Håper på nr 2.

12+5❤️.

Nå er 30 års dagen ferdig feiret og fått så mye fint❤️. Sliten etter feiring, men mannen har hjelpt til mye:).

Ellers er formen opp og ned. Fortsatt litt kvalm, brekninger og kaster opp, men mye bedre enn tidligere:), bekkenet har begynt å krangle litt, så begynner hos fysio til uka..

Vi har gått mer ut med nyheten nå, og jeg har sagt det på jobben. Hatt litt panikk etter dette, men roet meg ned igjen. I dag hørte jeg hjertelyden igjen❤️. Er så betryggende, nå fant jeg den nesten med engang:). Jeg har kjent små bevegelser inni mellom, så nå er jeg trygg på at det er det jeg kjenner❤️❤️❤️.

Jeg er veldig spent på når vi skal på oul, det er i juleuka:). Håper vi er heldige å få før jul❤️

13+0❤️.

2. Trimester:).

Kvalmen har begynt å avta litt, men brekker meg fortsatt inni mellom. Lille beveger seg og jeg kjenner den inni mellom❤️.
I morgen starter jeg med fysio pga bekkenet og det blir spennende:). Har foreløpig bare mild bekkenløsning.

Ellers er jeg fortsatt slapp og trøtt i perioder. Ønsker meg mer energi, men det kommer nok:)

Så herlig at du kjenner lille babyen ♡

Håper alt står bra til her:)
Her flyr dagene avgårde, så jeg glemmer å sjekke dagbøker:o
Må finne på noe snart om du har lyst/orker:)

Håper alt står bra til her:)
Her flyr dagene avgårde, så jeg glemmer å sjekke dagbøker:o
Må finne på noe snart om du har lyst/orker:)
Alt er bra:). Fortsatt litt kvalm og utrolig slækk.. Bekkenet krangler litt, begynte hos fysio i går:). Ja, vi kan prøve å treffes snart, kost det:). Når passer det for deg?:)

Alt er bra:). Fortsatt litt kvalm og utrolig slækk.. Bekkenet krangler litt, begynte hos fysio i går:). Ja, vi kan prøve å treffes snart, kost det:). Når passer det for deg?:)
Så bra du har begynt der. Håper det hjelper litt da:)
Passer hver dag til uka foreløpig:)
Sender deg mld eller ringer i morgen:)

14+0❤️.

Trodde kvalmen hadde sneket seg bort, tok av seaband på fredag. Kastet opp lørdag og søndag, ble veldig kvalm, så var nødt til å ta på bandene igjen. Da forsvinner det værste, men om jeg ikke passer på å spise, brekker jeg meg og kan kaste opp. Jeg trenger en del timer på morgen til å hvile, så formen er fortsatt slækk.. Ellers har jeg begynt hos fysio pga bekkenet, bekkenet er av og på, så veldig greit å begynt med fysio:).

Jeg hørte lille hjerte på søndag igjen, slår veldig fort❤️. Ellers kjenner jeg den lille bevege seg inni mellom:). I går kjente jeg 2 ganger på kvelden❤️. Er bare som en liten leamus❤️❤️.

Ellers venter jeg utålmodig på tine til oul, skal ha rundt jul, så spent på om det blir før eller etter jul:).

Hurra, fantastisk! Det blir verdens beste start på jula ♥

Back
Topp