Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Ja, hun var veldig etterlengtet og verdt å vente påÅå, nå ble jeg glad og rørt Endelig er lillesøster Sarah her! Gratulerer så masse Lillefrø klem
Tusen takkGratulerer så mye!!! ♥♥♥ Kos deg med Sarah.
Tusen takkÅåå, så fantastisk. Gratulerer så enormt mye, Lillefrø ❤❤ Endelig er hun her ❤
Tusen takkGratulerer så masse med Sarah️
Tusen takkGratulerer så mye med Sarah
Er så lenge siden jeg har vært inne, men er jo ekstra stas når det har skjedd så mye er så glad på deres vegne <3Tusen takk
Tusen takk for det. Vi er lykkelige og stolte. Endelig kom ho vi har ventet så lenge på. Hvordan går det med deg?Er så lenge siden jeg har vært inne, men er jo ekstra stas når det har skjedd så mye er så glad på deres vegne <3
Her går det bra nå... vært litt opp og ned, men nå skal vi bare kose oss fremoverTusen takk for det. Vi er lykkelige og stolte. Endelig kom ho vi har ventet så lenge på. Hvordan går det med deg?
Så bra, kos deg masseHer går det bra nå... vært litt opp og ned, men nå skal vi bare kose oss fremover
Takk det samme <3Så bra, kos deg masse
TakkTakk det samme <3
Godt hun har matvett <3Besøk av helsesøster i dag og Sarah har gått opp til 4300g i dag. Hun veide 4130g på mandag, så dette er bra. Flink jente
Ja, utrolig deilig at ammingen fungererGodt hun har matvett <3