Håper på nr 2.

Vi bestemte oss for å fortelle det til storebror da alt ser bra ut og han er så bekymret pga jeg er så dårlig.. Han ble kjempe glad, og sa han skulle holde det hemmelig:). Vi går se:). Fortalte også at det fortsatt kan gå galt, men vi satser positiv utfall❤️❤️

Så godt å høre at dere har hatt nok en god UL-opplevelse ♡ Dette kommer til å gå hele veien! Herlig at kommende storebror også har fått vite det nå. Det må være stas. Håper kvalmen roer seg snart for deg ♡

Så godt å høre at dere har hatt nok en god UL-opplevelse ♡ Dette kommer til å gå hele veien! Herlig at kommende storebror også har fått vite det nå. Det må være stas. Håper kvalmen roer seg snart for deg ♡
Takk for det søte deg:). Takk for at du heiier med oss❤️. Storebror er stolt❤️❤️

9+6❤️.

Ganske sikker på at jeg hjørne verdens fineste lyd istad:). Lille hjerte til miraklet vårt❤️❤️. Mannen har solgt doppler og har noen igjen, så jeg har stjelt en av han:p. Hørte tydelig hjerteslag, vanskelig å telle❤️❤️❤️. I kveld kommer venninna mi og hun er 2 uker lengere enn meg, så hun skal få prøve:)
Ellers er formen litt bedre. Ikke kastet opp siden lørdagsmorgen, brekker meg og må spise hyppig.. Fortsatt veldig trøtt.. I morgen er jeg endelig 10 uker❤️❤️❤️

Back
Topp