Håper på nr 2.

10+0❤️.

Endelig to sifret tall på ukene nå❤️. Den lille er nå ferdig med embryoetfasen, og er nå et lite foster❤️. Formen min er litt bedre enn sist uke. Skrev i går at jeg ikke hadde kastet opp siden lørdag, farlig å skrive sånn har jeg skjønt, det kom nemlig etter lunsjen istede. Så jeg er fortsatt småkvalm, går med seaband hele døgnet, tør ikke ta de av enda. Jeg er fortsatt trøtt, hovende pupper, tisser x flere på natten og oppblåst i magen.

Nå er det bare 2 uker, 14 dager til 12 uker:). Det skal bli godt:). Nå har lille gutt fortalt det til hele familien, det er godt de vet det. Han har ikke sagt noe til kompisene sine enda, da jeg sa han må vente litt til:). Han er flink til å holde på hemmligheter:)

Gratulerer med 10 uker ❤❤

Gratulerer så mye ♡♡

Tenk det - 10 uker på vei! Nå skal det snart bare gå oppover med form og alt...

❤️

Tenk det - 10 uker på vei! Nå skal det snart bare gå oppover med form og alt...

❤️
Ja, det har gått fort nå:). Snart 11 uker❤️, og veldig snart de magiske 12❤️. Bare 9 dager igjen:). Takk for det søte deg:). Hvordan går det med deg?

11+0❤️❤️

Bare 7 dager, 1 uke til de magiske 12❤️❤️. Da er det tid for nok en ul og håper alt ser bra ut:).

Formen er opp og ned, mye bedre enn for noen uker siden. Kaster opp innimellom, men ikke hver dag nå. Matlysten er fortsatt bånn og sliter litt med å lage mat.. Vært litt svimmel i det siste og fortsatt veldig trøtt.. Puppene er hovende og har vokst litt, ellers er jeg oppe flere ganger på natten for å tisse.

Livmoren har kommet over skambeinet, kjenner den:). Lille ❤️ må vokse seg stor og sterk❤️❤️

11+0❤️❤️

Bare 7 dager, 1 uke til de magiske 12❤️❤️. Da er det tid for nok en ul og håper alt ser bra ut:).

Formen er opp og ned, mye bedre enn for noen uker siden. Kaster opp innimellom, men ikke hver dag nå. Matlysten er fortsatt bånn og sliter litt med å lage mat.. Vært litt svimmel i det siste og fortsatt veldig trøtt.. Puppene er hovende og har vokst litt, ellers er jeg oppe flere ganger på natten for å tisse.

Livmoren har kommet over skambeinet, kjenner den:). Lille ❤️ må vokse seg stor og sterk❤️❤️

Hurra for 11 uker ❤️❤️❤️

Back
Topp