Håper på nr 2.

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Gratulerer så mye!!! ♥♥♥ Kos deg med Sarah.

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Ååå, så fantastisk. Gratulerer så enormt mye, Lillefrø ❤❤ Endelig er hun her ❤

Lillefrø15

Forumet er livet
Sarah en uke gammel❤️.

Gud denne uka har gått fort. Det kan godt gå litt saktere, det er så kost❤️. Vi kom hjem fra sykehuset på lørdag, det var deilig:). Melka har kommet godt i gang og ammingen går på skinner. Litt vondt i den ene brystvorten, men det gir seg nok.

Vi var å veide på mandag og da veide Sarah nesten fødselsvekt igjen bare 10g unna, 4130g. Så da hadde hun gått opp fra 3845g på sykehuset, veldig bra:).

Sarah er en fornøyd baby og har faktisk begynt å smile til oss:). Syns det var tidlig, men helsesøster sa det var ganske tydelig smil:). Storebror er flink og utrolig stolt❤️.

På fredag skal jeg til legen å fjerne agraffer og se på arret etter ks, det blir spennende..

Vi er så heldige som har 2 flotte barn. Lille tulla ligger ved siden av meg nå og lager de nydeligste lydene i søvne ❤️❤️

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Gratulerer så masse med Sarah❤️

trinebeth

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Gratulerer så mye med Sarah

Lillefrø15

Forumet er livet
Er så lenge siden jeg har vært inne, men er jo ekstra stas når det har skjedd så mye :) er så glad på deres vegne <3
Tusen takk for det:). Vi er lykkelige og stolte:). Endelig kom ho vi har ventet så lenge på❤️❤️. Hvordan går det med deg?

Topp