Håper på nr 2.

Sarah 2uker og 1 dag❤️.

Dagene går unna og lille Sarah bokser fort.. Var på veiing på mandag og nå veier hun rett over 4500g:eek:. Så hun legger godt på seg:).

De 2 siste kveldene har hun gråtet myr og vært nærmest utrøstelig:(. Leste en artikkel at det var veldig vanlig og at de gjerne vil ha mer pupp på kvelden, da det kommer mindre melk, men den er fetere. Hun sover lenge når vi legger oss, 5-6 timer, så hun spiser seg opp for natten. Jeg var en tur innom apoteket istad og kjøpte miniform, da hun også har endel luft i magen..

Ellers koser vi oss masse og nyter hver dag❤️.

Ellers føler jeg meg ganske i form, men litt slitsomt at jeg ikke kan løfte så mye.. Gikk på vekta i dag og nå har jeg gått med 19kg og har 6kg igjen til før gravid vekt:). Imponert over menneskekroppen, den kommer seg fort:)

Ha en fin uke❤️
 
Så herlig :) så bra dere koser dere :) kos deg så masse mad sarah, mannen og storebror
 
Det er visst veldig vanlig med kveldsuro ja. Godt for dere alle at hun sover en stund når hun sovner :)
Vi hadde veldig god effekt av minifom! (Og kombinert med fennikelte, da kom det luft ut av både barn og mor :rolleyes: )
 
Det er visst veldig vanlig med kveldsuro ja. Godt for dere alle at hun sover en stund når hun sovner :)
Vi hadde veldig god effekt av minifom! (Og kombinert med fennikelte, da kom det luft ut av både barn og mor :rolleyes: )
Så bra:). Hun fikk minifom i kveld og sovet etter mating ved 19.30 tiden og sover fortsatt.. Vi får se hvordan natten blir... Fennikelte må prøves, mange som lykkes med det.. Takk for tips:)
 
Så bra:). Hun fikk minifom i kveld og sovet etter mating ved 19.30 tiden og sover fortsatt.. Vi får se hvordan natten blir... Fennikelte må prøves, mange som lykkes med det.. Takk for tips:)
Jeg både drakk fennikelte selv og ga henne 5-10 ml på sprøyte et par ganger ila dagen, det fungerte veldig bra for oss :) heldigvis, ikke kjekt med magevondt hos disse små❤️ håper natten har vært bra!
 
Jeg både drakk fennikelte selv og ga henne 5-10 ml på sprøyte et par ganger ila dagen, det fungerte veldig bra for oss :) heldigvis, ikke kjekt med magevondt hos disse små❤️ håper natten har vært bra!
Kjøpte du på helsekosten?:). Hun sov fram til 00.45, så fikk hun pupp.. Hun sovnet, men jeg tenkte at jeg skulle skifte til pysj på henne, det var dumt.. Da gråt hun og roet seg ikke før 02.30, men etter det sov hun godt til 09.30, våknet et par ganger for mer mat da..
 
Ja, jeg brukte denne (den som bare heter fennikelte). Først løsvekt, men det ble så styrete så da gikk jeg over til poser :p Trakk en stor kopp om morgenen, så fylte jeg noen sprøyter til henne å satt i kjøleskapet så vi hadde gjennom dagen. (Ferdig laget er det holdbart 1 til 2 døgn i kjøleskap, litt varierende ift hvor du leser).

På slutten frøs jeg i isbitterninger og tok opp ved behov dersom hun hadde litt vondt en dag :)

http://sunkost.no/?post_type=product&s=Fennikel+
 
Ja, jeg brukte denne (den som bare heter fennikelte). Først løsvekt, men det ble så styrete så da gikk jeg over til poser :p Trakk en stor kopp om morgenen, så fylte jeg noen sprøyter til henne å satt i kjøleskapet så vi hadde gjennom dagen. (Ferdig laget er det holdbart 1 til 2 døgn i kjøleskap, litt varierende ift hvor du leser).

På slutten frøs jeg i isbitterninger og tok opp ved behov dersom hun hadde litt vondt en dag :)

http://sunkost.no/?post_type=product&s=Fennikel+
Tusen takk for tips:). Det skal prøves:)
 
Kloster sin amme te er absolutt best. Er ikke noe glad i fenikkelsmaken egentlig, men etter en 5-6 kopper så var den helt grei ;) drakk selv for å øke melkproduksjon og det funket bra på magen til den lille... så vinn vinn ;)
 
Kloster sin amme te er absolutt best. Er ikke noe glad i fenikkelsmaken egentlig, men etter en 5-6 kopper så var den helt grei ;) drakk selv for å øke melkproduksjon og det funket bra på magen til den lille... så vinn vinn ;)
Ammeteen inneholder også fenikkel ja, men for meg var ikke det nok, hadde bedre effekt på luftsmerter med den rene fenikkelteen :)
 
Sarah 3uker❤️❤️

Ukene suser avgårde og lille Sarah vokser i rekord fart:). Føles hvert fall sånn.. Vi var på veiing på om mandagen og snuppa hadde gått opp 430g på en uke:D. Så hun får rikelig med melk fra meg❤️. Nå veier hun 4975g:).

Ellers så funker minifom og jeg drikker ammete. Håper at hun slipper mye luftsmerter nå..

Ellers så koser jeg meg og vi øver oss på å gå tur med vogna, begynner å like det mer nå❤️.

Fikk svar fra kirurgen i dag at eggestokken min var det fibrom, som er godartet svulst, så det er hvert fall bra..

Noen bilder av søta vår❤️ImageUploadedByBV Forum1466022691.589353.jpgImageUploadedByBV Forum1466022704.372941.jpg
 
Så godt at hun vokser og trives, og at minifom og ammete hjelper! :) Ukene flyr virkelig avgårde ja.
 
Sarah 4 uker❤️.

På mandag var vi å veide på helsestasjon, da veide ho 5275g❤️. Gått opp 300g på en uke, helt supert:).

Sarah sliter litt med magevondt:(, så litt mye gråt på kvelden.. Ellers vokser ho fort, begynt på str 62 nå:eek:.

Håper dere får en fin uke:)
 
Back
Topp