Håper på nr 2.

18+1❤️.

Jeg teller uker etter mens termin inntil videre:).

Mannen lurte på om jeg ble skuffet etter gårsdagens oul, men det ble jeg ikke:). Tenker det bare er bonus at vi kan hilse på lille miraklet vårt enda engang på nyåret:). Vi så jo at den lille sprellet, vinket og turna inne i magehuset❤️. Hjerte slo og lille så perfekt ut❤️❤️.

Nå ønsker jeg alle som titter innom en riktig god jul❤️

Så bra at alt så bra ut! Det er jo bare en bonus å få enda en UL :D Kanskje dere får vite kjønn da. Riktig god jul, kjære du ♥♥

Takk for det søte deg:). Vi blir lissom kjent her❤️. Håper alt er bra med deg:). God jul:)
Jeg henger litt etter deg, men har hvertfall kommet til 9 uker idag:) Vært på 2 ul og da var alt bra. Alle gode ting er 6 ikke sant? Hehe;) Får blodfortynnende, lutinus og ul hver uke så vi krysser fingra❤️

Jeg henger litt etter deg, men har hvertfall kommet til 9 uker idag:) Vært på 2 ul og da var alt bra. Alle gode ting er 6 ikke sant? Hehe;) Får blodfortynnende, lutinus og ul hver uke så vi krysser fingra❤️
Gratulerer, så herlig❤️. Ja, det går bra nå:). Så bra du får medisiner og god oppfølging:). Når blir termin din da?:)

19+0❤️.

Følger fortsatt mens termin frem til neste oul, som ikke er om så lenge:D.

Dagene går unna, spesielt nå sin det har vært jul og det er ferie:). Vi koser oss og prøver å ta det med ro. Merker jeg er gravid nå i jula, vært veldig sliten..

Jeg kjenner spark flere ganger om dagen❤️, herlig❤️. Lille gutt kjente på magen på julaften og da kjente han den lille❤️❤️. En stk stolt storebror:).

Ellers er formen grei. Brekker meg og er litt uvel til tider, men det er minimalt:). Puppene har vokst litt, så bestilt meg noen ammebher, merket i dag i dusjen at melken jar kommet. Ikke lekk ellers, så håper jeg kan vente litt med å sove med bh:).

Gratulerer med 19 uker ❤️

Så fantastisk at storebror Fikk kjenne spark. Det gleder jeg meg skikkelig til ❤️ det blir nok stas.

Bra at formen er bedre også :)

Gratulerer med 19 uker ❤️

Så fantastisk at storebror Fikk kjenne spark. Det gleder jeg meg skikkelig til ❤️ det blir nok stas.

Bra at formen er bedre også :)
Takk for det:). Ja, han snakker fortsatt om sparket❤️. Det var julegave fra lille søster/bror sier han:)

Nå er det ikke lenge igjen av 2015❤️. 2015 har i grunn vært et fint år for oss:). Ny og mye bedre jobb på meg, god helse og gode vaner:). Blitt gravide av oss selv og det er fantastisk å kjenne den lille sparke og bevege seg i magehuset:). Håper oul nr 2 kommer med flere gode nyheter på nyåret❤️.

Ønsker dere alle som er innom her et riktig godt nyttår:). Håper 2016 blir et perfekt år❤️❤️

Godt nytt år:)

Back
Topp