Håper på nr 2.

Uke 20+0❤️.

Snart halvveis:). I morgen:). Spennende fremover:). Magen har kommet, vært der en stund, men nå er det lissom mer babymage:).

Ellers er formen opp og ned. Fortsatt kvalm om jeg er sliten eller sulten. Blir fort sliten. Jordmor har søkt om 100% svangerskapspenger, pga tung jobb og lite mulig med tilrettelegging.. Var hos jordmor på fredag, nydelig dame:). Alt var bra, og lille hjerte slo 152❤️❤️.

Så hyggelig med god jordmor. :) Og straks halvveis også ja. :D

20+1 halvveis❤️.

Nå er det min tur til å være halvveis, siste i mai, men det er jo i grunn ikke rart når termin ble flyttet til 2/6:).

ImageUploadedByBV Forum1452578658.505452.jpg

Gratulerer så mye med halvveis!! ♥♥

21+0❤️

Formen er bedre til tider:). Fortsatt kvalm noen dager, men mest når jeg er sliten. Var en tur hos legen igår da jeg er veldig svimmel og har nesten ikke energi. Alt så bra ut og vi hørte på lille og hjerte slo perfekt❤️. 150 slag i minuttet.

Jeg kjenner spark og bevegelse hver dag, det er herlig❤️. Ellers er det planlegging om å male vugga hvit og gjesterommet rosa:). Så hvis det kommer en gutt, må rommet males på nytt:p. Hun skal sove hos oss i førsten uansett:). Vi har mye fra storebror, men klær fra han er mest guttete. Har fått lånt en del jente tøy fra ei venninne:).

Jeg har kjøpt babynest, hentet det på søndag, helt nydelig:). Bilstol er kjøpt, bæresele og mamma skal kjøpe stellebord til oss. Da mangler madrass til sprinkelseng og kommode til klær:).

Så godt at formen er bedre, men kjedelig at du er svimmel isteden da. Hva sa legen om det? :)

Back
Topp