeg vil gjerne treffes med de små <3
Ja, heldigvis ikke lenge til:)❤️. Vi får treffes når hun er ute:)

37+0❤️

Nå er det virkelig siste rest av svangerskapet:). Nå er det straks tid for permisjon:). Om 3 uker er nok lille jenta her❤️. Det skjer mye fremover nå både i hverdagen og pinse og 17 mai:). Båten ordnes med omdagen og er snart klar for vannet:D.

I helgen har det vært helt fantastisk vær og i dag er det 26 varmegrader i skyggen:o. Litt for varmt for en høygravid..

Ellers er formen helt grei. Er preget av mye vann i kroppen Og begynner å bli tung. Men lille jenta romstrer i magen, så det er verdt det:). Vi gleder oss alle til ho kommer nå❤️.

Håper dere får en fin uke:)

Ny uke og straks permisjon ja. :D Så deilig med snart sommerklar båt!

Går unna nå den siste tiden:)

Back
Topp