Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Tusen takk for det, håper tiden går fort nåSå koselig med hikking Lykke til med innspurten! Ikke lenge igjen nå
Nei, ikke lenge igjen. Gleder oss veldig nåNei, nå er det jammen ikke lenge igjen! Snart har du henne i armene
Ja. Nå håper jeg ukene suser avgårde for ossDritt med oppkast, men godt med enda en uke som er forbi!
Ja, heldigvis ikke lenge til. Vi får treffes når hun er uteSå kjedelig at du har blitt plaget med denne kvalmen og oppkasten igjen nå går det heldigvis fort frem til du skal treffe lille ser ikke ut som vi rekker kafé besøk før hun kommer da er jo så mye som skjer nå i mai. Men jeg vil gjerne treffes med de små <3
Ja, man skal jo egentlig ikke klage. Men snart er ho her. Ho kommer forhåpentligvis ikke så lenge etter din samtaleSå utrolig kjipt at du sliter med formen igjen. Enda godt det ikke er så lenge igjen nå ❤
Så spennende ❤Ja, man skal jo egentlig ikke klage. Men snart er ho her. Ho kommer forhåpentligvis ikke så lenge etter din samtale
JaSå spennende ❤
Ja, veldig deiligNy uke og straks permisjon ja. Så deilig med snart sommerklar båt!
Ja, det håper jeg ogsåGår unna nå den siste tiden
Tusen takkMasse lykke til med siste innspurt