Lillefrø15
Forumet er livet
Ja. Kjenner spark så og si hver dag ogsåSå koselig blir fint å få en titt til da godt at alt var bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Kjenner spark så og si hver dag ogsåSå koselig blir fint å få en titt til da godt at alt var bra
Ja. God jul til deg og dineSå godt å høre at alt så bra ut, og så kjekt å få en ekstra titt da
God jul!.
Ja det gjenstår å seVi får se om h*n er villig til å vise seg fram
Takk det sammeJa det gjenstår å se
Riktig god jul til deg og dine ❤
Takk for det søte deg. Vi blir lissom kjent her. Håper alt er bra med deg. God julBlir så glad når jeg leser alt du skriver nå Er utrolig glad på dine vegene uten å kjenne deg hehe!
God jul
Ja, lettet over det. Ja, blir spennende om det avsløres da. Takk det samme til degSå bra at alt så bra ut! Det er jo bare en bonus å få enda en UL Kanskje dere får vite kjønn da. Riktig god jul, kjære du ♥♥
Jeg henger litt etter deg, men har hvertfall kommet til 9 uker idag Vært på 2 ul og da var alt bra. Alle gode ting er 6 ikke sant? Hehe Får blodfortynnende, lutinus og ul hver uke så vi krysser fingraTakk for det søte deg. Vi blir lissom kjent her. Håper alt er bra med deg. God jul
Gratulerer, så herlig. Ja, det går bra nå. Så bra du får medisiner og god oppfølging. Når blir termin din da?Jeg henger litt etter deg, men har hvertfall kommet til 9 uker idag Vært på 2 ul og da var alt bra. Alle gode ting er 6 ikke sant? Hehe Får blodfortynnende, lutinus og ul hver uke så vi krysser fingra
Takk 31. JuliGratulerer, så herlig. Ja, det går bra nå. Så bra du får medisiner og god oppfølging. Når blir termin din da?
Fantastisk. Krysser alt for degTakk 31. Juli
Takk for det. Ja, han snakker fortsatt om sparket. Det var julegave fra lille søster/bror sier hanGratulerer med 19 uker
Så fantastisk at storebror Fikk kjenne spark. Det gleder jeg meg skikkelig til det blir nok stas.
Bra at formen er bedre også
Godt nytt år