Håper på nr 2.

Gratulerer så mye!!! ♥♥♥ Kos deg med Sarah.
 
Ååå, så fantastisk. Gratulerer så enormt mye, Lillefrø ❤❤ Endelig er hun her ❤
 
Sarah en uke gammel❤️.

Gud denne uka har gått fort. Det kan godt gå litt saktere, det er så kost❤️. Vi kom hjem fra sykehuset på lørdag, det var deilig:). Melka har kommet godt i gang og ammingen går på skinner. Litt vondt i den ene brystvorten, men det gir seg nok.

Vi var å veide på mandag og da veide Sarah nesten fødselsvekt igjen bare 10g unna, 4130g. Så da hadde hun gått opp fra 3845g på sykehuset, veldig bra:).

Sarah er en fornøyd baby og har faktisk begynt å smile til oss:). Syns det var tidlig, men helsesøster sa det var ganske tydelig smil:). Storebror er flink og utrolig stolt❤️.

På fredag skal jeg til legen å fjerne agraffer og se på arret etter ks, det blir spennende..

Vi er så heldige som har 2 flotte barn. Lille tulla ligger ved siden av meg nå og lager de nydeligste lydene i søvne ❤️❤️
 
Gratulerer så masse med Sarah❤️
 
Gratulerer så mye med Sarah
 
Er så lenge siden jeg har vært inne, men er jo ekstra stas når det har skjedd så mye :) er så glad på deres vegne <3
Tusen takk for det:). Vi er lykkelige og stolte:). Endelig kom ho vi har ventet så lenge på❤️❤️. Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp