Håper på nr 2.

Gratulerer så mye ❤ Endelig kom hun! Kos deg/dere så mye med jenta :D
 
Slik kom Sarah til verden:

Jeg fikk planlagt ks pga traumatisk fødsel med storebror som ente i katastrofesnitt. Datoen kom i posten og vi viste at lille Sarah skulle komme 25.05.16:).

Vi skulle møte kl 08.30 denne dagen på føden. Vi fikk et rom og pratet med en herlig jordmor om forløpet. Jeg var satt opp på programmet kl 13.30. Fikk 2 venefloner, en i hver hånd og koblet på veske. Kateter og antibiotikaen skulle hun ordne rett før vi skulle ned. Kl 12.45 kommer jordmoren inn og sier nå er de klare for oss:). Jeg kjente jeg fikk litt panikk..

Jeg ble trillet bort til operasjon og mannen trillet lille babysengen❤️. Jordmor og mannen skiftet til sterilt og jeg ble trillet inn på operasjonsrommet.. Gjort klar på operasjonsbordet, også skulle de sette spinalbedøvelsen. Legen prøvde 3 ganger, men bare bommet, Gud så vondt det var... Høyr bt fikk jeg også.. Legen måtte calle på en ny lege som skulle prøve, han klarte det med engang og bedøvelsen begynte å virke..

Mannen ble plassert bak meg og de dekket meg til.. Legen som skulle operere var veldig hyggelig og veldig forståelsesfull. Hun spurte hvem som lå i magen og jeg sa vi trodde det var Sarah ❤️. Når hun da fikk ut lille Sarah sa hun: nå må du puste Sarah, Sarah! Og da skrek hun❤️. Gud så magisk:). Jordmoren tok Sarah og kom bak skjermen til oss og la hun inntil mitt kinn❤️. Vakker liten❤️. Hun sluttet å puste og jordmoren måtte jobbe litt på et rom ved siden av( helt vanlig ved ks), mannen var også med ut og klipte litt av navlestrengen❤️.

Mens de var ute sjekket legen litt i livmoren min og sa at eggestokken på venstre ikke var helt fin, så hun lurte på om hun kunne fjerne den.. Det sa jeg ja til, den ble sendt til undersøke.. Ikke hadde jeg så mye endometriose rundt i buken nå:).

Mens de sydde meg igjen og gjorde meg klar kom jordmor og mannen min inn med Sarah og la hun på brystet mitt❤️❤️. Helt fantastisk. De var med meg på oppvåkning og vi ringte storebror❤️.

Sarah ble født 25.05.16 kl 14.12, veide 4140g, 50cm lang og 36cm rundt hodet❤️.

ImageUploadedByBV Forum1464453073.216404.jpg
 
Back
Topp