Håper på nr 2.

19+3❤️.

Første dagen i det nye året har vært supert:). Vi har slappet av og bare kost oss i dag, ikke noe mas.. Vi har kjøpt bilstol med isofix, da det var et super tilbud:). Også har jeg og mannen bestemt oss for å prøve Adams matkasse:). Kommer ikke til uka, men neste:). Blir spennende:).

Nå er det natta, snart er det oul nr 2, litt spent:)

Så deilig det må være å kjenne spark. Synes det begynner å gå fort mot termin for deg jeg :D

Så deilig det må være å kjenne spark. Synes det begynner å gå fort mot termin for deg jeg :D
Ja, det er fantastisk:). Håper ikke termin blir flyttet til juni, men den lille kommer når den kommer:). Nå er det ikke lenge før du begynner på medisiner og er ordentlig i gang:). Gleder meg til å heie på deg fremover❤️

Ja, det er fantastisk:). Håper ikke termin blir flyttet til juni, men den lille kommer når den kommer:). Nå er det ikke lenge før du begynner på medisiner og er ordentlig i gang:). Gleder meg til å heie på deg fremover❤️
Tusen takk. Ja, nå nærmer det seg med stormskritt ♥

19+1❤️.

Da har vi vært på oul nr 2;). Ble satt tilbake 6 dager, så da ble termin 2/6-16:). Holder meg på mai, da jeg "kjenner" de her inne❤️. Alt så helt perfekt ut og det kan se ut som vi venter en lillesøster❤️.

Storebror ønsket seg veldig en lillebror, så han ble litt skuffa.. Men han blir nok glad❤️.

Legger ut bilde av miraklet vårt❤️
ImageUploadedByBV Forum1451995298.459510.jpg

Så bra at alt var perfekt! ♥ Selvfølgelig hører du likevel til her på mai! :D Spennende med lillesøster, storebror blir nok fornøyd etter hvert. :D

Gratulerer med lillesøster :D

Gratulerer så mye med en lillesøster :D

Gratulerer så mye med en liten jente på vei. Magisk ♥

Back
Topp